2009.09.18.
Csurka István: Meleg mérleg
A
régebben a Meleg Büszkeség Napjának nevezett, s ma egyszerűen
melegfelvonulásként számon tartott cirkusz egyre nagyobb médiahátszelet
és egyre drágább rendőri biztosítást kap. Az eseménynek az
arra kijelölt médiumokban utóélete van és a melegfelvonulás
ügye, illetve az ellene való tiltakozás nemzetközi fedezetet
is kap. Eggyel több olyan napja van ennek a városnak, amikor
kordonok akadályozzák az élet természetes folyását. Most ráadásul
több nyugati nagykövet melegpárti nyilatkozatokat engedett meg
magának, és az úgynevezett „másság” önmutogatását a
szabadság és a demokrácia ügyének tüntette fel, az ellene
megnyilvánuló ellenszenvet és annak esetleges kitöréseit
pedig szélsőségesnek minősítette. (Legalábbis egyes liberálisan
meleg hírcsatornák ezt így adták tudtul, ami persze nem bizonyítja,
hogy valóban így is történt.) A rendőri biztosítás és a fél
város bekordonozása, megszállása több tízmillió forintjába
került a sóher rendőrségnek. A kormány volt és jelenlegi
vezető férfijai leteszik a garast a melegek mellett. Állítólag
ingyen. Ezt azonban kevesen hiszik el. Már régen nem a melegekről,
a leszbikus nőkről a buzeráns férfiakról van szó. A meleg ügy
és a politikában és a médiumokban való tálalása a magyar társadalom
destabilizálásának a része. A belső bizonytalanság felkeltése,
az emberek egymásnak ugrasztása a megbukott liberális
hatalomnak, a pénzügyi világhatalomnak, a Sukorón kaszinót építő
zsidó megszállóknak az elsőrendű érdeke. A meleg-ügynek
semmi köze sincs a demokráciához, a szabadsághoz, a jogállamhoz
és az egyén szabad döntéséhez, amellyel akármilyen életvitelt,
nemi megnyilvánulást, betegességet vagy természetességet választ
magának, s még ahhoz sem, amire rákényszerül. A meleg ügynek
semmi köze nincs a szabadságjogokhoz. Ha nincs törvény, amely
tiltja és bünteti az egyneműek egymás-kielégítését, együttélését,
akkor a szabadság kérdése meg van oldva. Ha egy nem termékeny
és ennélfogva a társadalom, a nemzet, az életadó és az életet
fenntartó közösség számára előnytelen életforma nincs büntetve,
nincs külön adóztatva és el van tűrve, akkor az tulajdonképpen
kedvezményezve van. Különösen súlyosan esik a latba ez egy
annyira fogyatkozó, kihalás szélén tántorgó nemzet kötelékében,
mint a jelenlegi magyar társadalom. Itt bizony a nagy áldozatokat
vállaló önfenntartásban, fajfenntartásban így-úgy résztvevő
közösség elvárhatná az ebből kivonulóktól, a csak maguknak
élőktől, hogy valami módon járuljanak hozzá a fajfenntartáshoz.
Mert a terméketlen életformák elterjedésével előállhat az a
helyzet, hogy nem lesz munkáskéz, amely előállítsa nekik a másság
kiéléséhez szükséges alapvető eszközöket (például a
lepedőt és a kimosásához szükséges szereket) vagy nem lesz,
aki kigyógyítsa őket az aidsből. A másság nagyarányú
elterjedése az emberiség kihalásához vezetne.
Előáll azonban közvetlenebb vészhelyzet is. A másságnak
ezt a terméketlen formáját eltűrő társadalmakban: a fogyás
következtében előálló, egészségtelen népkeveredés. Nem
tudom, mennyire van kimutatva a terméketlen másság miatti születésszám-apadás,
de kétségtelen létezik ilyen összefüggés. A kevés őshonos
népbeli gyermeket idegen kultúrák emberbehozatalából kell pótolni
ezekben a társadalmakban és elsősorban a nagyvárosokban. A jövevény
idegensége, kultúra nem értése addig, amíg a bevándorolt a
betanított munkát végzi, alig ütközik ki, de még második
vagy harmadik nemzedékben is érezhető, hogy mennyire rombol a
kultúrától való idegenség. A kétkezi bevándorolt az új
hely, az európai kultúra szabadságát és szabadosságát élvezi.
Felelőssége, kötődése, asszimilációs hajlama alig van.
Amikor nincs mögötte a pallér és a bérelszámoló, azt az életet
éli, amelyikből állítólag elmenekült. Az idegen, az elütő
kultúra embere, színes vagy nem színes bőrű embere követelni
hamar megtanul. És egyre növekvő tömegével szétfeszíti a
nemzet hagyományos, évezredes kereteit, kultúráját. Másfelől
ugyanez az idegen jó fogyasztó, már csak éhségövezetből való
érkezése okán is. Éhes. Nagy üzlet a globalizmusnak és
alapvető eszköz azoknak az erőknek, amelyek a nácizmus feléledésének
ürügyén harcot indítanak minden ellen, ami nemzeti, ami
keresztény és ami fegyelmező vagy a kötelességek teljesítésére
irányul. Az egyszerű bevándorlót követelőzni, nálunk a cigányok
egy részét lázadozni és munka nélkül követelni a globális
elit, a liberalizmus bajnokai, a fehérgalléros bevándorlók, az
off-shorosok tanítják meg. Uralkodni sokkal könnyebb egy állandóan
önmagával, a saját kisebbségeivel, másságaival viaskodó társadalom
felett. Erre kell itt a melegség. Hogy megosszon. Pontosan úgy,
mint a cigánykérdés. A sorozatgyilkosságok mögött ugyanaz a
titkosszolgálati és kibuc/Moszad-háttér tételezhető fel. A
magyarság természetesen nem a melegség miatt fog kihalni, ha
kihal. A természet erősebb. A hím- és nőstényoroszlánra, a
bikára és tehénre, a trubadúrra és várkisasszonyra,
Csokonaira és Lillájára osztott rend erősebb, és kibírja ezt
az időszaki és gerjesztett „másságválságot”. Itt pedig,
Budapesten, a világválság jelenlegi kicsi, de nagyon büdös válsággócában
a melegügy mindenestül a Bajnai Gordon-féle válságkezelés része.
Itt, ebben a városban, amely alatt megáll a fúrópajzs,
amelyben a főpolgármesteri hivatal perverzitása minden nemi
perverzitást felülmúl, ahol a BKV-végkielégítés botránya
nem tud a végkielégülésig eljutni, ahol már jóformán
egyetlen állami intézmény sem működik, ahol a világ legmásságosabb
intézménye, az IMF a mindenható, ott úgy kell egy melegkordon,
egy útlezárás, mint…- nem, ide most nem írhatom le, hogy
mint egy falat kenyér, mert a kenyér szent. Az örök Isten termékenységi
teremtménye. Tehát azt írom, hogy ide úgy kell a melegbotrány,
mint egy SZDSZ– MDF-paktum.
Ahhoz,
hogy az önfelszámolásba toccsant SZDSZ-nek és az IMF és zsidó
világuralmi befolyást kiszolgáló, zsidó vezetésű MSZP-nek
valami befolyása megmaradjon a magyar társadalomra a választások
után, azt már most meg kell osztani és bűntudatossá kell
tenni. Mutassuk hát be, hogy milyen bőgatyás elemek, milyen
ordas pofák gyűlölik, átkozzák a szép meleg lányokat és az
undorító buzi pacákokat és mennyire maradi ez az egész magyar
társadalom, amikor nem követi a nagy nyugati fővárosokat a
melegünnep elviselésében. A tízmilliós Londonban több százezres
a melegbuli, és mindenki tűri. A matróz, a dokkmunkás, a lord,
a királynő, a hercegek és Wall Street is. Az angolok szeretnek
gúnyt űzni magukból, mert így van rájuk vevő. Berlinben egy
kicsit más a helyzet. Németország megszállt ország. Ott tudják,
hogy a másság tiltása részükről félig-meddig
holokauszttagadásnak is minősülhetne, ezért inkább kipróbálják
ezt is. Mindezt a nagyköveti másságpártolást idéző orgánumok
persze nem mondják. De nekünk semmi közünk hozzá, hogy melyik
nagykövet – lélekben – miért fekszik le a buzik előtt. Azt
azért ne állítsák, hogy ez a nyugati kultúra vívmánya. Mert
ez nem az, hanem a nyugati kultúra beteges elferdülése, netán
vége, amit nem szabad követnünk. Mi elégedjünk meg William
Shakespeare- rel, akinek egyes szonettjeiben fel-felcsillan valami
másságsugárzás, mint mondják a vájtfülűbbek, mi azonban elégedjünk
meg a Rómeó és Júliával vagy a Szentiván éji álommal, a
szerelem kiáradásának nyugati csúcsteljesítményeivel. És
ugyan mit kell nekünk eltűrnünk a magyarhoz közelálló
nyelven és hangzásban elmondott nyafogásokból, amikor Szabó Lőrinc
magyarul írta meg A huszonhatodik év szonettjeit, már, hogy a
szonetteknél maradjunk, ami szintén nyugati versforma. És az a
nagykövet úr, akiből kipréseltek valami melegmellettiséget,
kevés zenei mondatra emlékszik a nyugati zeneirodalom
klasszikusainak alkotásaiból. Mert ha nem szemenszedett hazugság,
amit csak egyes romlott tévések röppentettek fel és több
nagykövetség is kiállt az európai értéknek tartott
melegfelvonulás mellett, mint európai szabadságjog mellett,
akkor itt nagy baj van. Nem kiállni a nyilvánvalóan igazságtalan
szlovák nyelvtörvény ellen, eltűrni egy valahol őshonos és
kultúraalkotó nép saját nyelvének használatát tiltó törvényt
és odaállni egy sajnálatos, beteges, csak az egyén szabadságát
szabadosságig fokozó – meglehet, sokszor tragikus – ferdülés
mellé és közelről belelőni egy nemzet egészséges többségébe,
belső ügyébe, bizony sajnálatos állapot. Arra enged következtetni,
hogy a szószólók valamilyen felsőbb nyomásra cselekszenek.
Vagy teljesen elment az eszük. Minden európaiságuk elhagyta őket.
Vagy pedig az a helyzet, hogy a legfelsőbb válságkezelő és a
válságmélyítő, az IMF nekik is parancsol. Magyarországon
most tartósan belső válságnak, megosztottságnak kell
terjengenie és fennmaradnia, hogy a Blum úr, a sukorói
telektulajdonos fel tudja építeni a Velencei-tó partjára, vagy
máshová, az ország szívébe a kaszinóvárosát, ahol aztán
lesz melegdáridó, kábítószer-fogyasztás, kupleráj és abban
persze sok heteroszexuális és nem heteroszexuális munkahely. És
extraprofit. Úgy is mondhatnók: szélsőségesen nagy profit. A
melegfesztivál médiák általi bevezetése és megszoktatása
befejeződött. Ki van rendelve a tiltakozók ádáz csapata, a
rendőrség a kordonjaival és a melegek vagy félmelegek önmutogató
társasága. Sőt, az önmutogatás, a hajlammal való kérkedés
már bátor tetté nőtt fel. Már van melegbüszkeség. És
amilyen mértékben nő a melegek büszkesége, ugyanolyan mértékben
csökken a szerelmes nők, az anyák és a csecsemőjüket szoptató
nők, édesanyák megbecsülése. Akik ezeket az alattomos lélekrombolásokat
szervezik és vezénylik, el akarják juttatni a magyarságot a válaszútig,
amelynek csak egyik irányában áll ott fenn, felmagasodva a
kereszt és az édesanya. Csakhogy az édesanyának nincs alternatívája.
A nyugati ember, a nyugati társadalom vagy visszatér az édesanya
és a szerelem költészetben, zenében, filozófiában és történelemben
megalkotott örök alakjához, jelentéséhez és parancsához
vagy elpusztul. Mintha a magyarság első elpusztulónak volna
kijelölve. Az idei melegfelvonulás hatalmas rendőrségi készültsége
és a hatalmas médiafelhajtás, a piszkos trükkök alkalmazásával
együtt, az elé a kérdés elé állítja a jövő kormányát,
hogy engedélyezi-e vagy sem a lélekrombolást. Mert jövőre,
amikor már új kormánya lesz a mostani melegeknek is, azzal kell
szembenézni, hogy a melegfelvonulásnak nincs jó kimenetele. Ha
a kormány engedélyezi és rendőrileg biztosítja, akkor a
melegek gondoskodnak a botrányról, és a csendes többség rossz
szájízzel veszi tudomásul, hogy semmi sem változott és vereségként
éli meg. Hát, még mindig? Ha nem engedélyezi a Nagy drogbulit,
vagy nem biztosítja hatalmas költséggel, akkor szervezett
nyugati elítélésre számíthat. Az IMF azonnal visszakéri tőle
a Gyurcsánynak adott pénzt, és több száz külföldi buzit hívnak
be ide az ázsiai magyar konokságot püfölni, melegszabadságot
követelni. Az idei melegfesztivál egy a jövő alá rakott taposóakna
volt. Nem véletlen, hogy az egész bukott SZDSZ minden szánalmas
figurája ott tolongott, és a kamerák észre is vették őket.
Valamennyien az emberi jogokért dugták zsebre a kezüket. Ugye,
mennyire ismerős? Hányszor mentek át már ezek politikai heteróból
buziba, s jöttek vissza buziból heteróba. Szögezzük le tehát:
egyáltalán nem egy bizonyos emberi magatartás el- vagy el nem
fogadásáról van szó és egyáltalán nem egyes életek és életvitelek
szabadságáról. Hanem a magyar jövőről. Azt akarják elásni
ezzel is. Megosztani, hogy uralkodhassanak azután is, ha a választáson
már elbuktak. Uralkodni, humánpolitizálni, emberi jogozni pedig
csak megosztással tudnak. Megszerzik a melegszavazatokat, de ez
sem menti meg őket. A melegügy az SZDSZ– MSZP végkielégítése.
És mi fizetünk?
(Forrás: Magyar Fórum, 2009., 36. szám.)
|