2008.09.26.
Üzenetek Voltegyszeregyből
Folytatva
az előző gondolatmenetet, annak is az első kérdését, hogy
mit nem tud ma a magyarság a saját életéről és valóságáról
a zsidó megszállás miatt, ezúttal a cigánykérdést szeretném
megvizsgálni. Már amennyire az itt adott terjedelmi keretek között
lehetséges. A cigánykérdés ma két elütő részből áll. Az
első része a cigány életforma, a több százezer ember végtelen
kiszolgáltatottsága, szegénysége, ember alatti létezése és
az ezzel együtt járó tolvajlások, a bűnözés, a munkanélküliség
és aztán az ebből kifejlődő dologtalanság. Amikor a
nyomorult ember már nem is akar dolgozni. Ez az egész megyéket,
országrészeket, falvakat és városrészeket elborító nyomor
és gettósodás már most is Magyarország egyik jellegzetessége,
nemzetközi hírének elrontója, ha még nem is abban a mértékben,
mint Románia Európába, elsősorban Olaszországba kivándorolt
cigányainak hírhedtsége. A cigánykérdésnek erről az oldaláról
az együtt élő milliók, a kis falvak és a tanyák népe, városban
a szomszédok, a szenvedők és a kárvallottak mindent tudnak, a
bőrükön is érzik. A cigányügy szószólói, a pesti liberálisok
és a zsidók túlnyomó része a Lipótvárosban semmit sem tud,
de ez nem akadályozza meg abban, hogy az egyenlőség és az
emberi jogok elszánt harcosa legyen. De ez a kérdés másik, a
gyakorlattól és a tapasztalattól elrugaszkodott oldala. Minél
tovább halogatja a magyar állam és az egymást váltó kormányok,
valamint természetesen az egész társadalom ennek a szociális
és anyagi kérdésnek a megoldását, annál többe fog kerülni
és annál kilátástalanabbá válik. Ennek a nyomornak a kiváltó
oka a falu szétverése és a városi munkaalkalmak megszűnése,
a nyolcvanas évek végének és a kilencvenesek elejének
privatizációja következtében. Ezt a privatizációt, valójában
végeladást úgy adta elő Németh Miklós kormánya is, az
Antall-kormány is, mint szükségszerű modernizációt. Amikor
ez a modernizáció tönkretette az országot, akkor a Horn-kormány
előállt a Bokros-csomaggal, természetesen mint szükségszerű
modernizációval. Amikor ezt is kilökte magából a magyar társadalom,
mint valami idegen sejtet, akkor a hős modernizátor, Bokros állást
kapott a Világbankban, ahol ezeket a tönkretételeket kiagyalják.
Ma már látszik, hogy mindent másképpen kellett volna tenni –
bármi áron is. Ma már látszik, hogy a folyamat fő vesztese a
magyar falu volt és faluban rekedt cigányság, amely elesett a
szaktudás nélkül végezhető fizikai munkától, megélhetéstől.
Azok pedig, akik a gyors privatizáció élharcosai, követelői
és szószólói voltak, pártként az SZDSZ és zömében zsidó
értelmisége, előállt a képtelen váddal: a cigány szenvedések
oka a magyar rasszizmus. Természetesen az MSZP sem akart
lemaradni, most már ketten együtt kezdték a jóformán semmiről
sem tehető magyar keresztény középosztályt és egyáltalán a
magyarságot okolni a cigányok nyomoráért. Mintha a magyar falu
elnéptelenedéséért és a cigány nyomorért, bűnözésért
csakis a magyarok rasszizmusa volna a felelős. Előbb a rendőröket
kezdték megbüntetgetni, ha egyegy eljárás során görbén találtak
nézni a cigányra, és ha valaki ezek közül feljelentette a közeget,
hogy őt cigányként, kirekesztőlegesen bántalmazták, hát
lett melege a törzsőrmester úrnak. Később kivonatták a
forgalomból a cigány bűnözés kifejezést, noha a börtönöket
nagyrészt ezek töltötték meg, mivel pusztán fehérgallérosok
nem lakhatták be a cellasorokat, különben is, a nagy tételekben
való sikkasztásaikért, privatizációs bűnözésükért nem
mindig kapnak annyit, mint egy visszaeső cigány hét szilvafa
lepusztításáért, vagy egy lakás kirámolásáért. Fehérgalléros
bűnözőnek lenni képzettséget igénylő kiváltság, a cigány
maradt megélhetési bűnöző. Néhány év alatt a cigány
nyomor, a putrilét, a megélhetési bűnözéssel együtt rá
lett kenve a magyarságra, mint rasszista hajlandóságú társadalomra.
A cigány emberből roma polgár lett és roma polgárjogi harcos,
aki bátran szembeszáll a többségi társadalom előítéleteivel
és ha önkormányzatba kerül, húszmillióért rendel hidegtálat.
Kialakult a munkamegosztás: a cigány funkcionárius nem azért
kapja a fizetését, mert tesz valamit a fajtájáért, dolgozik
érte, műveli, hanem azért, mert SZDSZ sugalmazta ítéleteket
vagdos a magyarok fejéhez. Sok községben és városban
megindult a küzdelem a cigány gyerekek és a nem cigány
gyerekek együtt iskoláztatásáért, és azok a szülői közösségek,
amelyek iskolát alapítottak maguknak, hogy a gyermekeik tudjanak
haladni – kikaptak. A magyar állam kiállt azért, hogy az
iskolákban lefelé szorítsák a mércét, a kulturáltabb családi
otthonból és szülői igényekkel indított gyermek várja be,
amíg a putriból érkező cigány gyermek egyáltalán felfogja
az abc-t és veszítse el a jövőjét. Ezzel az iskolák államosítása
után (1948) a második legnagyobb csapást mérte az SZDSZ a
magyar oktatásügyre, tönkretéve az elemi iskolákat, az
alapokat. Ugyanakkor megszervezve természetesen a maga számára,
elsősorban a zsidó elit gyermekei számára az elitoktatást
minden szinten. Megakadályozva ezzel, hogy a magyarság maga
vezesse magát. Minden szinten szoruljon rá a nemzetközi kiképzésűekre.
A purdé nem tehet arról, hogy ő olyan, amilyen. Ez kétségtelenül
igaz, sőt a szülője se nagyon. A huszadik és huszonegyedik században
méltatlan cigány sorsért a globalizmus és a meggyengített,
rosszul vezetett állam tehet elsősorban. Többek közt ezért
kell az államot eladósítani, tehetetlenné tenni. Megtiltani az
állami újraelosztást, legalábbis azt a részét, amely nem
nekik osztogat. Így aztán az államnak több évtized sem volt
elég arra, hogy egy hatalmas felemelési és munkaalkalom-
programmal elkezdje kiemelni a cigányságot ebből a nyomorból.
Miért? A zsidó megszállás- stratégiai tervei miatt. Mert
akkor a falut is fel kellett volna emelni. Akkor a falu tönkretételének,
elnéptelenítésének és a nagybirtok-politikának is véget
kellett volna vetni, s egyáltalán az egész népfelfogást, a
dolgozó ember megbecsülésének, illetve megvetésének, másodrendűségének
politikáját át kellett volna szerkeszteni. Ha az egész magyar
létezés célja nem a felső tízezer, az oligarchia, az uralkodó
réteg meggazdagodása és vezetési képességének megőrzésére
irányult volna, hanem valamit törődni méltóztatott volna a
faluval és a néppel is – ami a MIÉP politikájának mindig a
fő követelése volt –, akkor az állam nem tűrte volna a
putrit és a dologtalanságot és nem csak börtönöket épített
volna a cigányoknak. Talán nem is kellett volna ennyi börtön.
(Micsoda ellentmondás: évről évre kevesebben vagyunk egy városnyival,
mégis több és több börtön kell.) Az utóbbi mondatok,
gondolatmenetek már átvezetnek a cigánykérdés másik felébe,
a cigánykérdés politikai fegyverként való használatának
tartományába. A cigánykérdés politikai fegyverként a magyarság
ellen fordítására a magyar és nemzetközi zsidóságnak van szüksége.
Ez a fegyver roppant hatásos. A sértett magyar, akinek a gyümölcsét
az éhes cigány, avagy a bűnöző cigány szüreteli le,
teherautójával szállítva el a termést, nyilvánvalóan
haragszik a tolvajra és keresetlen szavakat használ vele
szemben. Ezt az embert csak le kell fényképezni, csak közzé
kell tenni az átkozódásáról készült hangfelvételt és látható,
hallható a szélsőséges magyar rasszizmus. Minthogy aztán az
állam, a rendőrség, a bíróság és az egész bürokrácia éppen
a tolvajt védi – nehogy rasszizmuson kapják. Ilyenformán aztán
a rasszizmus, az antiszemitizmus, a kirekesztés lehetséges vádja
az igazság részrehajlás nélküli szolgáltatásának akadályává
válik. Közben a zsidók ócsárolják a rendőrséget, a bíróságot,
az ügyészséget, hogy rasszistagyanús. Esetleg kódoltan
rasszista. Egyetlen bűnözőt sem lehet etnikailag meghatározni,
annak ellenére, hogy vannak fajta által meghatározott kultúrából
következő bűncselekmények. (Csak a nácizmus maradt meg németnek
és magyarnak, a vendetta nem.) De a dolog nem elég sikeres, mert
most be kívánják vezetni a holokauszttagadás bűnesetét, hogy
egyesek még borközi állapotban se merjenek etnikusan káromkodni
és a kopasz fradisták kipában üljenek a lelátón. Megerednek
a glosszák a rasszizmusról, mint az ólmos eső novemberben. Aztán
a teoretikusok megkezdik a vég nélküli külföldre hivatkozást,
a művelt Nyugat felemlegetését, amelybe rasszizmusunk miatt nem
tartozunk bele, és a híradókban követik egymást a rasszizmus
kirívó eseteiről szóló tudósítások. Végül aztán a cigánysághoz
is eljutnak ezek a híradóüzenetek, uszítások, hiszen tévé
ma már a putriban is van, jön a lincselés Olaszliszkán. S a
cigánykérdés hovatovább a jóérzésű, szelíd, béketűrő
magyarok szemében is tűrhetetlenné válik és erős indulatokat
vált ki. A zsidó irányítóknak, a hatalomnak éppen ez a célja.
Legyen rasszizmus, érintse a zsidóságot is, de elsöprő ereje,
tornádója a másik etnikailag megkülönböztethető – nemcsak
vagyonossága és vezetőállása révén megkülönböztethető
– nemzetrész ellen irányuljon. Ha van rasszizmus, van mi ellen
küzdeni. Kisebbrendűségi érzésbe lehet taszítani sok
magyart. Kell egy bizonyító erejű tényállás, egy előretolt
sérelem, amely ékként hasít bele a magyarba. A magyarság
rasszizmusa, gőgössége, dzsentrihajlamai miatt nem oldotta meg
a cigánykérdést, nem is engedte megoldani és most behunyná a
szemét a következmények előtt, de a haladó szellemű, nyugati
műveltségű zsidóság nem engedi meg ezt neki. Hanem kiveri a
rasszizmust a fejéből – az egész aggyal együtt. Egy rasszisták
által lakott országot ugyanis nem lehet bekebelezni. Vérrel el
lehet foglalni, de ha minden rasszistát nem irtanak ki a területen,
akkor az újra feltámad. Lásd Palesztina és a palesztinok. A
rasszizmus nemcsak gőg és megvetése a más fajoknak, amint
szeretik beállítani, hanem fajvédelem is, hazaszeretet is, a
magamhoz vérségileg is meg szellemileg is tartozók fokozott védelmét
és a haza megszállása elleni tiltakozást is jelenti. Mert
amennyire a támadó rasszizmus, még ha burkolt is, elvetendő, a
védekező, a kényszerített, amely inkább önvédelem és
fajtaszeretet, annyira szükséges és megállíthatatlanul kifejlődő.
Lehet ugyan szidni a kődobálókat és az öngyilkos merénylőket,
de akkor is egy mély ösztönnek és a sértettség fájdalmának
engedelmeskednek. Nem azonos ez természetesen a nemzeti, népi öntudattal,
hiszen minden nyers rasszizmusnak vannak valóban kegyetlen, rossz
vonásai és nincs benne elég megértés, ami nélkül higgadt ítélet
nem hozható meg soha. Annyira legalábbis, hogy össze lehessen
keverni vele. Így ha a rasszizmust üldözöm, amely állítólag
kirobbantotta a második világháborút – ez így nem igaz,
természetesen –, akkor a nemzeti öntudatot és önérzetességet
és a hazaféltést és a föld szeretetét is üldözöm. Márpedig
a magyar földre a cigányoknak is szükségük van. Ez mutatja
meg, mennyire ostoba és mondvacsinált ez az egész rózsadombi
magyar–cigány ellentét. Másra kell most ez az ellentét. Ez a
gyarmatosítás UZI géppisztolya. Mondanunk sem kell talán, hogy
a magyar nép nem rasszista. Sokszor annyira türelmes, megértő
és belenyugvó, helybenhagyó, hogy az már-már beteges. A cigányokkal
is évszázadok óta békésen együtt él, pedig ennek a népnek
a magántulajdonhoz való viszonya már századokkal ezelőtt is kívánnivalót
hagyott maga után. De a falu elfogadta, hogy ilyen. A tyúklopást
eltűrte, a lólopást nem. Most azonban a legenyvesebb kezű roma
polgárjogi harcos is póznán ülő szent a kormányhoz képest.
Ez a cigánykérdés valódi állása.
Csurka István
|