2009.03.27.
Mi azt mondtuk: „Így – nem!”
Sütő Gábor, a MIÉP EP-listavezetője
Sütő
Gábor, a MIÉP EP listavezetője képzett diplomata. Hazánkat több
országban képviselte külszolgálati munkája során, többek között
dolgozott Mozambikban, Kubában, és legutoljára Brazíliában
vezette a magyar missziót. Karcagon született, és onnan is
hozta indíttatását és világnézetét. Talpig magyar ember,
mindig a magyar érdekeket tartotta szem előtt. Képzettsége,
tudása, esze és szíve mindig megtartotta a nemzeti oldalon,
most is ott áll. Így esett a MIÉP választása az ő jelölésére.
Beszélgetésre kértük Sütő Gábort, valljon az Európai
Parlamentről, annak gyakorlatáról és a magyar nemzeti érdekekről.
– Annak idején, a II. világháborút
követően a franciák és a németek egymásnak vetették a hátukat.
Érdekszövetséget kötött a német ipari tőke és a francia
mezőgazdaság, majd megalakították az Európai Szén és Acél
Közösséget. A francia-német megállapodás kibővült, és
kialakították a hatok, majd a hetek együttműködését. Ez
volt a Közös Piac. Majd lassan, fokozatosan bővült az európai
közösség, és kialakult az Európai Unió. Végül Magyarország
is bekerült ebbe a közösségbe. A közép- és kelet-európai
országoknak hely az unióban már csak „a baromfiudvarban”
jutott, másodrendű tagok lettek, másodrendű tagok lettünk.
– A dolgok nem a II. világháború után kezdődtek,
sokkal korábban. Az európai egység eszméje 1849-ben született.
Az Európai Egyesült Államok jelszavát a Sion Perjelség párizsi
kongresszusán kezdték el hangoztatni. A szabadkőművesek azóta
is vezető szerepet játszanak Európa egységesítésében. Sok más
politikai erő is foglalkozott az egységes Európa megteremtésével,
különösen a II. világháború után, abban a korszakban, amiről
kérdésében beszélt. A Sion-rend még erőteljesebben
szorgalmazta az Európai Egyesült Államok megteremtésének szükségességét,
az 1950-es években már az Európai Egyesült Államok zászlajára
is javaslatot tett. Ma a magyar trikolór mellett ez a zászló
leng középületeinken. De más jelek is arra mutatnak, hogy az
Európai Unió nem csak a zászló kérdésében tartja magát a
szabadkőműves törekvésekhez. Egyébként tudnunk kell, a Sion
és a háttérhatalom titkos társaságai a világ leggazdagabb
embereit tömörítik, akik új világrendet akarnak bevezetni, és
magukat világkormánynak szeretnék tudni. Azután hozzáláttak
az EU alkotmányának kidolgozásához. A volt francia elnök,
Giscard d’Estaing vezette a bizottságot. Az új alkotmányt
viszont éppen a francia és a holland népszavazáson elutasította.
De aztán jött Nicolas Sarkozy, és más európai vezető
politikusok segítségével a megbuktatott alkotmányt átmentették
a Lisszaboni Szerződésben.
– A Lisszaboni Szerződést, rögtön a
kezdet kezdetén, a Gyurcsány vezette magyar kormány 2007.
december 13-án aláírta, anélkül, hogy a magyar képviselők
egyáltalán ismerhették volna a közel 500 oldalas okmányt.
Pedig a tagállamok két évet kaptak annak tanulmányozására.
– Ez így történt. Ebből az ésszerűtlen sietségből
semmi jó nem származott ránk. Következmény viszont bőven
lesz, felmérhetetlen károkat okoz Magyarországnak, ugyanis
olyan kötöttségeket és büntetéseket vállaltunk, amelyekről
fogalmunk sincs. A szégyenteljes aláírás és csatlakozás során
a miniszterelnök mind külföldi, mind hazai fórumokon
leantiszemitázta a magyar népet, rasszistának minősített bennünket.
Az országot tudatosan viszi bele ismeretlen, idegen érdekek
szolgálatába. Annak, hogy a magyar népet antiszemitának minősítette
a magyar miniszterelnök, súlyos következményei lesznek, mert
ezzel a „magasfeszültségű” témával az Európai Unió,
illetve a Lisszaboni Szerződés külön fejezetben foglalkozik. A
Lisszaboni Szerződés aláírásába belerángatták a Fideszt
is, az előtte hangoztatott kormányvádakkal, melyek szerint a
Fidesz euroszkeptikus, EU-ellenes. A vád elkerülése érdekében
a Fidesz is a Lisszaboni Szerződés mellett szavazott. Az MSZP szűk
érdekeit a nemzeti érdekek elé helyezték. A MIÉP részéről
ilyet soha senki nem tapasztalt, sem az Országgyűlésben, sem
azon kívül. Ez is amellett szól, hogy elvállaljam a MIÉP jelölését
erre a feladatra. Most látjuk, hogy az európai csatlakozás egyértelmű
vesztese Magyarország. Az unióban bennünket diszkriminálnak. A
Lisszaboni Szerződés ismeretének hiánya az Európai Unióban
is nagy gondot jelent. Magyarországon ezt a szerződést titkolják.
Nem volt országgyűlési vita az aláírásról, a dokumentumokat
nem terjesztik a hazai közvélemény előtt, az EU budapesti
információs központjában ebből a szerződésből összesen
egyetlenegy hivatalos példány található, azt is csak a helyszínen
lehet elolvasni. Az igaz, hogy 42 euróért meg lehet vásárolni
a szöveget az Euró Info Service kereskedelmi vállalkozástól,
és az is igaz, hogy a külügyminisztérium honlapján magyar ékezetek
nélkül elérhető egy bizonytalan szöveg, egyetlen figyelmeztetéssel:
„Munkapéldány, az itt közölt szöveg az állampolgárok tájékoztatására
készült, és nem tekinthető a szerződések hivatalos változatának.
A szöveg semmiben nem köti az Európai Unió intézményeit, a
Magyar Köztársaság kormányát vagy külügyminisztériumát.”
Hasonló figyelmeztetést olvashatunk az EU honlapján is. Ezek után
jogosan tehetnénk fel a kérdést: akkor mit is fogadott el a
Lisszaboni Szerződés aláírásakor a magyar Országgyűlés?
– Mi van ebben a szerződésben, amit
csak behunyt szemmel szabadna olvasni, meg egyébként sem
juthatunk hozzá.
– Az közismert, hogy a dokumentumban semmiféle utalás
nincs Európa kulturális szellemi alapjára, a kereszténységre.
Általában beszélnek a vallásról. Annál inkább foglalkozik a
megkülönböztetés tilalmával a dokumentum, a toleranciával,
az igazságossággal és a pluralizmussal. A dokumentumhoz tartozó
alapjogi charta viszont tartalmazza az egyneműek házassághoz
való jogát, a kulturális sokszínűség védelmét, és természetesen
a másság tiszteletét. Figyeljünk oda. Ugyan kidolgozatlan formában
hatáskörnövelést javasol az EU-nak külpolitikai,
katonapolitikai területen, de hatáskört követel magának az
unió az egészségügy, az oktatás, a kultúra terén is. Ezek a
követelések – ha megvalósulnak – szinte életveszélyes következményekkel
járnak. A tagállamok hatáskörében lényegében csak
nemzetbiztonsági és honvédelmi ügyek maradnak. Érdekes jogosítvány
ez is, hiszen ez ügyben már elköteleztük magunkat a NATO
jogszabályai és rendtartása mellett.
– Azt mondja, hogy a nemzeti kormányok
szerepét átvenné az Európai Unió „kormánya”?
– Na, még ettől is bonyolultabb a helyzet. Az Európai
Unió kézzel-lábbal arra törekszik, hogy egy világállamot
hozzon létre. Ez az új világrend azonban a pénzhatalom monopóliumán
nyugszik. Ennek a pénzhatalomnak a megszilárdítása a
Rothschildok, a Rockefellerek, a Wartburgok és a Wallenbergek érdekeit
szolgálja, nem a népek céljait. A dokumentumból szinte kiüvölt
az a törekvés, hogy a Lisszaboni Szerződés óriási hatalmat
biztosít a frankfurti Európai Központi Banknak. A 282. cikkely
5. bekezdése azt mondja: az Európai Központi Bankkal konzultálni
kell a hatáskörébe tartozó valamennyi jogi eljárásra irányuló
javaslatról, továbbá valamennyi nemzeti jogszabálytervezetről.
Ebben a rendszerben minden a monetáris hatalomnak van alárendelve.
Nincs olyan állami, de magánjogi terület sem, amely ne állna
kapcsolatban a pénzzel. Ez azt jelenti, hogy az Európai Központi
Bank vétójoggal rendelkezik a tagállamok pénzügyeiben. Ezzel
minden egyes EU-s polgár sorsába beleszólnak. Az európai központi
bankot az unió egyetlenegy szerve sem ellenőrizheti. Még attól
is függetlenek, hogy Brüsszelben mit döntenek formálisan. De
azt is látnunk kell, hogy az Európai Központi Bank a nemzetközi
pénzhatalom olyan központjainak ellenőrzése alatt áll, mint a
Világbank, az IMF, az USA központi bankjának szerepét betöltő,
Rothschild érdekeltséghez tartozó magántulajdonú pénzkartell,
a Fed. Ebben az ellenőrző kartellben természetesen szerepet játszik
a bazeli nemzetközi fizetések bankja is.
– A Lisszaboni Szerződés hatályába
való sodródásunk, Európa sodródása ezek szerint megállíthatatlan?
– Nem, van még némi remény. Az igaz, hogy 23 ország már
ratifikálta a Lisszaboni Szerződést, de az írországi népszavazás
eldöntése és olyan fontos országok, mint Németország és
Csehország ingadozása ad még némi reményt.
– A Gyurcsány-kormány belevetette magát
az Európai Unió által javasolt rasszizmus elleni küzdelembe.
Draskovicsék gőzerővel készítik elő a nem létező ellenség
elleni küzdelmet, jogszabályokat – legalábbis tervezeteket
– gyártanak halomra.
– Az a helyzet, hogy még életbe sem lépett a Lisszaboni
Szerződés igazságügy-minisztereinek kerethatározata,
miszerint a rasszista gyűlöletre vagy erőszakra izgató szándékos
és nyilvános kijelentések esetén egy-három év szabadságvesztést
kell kiszabni. Vagy ha valaki a népirtás vagy emberiség ellen
elkövetett bűncselekmények megtörténtét tagadja vagy másképpen
állítja be. A holokausztnak Izrael által a világra kényszerített
„kanonizált” magyarázatát eltérően magyarázza vagy a másságról
másként vélekedik, az is büntetendő cselekményt követ el. A
tagállamok a jogszabály átültetésére két év haladékot
kaptak. A kormány arra törekszik nálunk, hogy védje az izraeli
vagy a cigány személyiségeket, de szót sem veszteget a
magyarellenes megnyilvánulások tömegére. Mi ez ellen a törekvés
ellen küzdeni akarunk. Nem titkoljuk, hogy az emberek természetes
hajlamait és az államalkotó magyar többséget támogatjuk.
– Diszkriminációból eddig is
kijutott a legutoljára csatlakozottaknak, köztük elsősorban
Magyarországnak.
– Belépésünkkor kimondatlanul is feltétel volt a
magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szétverése. Magyar
parasztnak azért fizettek, hogy vágja ki szőlőtőkéit, almafáit,
és számolja fel hagyományos állattenyésztését. A nemzetközi
nagytőke ma is csak piacnak tekint minket. Bennünket ez a nagytőke
szemétlerakó helynek tekint. Mindez első látásra is sokkal
rosszabb helyzetet teremtett, mint a KGST, ahol akárhogy is, de a
termelésre helyezték a fő hangsúlyt. Nem a KGST-t dicsérem,
hanem az Európai Uniót bírálom. Ma a 27 Európai Uniós
tagország közül szinte minden mutató alapján a 25-27. helyre
szorultunk.
– Milyen irányba kell haladnunk, mit
kell hangoztatnunk, mit képviselne magyarként Brüsszelben?
– Egyáltalán nem vagyunk integrációellenesek. A világ
integrálódása megállíthatatlan folyamat. Az nem baj, hogy az
emberiség vívmányai eljutnak a világ minden térségébe. Ha
azonban a nemzetközi nagytőke erőlteti az integrációt, és
mesterséges kényszerű elemeket visz bele, csakis a tőke érdekeit
szolgálja. Ekkor már nem az emberek és az eszmék szabad áramlásáról
van szó, hanem merőben másról. Nekünk a nemzeti érdekeinknek
megfelelően egyenrangú félként kell tárgyalnunk. Európának
akkor tudunk adni bármit is, ha magyar Magyarország maradunk, és
ilyen szellemiségű képviselőket kell juttatnunk június 7-én
az EP választáskor az Európai Parlamentbe. A MIÉP –
tapasztalataim alapján – abban különbözik a parlamenti pártoktól,
hogy mindaz, amit védelmez, nem szűk pártérdek, hanem a
nemzetietlen kormányok ellen szólít fel, ezért kell mindent
megtenni, hogy a nemzeti elkötelezettséget az Országgyűlésben
és az Európai Parlamentben erősítsük. Mostanában sebtében
összehozott, önmagukat jobboldalinak beállító segédcsapatok
is ellenünk dolgoznak. Mi szövetségesei vagyunk mindazoknak, akár
baloldaliak, akár jobboldaliak, akik nemzeti érdekeket szolgálnak.
Nekünk most sürgősen hiányt kell pótolni az Európai
Parlamenti választások idején kibontakozó kampányban. Az unió
sorsa rendkívül összetett és bonyolult sors. A Havi Magyar Fórum
áprilisi számában részletes előterjesztést és beszámolót
hozok/hozunk nyilvánosságra, hogy a magyar állampolgárok tisztán
lássanak ezekben az élet- és létfontosságú kérdésekben.
Magam pártonkívüliként a MIÉP Európai Parlamenti képviselőjelöltjeként
mindent megteszek a ködösítés ellen, a tisztánlátás érdekében.
Győri Béla
|