2009.11.20.
Csurka István: Az út
A
fogyasztói társadalom, mint a liberális piacgazdaság végterméke,
mára túlélte magát. Az egykor felszabadító erejű
liberalizmus a tiltások önkényes rendszerévé vált. A
liberalizmus gazdag részvényesei, menedzserei, közgazdászai és
média szakemberei bezárkózva, őrzött-védett lakóparkjaikban
élnek. Félnek azoktól a népektől, amelyeknek egykor egyenlőséget
és a zsarnok király, a zsarnok állam és a zsarnok egyház alóli
felszabadulást ígértek. Tiltások, korlátozások bevezetésén
törik a fejüket. Értelmetlenné vált az életük. A liberális
lakópark a vár középkori védettségébe szervezte magát,
annak tekintélye nélkül és úgy tesz, mintha rémülten várná
a populisták és a szélsőségesek ostromát, holott a legtöbb
szélsőséges csoportot maga szervezi, mert valójában a középosztály,
a nemzeti értelmiség támadásától tart. A végletekig manipulált
világban egyetlen szélsőséges csoport, törőzúzó utcai
anarchista erő sem veszélyes a rendszerre. A tálibok is messze
vannak és az ismeretlen hegyek közt játsszák el a mumus szerepét.
A liberalizmus maroknyi haszonélvező rendszerének egyetlen
gondja van, hogyan kerülje el a nemzeti értelmiségek újjászerveződését.
Ha sikerül, új ostromlandó helyeket, pogrom célpontokat, intézményeket
az utcai hőbörgés számára kijelölni, és egymás ellen tudja
hangolni a nemzeti értelmiség egyes csoportjait, nyert ügye
van. Még a kezében van a média, a tömegtájékoztatás és a
reklám, azaz a teljes manipuláció. Ha kiderül, hogy a
rendszere megbukott, ezeket elveszti és minden elveszett számára.
De reménykedhet más körülmények fennforgásában is:
liberalizmus ellen fellépő tömegnek még nincs, vagy megint
nincs vezetője, nincs eszmeadó értelmisége, törzskara.
Fel-fellépnek írók, építészek, gondolkodók, szociológusok,
s néha politikusok is, de sikerül őket a liberális elitnek, a
lakóparkok kasztjának elszigetelni. Egyre több ember látja
ugyan a liberalizmus végét és a fogyasztói társadalom pusztító
voltát, a helyzet tarthatatlanságát, de nagyon kevesen adják
fejüket bátor cselekvésre.
Molnár
Tamás a „Liberális hegemónia” című művében, amelyben éppen
ennek a hegemóniának a végét írja le, ezt az értelmiségi gyávaságot,
avagy tehetetlenséget így látja: „A nyugati értelmiség nem
feltétlenül ért egyet Rawlsszal – a liberális status quo
amerikai apologetájáról, egy istenített filozófusról van szó
–, de azon a gondolkodási kereten belül, amelyet az uralkodó
liberális ortodoxia szabott meg, nincs más lehetséges megoldás.
Ennek az értelmiségnek minden tagja fél az ismeretlentől, ámde
a közelmúlt alapján fel tudja mérni a jövőt és az általa
nyújtott alternatívákat. Miután az összes alternatívát
elvetették, az eredmény az, hogy kényelmesebb fenntartani a
jelenlegi állapotot megszerzett pozícióival együtt. Némelyek
tisztában vannak ugyan a liberalizmus folytatódásának veszélyességével,
de nem akarják elsőként megkongatni a vészharangot. A fent említett
értelmiség következésképp a nem hivatalos, az ortodoxián kívül
álló átalakulások ellenzékévé szerveződik. Tagjai ily módon
dupla presztízst élveznek: támogatják a liberális status quót,
amely szinekúrát, pénzt és tekintélyt biztosít számukra, és
közben azt a látszatot keltik, hogy harcolnak ugyanezen
ortodoxia ellen, tartalmatlan, de divatos fogalmak ellenében. És
ez biztosítja nekik, hogy eredeti és bátor újítóként
tiszteljék őket…” Ha valamiről a magyarság mai helyzetében
éles kritikát kell mondani, erről a kétszínű játékról
mindenképpen. A magyarság veszélyeztetettségében ez a bújócska
megengedhetetlen. A liberalizmus világméretű összeomlása
egyenes, bátor kiállást kíván és harcot, szembenállást
tesz, ha nem is veszélytelenné, de rövid távú hátrányúvá,
elviselhetővé. A második világháború utáni liberális, zsidó
vérengzés, bosszú, a bolsevizmussal szövetkező és Európát
elpusztítással fenyegető roosevelti politika nem lehetséges többé.
A liberalizmusnak nem lesznek többé népbíróságai, internáló
táborai, jégbe fagyott hullahegyei a tundrán, fennmaradásának
egyetlen reménye már csak a holokausztmítosz mindenáron való
fenntartása és az értelmiségi egzisztenciák fölötti
rendelkezés. Ezért most a megmaradásért folyó harc táborának
és a kibontakozás tervezőinek elsősorban önmagukkal, saját
elszántságuk fokával és harckészségükkel kellene tisztába
jönniük. Akarják-e a rendteremtést, a hatalom- és pozícióbitorló
liberális álelit eltávolítását, a komprádorok megfegyelmezését,
akarják-e a hatalmat. Tudják-e, hogy most nem lehet
kompromisszumot kötni? Ez a dolgozat elsősorban befelé vizsgálódik,
mint valami önátvilágítás. Milyenek vagyunk, milyenekké
lehetünk és milyenekké kellene válnunk? Rendelkezünk-e saját
belső vagyonleltárral, vagy elhisszük, hogy minden ész, tudás,
vezetési tapasztalat, készség odaát van. Holott csak egy tény
nyilvánvaló: nincs annyi pénzünk, mint nekik. Eszköztelenek
vagyunk és a pénz még odaát fial hírnevet, hatalmat, vagy ha
úgy adódik, leereszkedős népbarátságot, bájolgó karitászt.
A liberalizmusnak több mint egy évszázadnyi az uralmi előnye a
magyarsággal szemben és ebből 45 év a szovjet bolsevizmussal
karöltve gyakorolt nemzetpusztítás. Lendvai István írta az
1920-ban kiadott A harmadik Magyarország című gyűjteményének
előszavában az alábbi keserű, de nagyon pontos és ma is égetően
igaz szavakat. „Két hamis Magyarország játszotta halálos regényét
a magyar élet politikai, gazdasági és irodalmi területein.
Egyik sem minket jelentett, mindegyik jelentett belőlünk
valamit, s a fajiság legmélyebb érzéseivel, a hivatottság öntudatával
tudtuk és láttuk, hogy mi jelenthetnénk mindent. De némákká
és tehetetlenekké ítélt a dolgok fonáksága, és összeomlás
volt ránk alkudva annak fizetségéül, hogy a szánk parazsát végre
szavakká szórhassuk és gúzsainkat szétdobhassuk. Az egyik
Magyarország, amelyről 1867 óta mindent elneveztek, s amely
olyan kérkedve, olyan öreges hetykeséggel viselte a történelem
nevét akkor, amikor a történelmet már régen nem ő csinálta
– apáink Magyarországa volt. A másik, amely 1867 óta egyre bátrabban
és tornyosabban mozgatta vakondtúrásait, de csak 1918 októberében
merte nyíltan magáénak vallani és vállalni 1867 óta csinált
magyar történelmét, s tépkedte izgult mohósággal a hosszú
évek aranyalmáit, az idegenek Magyarországa volt. Két névbe
foglalom össze a két országot, minthogy a két név viselője
jelentette is: Tisza István gróf és Jászi-Jakobovits Oszkár
nevébe.”
Lendvai István az egyik legképzettebb fajvédő ideológus,
író, kritikus, pompás tollú publicista. A harmincas években
megindult Magyar Nemzetnek Nomád írói nevű tárca- és vezércikkírója.
1945-ben nyomtalanul eltűnt. A magyar fajvédelem és a
„harmadik” Magyarország megteremtésének szükségességét
már korábbi, a világháború előtt és alatt közreadott írásaiban
is hangoztatta. Egyéni sorsában, mindig részrehajlás nélküli
kiállásaiban és az egész fajvédelmi mozgalom fogadtatásában,
időnkénti üldöztetéseiben, az értelmiségi közép meg nem
értő, gyáva fogadtatásában a magyar sorstragédia szele süvölt
fel. Az, ami most történik velünk. Az ember s a mozgalom, amely
véréből való vérnek tudja az úri Tisza-nemzedéket és kérlelhetetlenül
megnevezi az idegenséget, soha nem jutott hatalomra Magyarországon.
Megtűrt többször lehetett, nem mindig üldözték, ennyi volt a
sorsa. Amikor az „öreg hetykék” a Tiszák, a Bethlenek és a
Kormányzó úr volt hatalmon, akkor a Jakobovits bankárjaival
való alkuk, végeredményben a bankárok pénze akadályozta meg,
hogy Szabó Dezső, vagy barátja, Lendvai István fajvédelmi
gondolatai érvényesüljenek. De a Molnár Tamás által leírt
alkalmazkodási kényszer – amely Amerikában íródott –, a
gyávaság is oroszlánrészt vállalt a magyar kultúra, a magyar
felvilágosodás ezen részének az elhallgatásából. Amikor
pedig Jásziék közvetlenül és szovjet segítséggel kerültek
hatalomba, Rákosi, Kádár, Aczél és később a rendszerváltás
után Göncz Árpád és Kis János vagy Haraszti Miklós és Konrád
György idejében, már Lendvaiéknak a nevét sem lehetett
kiejteni. Mind a faj, mind a védelme tiltva volt és
gyakorlatilag tiltva van ma is. A képlet pofonegyszerűvé vált:
vagy holokausztmítosz, vagy magyar fajvédelem. Idézzük tovább
Lendvait: „A másik, az idegen ország, hazug ígéretek lidércfényével
bolyongatott minket ingoványokon. Öldöklő céljainak agyafúrt
szolgálatában Nyugat- Európát, emberi ölelkezést, szabadságot,
felsőbbrendűséget, fiatalságunk pattanó erőinek bátor és méltó
kiélést ígért. A hazulról kitagadott gyermek megbántott
szerelmének dühödt inverziójával vetettük rá magunkat e
hazug forradalmiság festett délibábjaira. Többé-kevésbé
mindannyian átestünk ezen a nyugatos lázon, amelyet Kelet- Galícia
szélhámosai ügyes tudatossággal fűtöttek szervezetünkben, s
a legnagyobb, a legküldöttebb, aki minket jelenthetett volna:
Ady Endre, el is veszett belé. Benne oly nagy volt a fajnak geniális
elgyengülése, betegsége – amely nélkül sémita fermentum
nem törhet rá faji szervezetre –, hogy a felismerés dantei
pillanatában már menthetetlenül sodorta a poklok égő áradata,
és halnia kellett testestől-lelkestől és fizetségül halnia
kevéssel Tisza István gróf után. Kétfelé tévedt két
magyarok voltak ők, akik más-más előjellel egyformán pontot
jelentettek egy szomorú kornak végén s akiknek egyformán halált
jelentett a sémita sodratás.” Ezek nem fajgyűlölő szavak,
ezek a szeretett faj védelmében kimondott szavak, a mindent egységben
látás, az egyetlen lehetséges tárgyilagosság szavai. Sem az
egyik, sem a másik partról, hanem csak a harmadik oldalról,
azaz felülről lehet ilyen pontosan és ilyen együtthatásban látni
a magyar világot. Az előszó végére Lendvai István 1920. január
végén tett pontot. Öt nappal korábban vette kézhez a magyar békeküldöttség
a békefeltételeket a győztes nagyhatalmaktól és gróf Apponyi
Albert január 16-án mondta el előttük válaszbeszédét. Néhány
bevezető mondat és udvarias tiszteletadás után, tökéletes
franciasággal, amelyet ezután még angolul és olaszul is előadott
részletekkel is tarkított, ezzel kezdte:
„Habozás
nélkül, teljes őszinteséggel kijelentem önöknek, hogy a békeföltételeket,
úgy ahogy azt önök voltak szívesek átadni nekünk –
bizonyos alapvető módosítások nélkül – hazám számára
elfogadhatatlannak tartjuk.” Ez után következett az a híressé
vált mondata az idős politikusnak.
„Világosan
látom és tökéletesen ismerem azokat a veszélyeket és
bajokat, amelyek e békeszerződés megtagadásából származnának.
Mégis, ha az országot olyan helyzetbe állítanánk, hogy választania
kellene a jelen formában történő elfogadás vagy az aláírás
megtagadása között, úgy lényegében azt a kérdést kellene föltennie
magának: legyen-e öngyilkos, hogy ne haljon meg.”
Lendvai
István még nem ismerhette ezeket a tragikus szavakat, a békeföltételek
azonban már lényegében véve a megszállások és a demarkációs
vonalak elismerésével adva lévőkké váltak. A Párizsban közreadott,
mondhatni a korai Benes-dekrétumok formájában követelésként
támasztott igények pedig félelmetesek voltak. A magyar közvélemény
bénultan állt. Senki nem tudta elképzelni, hogy teljesülhetnek
is ezek az aljas és gonosz szándékok. A magyarokban még valami
képtelen bizakodás vert tanyát, hogy ez lehetetlen. Valószínűen
nem tudták, hogy a Clemenceau által megtestesített francia
kegyetlenség nem csak francia eredetű. A franciák az 1870-es német
megalázás után revansra vágytak, de a győzelemhez az USA
1917-es hadbalépése, elsősorban anyagi támogatása segítette
hozzá őket, valamint az a tény, hogy az anyaghiánnyal küzdő
tengelyhatalmak hátországát szétzilálta, önmaga ellen uszította
a liberális, zsidó sajtó, amit Lendvai és a másik fajvédő,
Zsilinszky Endre is leírt. Ennek következtében a versailles-i
és a trianoni békeföltételeket is egy amerikai eredetű,
Wilson elnököt is a markában tartó zsidó akarat diktálta és
ez volt keresztülvezetve a francia revansvágyon. Benes zsenialitása
éppen abban nyilvánult meg, hogy ezt észrevette. A szenvedő
Európa, a Trianon-palotában a francia hatalmi dühbe, konokságba,
németgyűlöletbe, magyargyűlöletbe ütköző küldöttség először
csak ezt vette észre.
Ma már közhely: a versailles-i békék nélkül nem lett
volna II. világháború. Azok azonban, akik ezt mondják, gondolják,
leírják, általában Hitler uralomra kerülésére céloznak és
Európa és az egész világ háborúba sodrásáért a németeket
teszik egyedüli felelőssé. Ez azonban legjobb esetben is csak részigazság.
Kétségtelen, hogy Hitler vezetésével, a német nép egyöntetű
helyeslésével és lelkesedéstől kísérve visszaszerezte,
elfoglalta a szerinte tőle igazságtalanul elvett német lakosságú
tartományokat, és majdnem pontos etnikai határokat jelölt ki
Magyarország számára is, magyarlakta területek Csehszlovákiától,
Romániától, Szerbiától való visszacsatolásával. Bevonult
Ausztriába, de ezt az osztrák nép üdvözölte, Nagy-Németországhoz
akarván tartozni, nemzetiszocialista rendben akarván élni. Ezek
tények, amelyről ma már a harmadik európai nemzedéknek nincs
tudomása. Ami ekkor történt, az csak versailles-i rossz, bűnös,
Európa-ellenes rendezés kiigazítása, helyretétele volt és
nem világháború. Hitlernek Anglia és Franciaország üzent
hadat. Franciaország roppant készületlenül, francia szemmel nézve
is roppant felelőtlenül és a német haderő három hét alatt
lerohanta. Meg azonban nem szüntette, gyarmatait el nem vette és
a vichy-i köztársaság néven, az ősz Petain marsall vezetésével
meghagyta egy darabját. Ez is azt üzente, hogy Franciaország
sorsa a francia kapitulációval nincs elintézve. A háború után
békekötés következik és ha Németország vissza is vesz, vagy
el is vesz egyes tartományokat, Franciaország nem kap olyan békét,
mint amilyet Magyarország kapott Trianonban. De 1941-ben Németország
megindult a bolsevista Oroszország ellen, mert mindig is kelet
felé akart terjeszkedni és legfőbb ellenségének a
bolsevizmust tartotta. Ekkor került a nyugati világ és elsősorban
az USA válaszút elé. Beleavatkozni az orosznémet,
bolsevista-nemzeti szocialista mérkőzésbe vagy sem. A kérdést
Amerika autokrata elnöke, Roosevelt zsidó tanácsadói, és saját
féktelen németgyűlölete hatására már jóval a háború tényleges
kitörése előtt eldöntötte. Mégpedig a háborúba lépés javára.
Noha az amerikai nép nem akart beleavatkozni az európai háborúba,
mert nemfűződött hozzá érdeke. Ez a beavatkozás, amely ma, a
holokausztmítosz korszakában nemcsak helyesként, hanem a
nyugati demokrácia megvédéseként, sőt az emberiség megmentéseként
van feltüntetve, tanítva, elfogadtatva, kétes értékű, vak és
Európára nézve káros, zsidó terveket és érdekeket szolgáló
döntés volt. Először a „splendid isolation” elvéhez
ragaszkodó és a háborútól irtózó amerikai népet kellett rátüzelni
a háborúra. Ezt megtette a zsidó kézben lévő amerikai sajtó.
Az amerikai nép, ha vonakodva is, de vállalkozott a demokrácia
európai megvédésére, de eme döntéséhez teljes mértékben
el kellett hallgatni előtte a bolsevizmus vérengzéseit, már régen
létező munkatáborait, emberirtásait, egész természetét.
Sztalin sötét, rejtett antiszemitizmusát is beleértve. Amerika
a szám szerint sokkal több embert kiirtó bolsevizmus támogatása
mellett döntött és a németek és – valljuk be – Európa
megsemmisítése mellett döntött. Az eredmény ismert: a
lengyelek visszakapták Sziléziát, Königsberg egy csöpp kis
szovjet enklávé lett, a keleti területeiket pedig elvesztették.
Lengyelországot egy néhány délkörnyivel nyugatra nyomták, de
némi huzavona után az egész országot bekebelezte a kommunista
Szovjetunió, Sztalin. Auschwitz is kommunista fennhatóság alá
került. Sikorszky tábornokot, az emigráns lengyel kormány fejét,
akinek csapatai részt vettek a németek elleni harcokban, váratlanul
repülőszerencsétlenség érte és a moszkvai emigráns
kommunisták éppen úgy átvették a hatalmat Varsóban, mint Rákosiék
valamivel későbben Budapesten. A csehek kikergethették a szudétanémeteket,
mint bűnös népet a Szudéta-vidékről, de miután Masaryk Tamást,
a nagy Masaryknak, a cseh állam megteremtőjének a fiát Prágában
kidobták az ablakon, mint miniszterelnököt és Benes Eduárdot,
a másik életre hívót házi őrizetbe zárták, Prágában is
átvették a hatalmat a kommunisták és kisebb időeltolódásokkal
minden ugyanígy történt Romániában, Szerbiában és Horvátországban
is. Ez lett az eredménye Roosevelt döntésének: Közép-Kelet-Európa
a szovjet bolsevizmus rabságába került, Németország nyugati része
pedig, miután már semmilyen ellensúly, védelem és ellenállás
nem volt a szovjet terjeszkedés ellen, Marshall-segélyt kapott
és megengedték neki a szociális piacgazdaságot, amely csodálatosan
gyors és hatalmas megerősödést, gazdagodást jelentett és az
Odera folyónál megtorpantotta a bolsevizmust. De a német felvirágzás
egy másik, Európán kívüli folyó mentén is hathatósan éreztette
hatását: a Jordán mindkét partján. A német jóvátételével
kárpótolta és felépítette a negyvennyolcban megalakult zsidó
államot.
Adva
volt tehát két zsarnoki, népirtó rendszer, a zsidóellenes náci
és a minden népet gyilkoló, vad, ázsiai, zsidókat is üldöző
sztalini Roosevelt és köre ezt, a rosszabbikat választotta szövetségesül
és ennek a döntésnek a következményeit még ma is nyögi a
világ. Legjobban mi, magyarok. A faj kérdése sem a németek révén
került ismét a történelemalakítás gyújtópontjába, hanem a
cionizmussal. 1948-ban létrejött egy állam, amelyet vallási és
faji összetartozás állított össze, amely egy akkor már több
évtizedes cionista küzdelem vívott ki. Terror és erőszak. Az
alapítók többsége Oroszországban született. Ez az állam
kapott horribilis kárpótlást néhány évvel később a
vesztestől, Németországtól, amellyel hadban nem is állt soha,
hiszen a háború idején nem is létezett. Legfeljebb
nyilatkozatokkal vett részt a háborúban és a hadviselő angol
gyarmati hadsereggel küzdött. A zsidók németek általi kárpótlásának
semmi más alapja nem volt, mint hogy lakói és újonnan betelepülői
fajilag zsidók és Európában a németek üldözték őket. Íme,
a marxi, talmudista dialektika diadala: felépítek egy rendszert
Európában, amelyben üldözöm, tiltom a fajnak még a gondolatát
is, internacionalizmust erőszakolok rá és ezeknek a népeknek a
munkája verítékével támogatok egy fajt, az egyetlen fajt,
amely létezhet. Akár háború sújtotta, akár háború által
nem érintett térségekből érkeztek régi-új hazájukba a zsidók,
üldözöttként érkeztek. Kétezer évvel korábban szórták szét
őket a rómaiak. Elkezdték módszeresen irtani és kitelepíteni
az őslakos palesztinokat. Ez a faji mítosz, a holokausztmítosz
születésének ideje, ez az új, háború utáni rendszerek alapkőletétele.
Az európai népek és a világ összes népe közül kiemelkedik
egy és az összes többi pedig megszűnik. Most Obama az USA elnöke.
Többször próbálkoztak zsidó elnök megválasztásával, nem jött
be. Most kaptak egy feketét, akit ugyanúgy körülállnak a zsidók,
mint Rooseveltet. A fehér-protestáns-angolszász uralomnak, az
alapítók uralmának vége. Ezt is Rooseveltnek köszönhetik.
1954-et írunk itt Európában. Zsidó időszámítás szerint már
több mint négyezret. Anélkül, hogy kimutatták volna, előkerül
a hatmillió zsidó áldozat száma, mint a jóvátétel alapja és
a bűnös népekre, mint elkövetőkre kirovandó büntetés
alapja. A valós szám azonban másfél millió. Ezt a másfél
milliót embertelen körülmények között, soha nem igazolható
módon kegyetlenül és valóban büntetést érdemlő módon,
megbocsáthatatlanul gyilkolták meg. Nem a felmentésről beszélünk
tehát, és senkit, egyetlen rendszert sem kívánunk mentegetni.
A második világháborúnak azonban 59 millió áldozata van, s
mind ember, Isten teremtménye. Az áldozatok számának a megnégyszerezése
és szinte valamennyinek a németek és a magyarok nyakába varrása
egyszerűen nem igaz. Politikai bűntett. Nem akkora, mint a másfél
millió meggyilkolása, hanem egy nagyon tudatos politikai cél eléréséért
folytatott világrendezés első és legfontosabb lépése. Népek,
nemzetek, kultúrák tönkretétele a célja. A hatmillió gázkamrákban,
iparilag elpusztított zsidó ember mítosza világuralmi törekvés.
Nem csupán arról van szó, hogy ezután kell jóvátételt és kárpótlást
fizetni, hanem arról is, hogy ez a bűn, amely számszerűen nem
igaz, határozza meg az elkövető nemzetek államformáját,
lehetőségeit, első- vagy másodrendűségeit. A holokausztmítosz
az amerikai gazdasági és katonai fölény által támogatva
rendező elvvé változik, megszabja, ki és hogyan lehet kormányfő,
mit engedhet meg magának, milyen politikai és társadalmi
rendszert gondolhat el a saját nemzete számára. A holokausztmítosz
uralomra jutott, kifejlett állapotában pártokat alapít, éltet
és szüntet meg, választási rendszereket teremt, országokat irányít,
megszabja, kiből mi lehet, kiből lehet valaki és kiből semmi.
Ha nem megbízható és származása is gyanús, akkor semmi. A
holokausztmítosz maga a keresztényellenesség és az úgynevezett
zsidó-keresztény párbeszéd kora, amelyben a zsidóság beszél,
a kereszténység hallgat. A holokausztmítosz az iskolaigazgatók
kinevezésének alapelve. Az állami elnyomó és rendfenntartó
szervek vezető helyeinek betöltésére vonatkozó rendtartás. A
bűnösnek kikiáltott népek egész állami és társadalmi életének
alapszabálya, a kiválasztás alapelve. A kultúra irányításának
egyoldalú birtoklása, a tömegkultúra saját politikai céljaikra
való felhasználása, a tömegtájékoztatás birtoklása, akár
kapitalista, akár állami fennhatóság révén, a gazdasági és
pénzügyi irányító helyek és a bankok birtoklása, beleértve
a nemzeti bankokat is. A tiltás, tűrés, támogatás. A
holokausztmítosz világrendje a liberális hegemónia világrendjében
jött létre, mert a liberalizmus oldotta fel a nemzetállamot és
gyengítette meg a keresztény egyházat, amelyek a bűnös népek
számára felmentést vívhattak volna ki a kollektív bűnösség
alól és a felelősség igazságos megosztását is elérhették
volna. A liberalizmusnak a holokausztmítosz korában két kedvezményezettje
volt, a zsidóság és a bolsevizmus. A bolsevizmus által elkövetett
bűnöket, népirtásokat, köztük zsidóirtásokat is azért nem
lehetett felmérni, megállapítani és megbüntetni, mert
megosztotta volna a felelősséget a bűnös népek, a jóvátételt
fizető társadalmak és a kedvezményezett bolsevisták között.
Márpedig a bolsevizmusra, ha változott formában is, szüksége
volt a liberalizmusnak a holokausztmítosz egész korszakában.
Amikor a bolsevizmus mint rendszer már fenntarthatatlan volt –
hatalmat, pénz és tőke fölötti rendelkezést kapott a volt
bolsevista – előretört a gátlástalan ember, és az új
burzsoáziákban szépen összekeveredett a liberális polgárral.
Most már mindkettejük alapragaszkodása, origója a holokausztmítosz
és ennek segítségével a hatalom megtartása. Aki nem ismeri el
a holokausztmítosz módszereit, számait, aki kérdőjeleket
fogalmaz meg, aki népről, fajról mert beszélni, az egyetlen
faji kiválasztottságon kívül, az semmilyen kormányban, még
nemzetinek és jobboldalinak mondott, kikiáltottban sem tölthet
be magas állást. Azt üldözni kell. Ma már a holokausztmítosz
rendszerének felső kasztja nem csak zsidókból áll, hanem
politikailag korrekt nemzsidókból is, de a felső vezetés,
titkos háttérhatalom szinte kizárólag belőlük. Ma, amikor
mindenki az, aminek vallja magát, nagyon nehéz megállapítani,
hogy valójában ki hová tartozik. Ezt ma már csak a kiválasztás
legfelsőbb körébe tartozó zsidó vezetők tudják, akiknek számítógépeiben
minden genetikai adat szerepel, mint egy telivér méneskönyvben.
Így fordulhat elő, hogy egyes telivéreknek megengednek
Antiszemitának Látszó kilengéseket, cikkeket, könyveket és
ezek elkeveredhetnek néhány becsületes zsidó íróval, tudóssal,
aki leleplezi ezt a faji mítoszt. Egy telivér zsidó nőnek
Magyarországon pedig még az is meg van engedve, hogy szélsőjobboldali
pártot szabadítson rá a magyar társadalomra. De ez egészen más
történet, most nem tartozik ide. Mert most más a kérdés.
Most az a kérdés, hogy a liberalizmus világának összeomlásakor,
a holokausztmítosz magyar- és keresztényellenes világrendjének
végóráiban a magyar értelmiség, középosztály és pártjai
miért nem leplezik le, személyre, népre, fajra szóló konkrétsággal,
tényszerűséggel ezt a kétségtelenül magyar- és keresztényellenes,
igazságtalan helyzetet. Miért öltik fel a politikai korrektség
maszkját? Miért nem nevezik nevén a tényeket? Miért uralkodik
hazánkban a gyávaságnak az az állapota, amelyet Molnár Tamás
leírt és amit idéztem. Miért fogadják el még a legjobbak is,
hogy a magyar szabadságért csak a személyes és faji tények
elhallgatásával, csak az ellenség megszabta feltételek között
lehet küzdeni? Aki a lelke mélyén egyáltalán nem antiszemita,
miért fogadja el, hogyha kimond bizonyos tényeket, automatikusan
antiszemitává lesz, és jár neki az a büntetés, amit igazságtalanul
szabnak ki rá? A magyar középosztály, a magyar értelmiség
legjobb nemzeti-polgári erői mögött óriási irodalmi, tudományos,
művészi teljesítmény van. Sok-sok kiváló tehetségnek, tudósnak,
történésznek és művésznek óriási a hozzájárulása a
jelenkori magyar kultúra fenntartásához, mégis a dolgok, tények,
személyek és a faji tények és célok megnevezése nélkül ez
a küzdelem és ez a teljesítmény csak fél értékű. Most
pedig már útjában áll a magyar megmaradásnak. Mert egyszerűen
arról van szó, hogy kézbe veszi-e a magyarság a hatalmat
Magyarországon, vagy sem. És a hatalmat nem lehet felerészben,
tessék-lássék alapon, részlegesen kézbe venni, hanem csak
mindenestül. Nyilvánvalóan nem arról van tehát szó, hogy
valaki itt üldözni akarja a zsidókat, azért mert annak születtek,
és ki akarja telepíteni őket a hazájukból, amelybe nagy
rajokban érkeztek meg a tizennyolcadik század végétől a
tizenkilencedik század egész folyamán. Csupán arról van szó,
hogy megvalósulhat-e egy burkolt és ugyanakkor brutális faji
uralom a magyarság fölött és elvezethet-e ez a magyarság földjének
elvesztésére, kultúrájának elapadására, kihalására? Nyilvánvalóan
nem. A magyar elgyávulásnak hosszú története van. Útját
siralomházak, akasztófák, emigrációra kényszerítések, málinkij
robotok, Gulágra elhurcolások és megtorlások jelzik. Felmentés
tehát életféltés miatt mindig van. Az a felmentés viszont,
hogy mindenki hallgatott és senki soha nem figyelmeztetett, nincs
meg. A bolsevizmus eredendően zsidó voltára Henry Fordtól
Szolzsenyicinig számos szerző figyelmeztetett, köztük zsidó
szerzők is. A magyarországi bolsevizmus hasonló eredetére
magyar szerzők sora figyelmeztet és ezt hatvanéves tapasztalati
tények is igazolják.
„Láttuk
– írta Lendvai – az alsóbbrendű fajnak teljes ressentimentjával
folytatott harcát, láttuk valamennyi álorcáit, láttuk görögtüzesen
Kossuth imádó és céltudatosan Széchenyi-süllyesztő, a Cion
felé kegyetlenül chauvin és a magyarság felé bomlasztóan
nemzetközi, a magyar faj elhulló, megromlott, leszáradt
egyedeivel híven cimboráló és a kemény gerincűeket
irgalmatlanul összeropogtató, ma börzei szempontból háborúra
uszító és vad nacionalista, holnap gazul pacifista és vereségpárti,
ma radikális, holnap szociáldemokrata, holnapután kommunista,
de az ázsiai sivatagtól százszor megérdemelt ghettón, az összeharácsolt
milliókon és minden sárga és vörös foltokon át az idők végezetig
egy és változatlan Szíriait. Láttuk a rothadásnak vele kötött
szent szövetségét, le egészen Károlyi Mihályig és budapesti
csatornák népfönségéig. Láttuk a kereskedelmi banditaság, a
telhetetlen Hochkapitalismus, az irodalmi és sajtóbeli önimádat,
a magzatelhajtás és lélekirtás, a színházi kerítés, a háborús
rablás és kereszténygyilkolás és hazaárulás démoni arányait.
S láttuk mindennek megsegítéséül a vak Tisza-magyarságnak öldöklő
liberalizmusát, amely a két versenyében minden előnnyel őket
könnyítette és minden teherrel a magyar fajt rakta meg…”
Nem folytatom az idézést, mert az 1920- ban írt bevezető
minden mondata éget. Ma is minden így történik, és a magyarság
tűr. A rendszerváltásnak és a magyar megmaradásnak egyetlen
alapfeltétele van: az, hogy a teljes magyarság, a magyar nép
megtudja a teljes igazságot, mégpedig nem csak a történelmi körülmények
tekintetében, hanem a mai viszonyokat, személyeket és származásokat
és a származásból következő célokat illetően is. A sukorói
kaszinóépítési botrány mögött nem a cigánybűnözés húzódik
meg, hanem Estée Lauder és Zsidó Világszövetség. Ez tény.
Ismertessük tehát a tényekkel a magyar nemzetet. Hagyjuk abba a
mellébeszélést, a fedőszavakkal és érthetetlenségekkel való
szólásokat, a meghunyászkodást. Már ugyanis akkor, ha tényleg
meg akarunk maradni.
|