2009.12.04.
Reklámhadjárat hatszázmilliós keretösszeggel
Hatszázmillió
forintos keretösszegre kötött szerződést a Nemzeti Fejlesztési
Ügynökség a Mindshare Médiaügynökség Kft.-vel. A cégnek
olyan médiakampányt kell lebonyolítania, amely bemutatja az uniós
pénzekből finanszírozott fejlesztések eredményeit. A céget
– amelynek könyvvizsgálója a Deloitte Könyvvizsgáló és
Tanácsadó Kft. – gyorsított meghívásos eljárással választották
ki. Az ügynökség ezt korábban azzal indokolta, hogy minél előbb
elkezdenék a kampányt, amely a 2010 első feléig tartó, a köztársaság
húszéves fennállásához kapcsolódó megemlékezéssorozathoz
kötődik. Az uniós pénzekből finanszírozott beruházások
reklámozására eddig is sokat költöttek, ám ettől még nem látják
kedvezőbbnek helyzetüket a kis- és középvállalkozások. Egy
friss felmérés szerint e cégek több ponton problémásnak
tartják a támogatások elköltését: a rendszer bürokratikus,
gyakorta nem valós igényeket finanszíroznak, s olyan fejlesztések
is támogatást kapnak, amelyek e nélkül is megvalósulnának.
(Forrás:
MHO)
|