2010.01.02.
Csurka István: Borzalmas párhuzam
Besszarábia fővárosában, Kisinyovban 1903- ban az orosz ortodox
húsvét utolsó és a zsidó húsvét első napján kitört az a
pogrom, amely elsőrendűen járult hozzá ahhoz, hogy másfél évtized
múlva egész Európa és az egész nyugati világ közönyösen nézze
végig a cári zsarnokság bolsevikok általi megsemmisítését
és azt is, hogy ezt a cári zsarnokságot egy még szörnyűbb,
kegyetlenebb és pusztítóbb váltsa fel. A kisinyovi pogrom az
1905-ös forradalom kiváltója volt, negyvennyolc zsidót öltek
meg moldáv, azaz román és cigány hordák és százötven
embert sebesítettek meg. Ezerötszáz zsidó házat és üzletet
kiraboltak, felgyújtottak és a rendet csak nagy nehezen tudta a
késve kivezényelt katonaság helyreállítani. Európa undorát,
megvetését azonban mégsem ez az önmagában is borzalmas eseménysor
váltotta ki, hanem ennek az előadása a nyugati sajtóban. Már
a pogrom másnapján olyan rémhírek keltek szárnyra a világsajtóban,
amelyek irtózással és megvetéssel telítették a világot a cárizmus
és az oroszok iránt. Felkoncolásokról, szemkiszúrásokról,
vadállati kegyetlenkedésekről, asszonyok és szűzlányok családjuk
előtti megerőszakolásáról szóltak ezek a hírek, valamint
arról, s ez volt a cárizmus számára a legsúlyosabb, hogy
maguk a hatóságok szervezték meg a pogromot. A világot ez háborította
fel igazán. Ez azonban nem túlzás volt, hanem hazugság. A
rendszer lomha volt, korrupt és tehetetlen, utasítás nélkül
egy lépést sem tett egyetlen hivatalnok sem, de a pogromszervezés,
meg se fordult a fejében. A rendőrök, csendőrök a zavargások
kitörésekor első este még tétlenül nézték a tomboló tömeget,
de aztán rámozdultak a dologra és használták fegyverüket. Utána
sem vontak felelősségre senkit, állította a sajtó, de ennek
is az ellenkezője volt igaz, 814 embert tartóztattak le és
nagyon sok bűnöst ítéltek el. A szemenszedett hazugság
azonban elárasztotta az egész nyugati és amerikai sajtót.
Amerikában az eszelősségig felnagyított rágalmakat a híres
Hearst lapok terjesztették. (Különös fénytörésbe helyezi
ezt a dolgot itt, Magyarországon az a tény, hogy több mint
negyven év múlva a hazánkat elözönlő Vörös Hadsereg hasonló,
de valódi állatiassággal erőszakolt és rabolt – 1917 óta
tartó bolsevik nevelés után –, de ezt a szövetséges sajtó
természetesen elhallgatta.) Kisinyovot akkor, Szolzsenyicin leírása
szerint 50 ezer zsidó, ötvenezer moldáv és körülbelül
nyolcezer orosz lakta, akik természetesen akkor inkább ukránok
voltak. A nyomor, a sötétség, a piszok és a gyűlölködés
iszonyatos méreteket öltött – miként ma is –, és az összecsapások
az etnikumok között mindennaposak voltak. Húsvét táján
minden évben megismétlődtek az egymásra rontások. A moldávok
általában husángokkal, szerszámokkal támadtak, a zsidóknak
elvétve került fegyver is a kezükbe, tekintettel arra, hogy ők
meg tudták venni. A cári rendszer szervei pedig lusták voltak,
velejéig korruptak, önzők és műveletlenek, mint ahogyan azt a
nagy Gogol megírta, de nem szervezték a pogromot. Ezt soha sehol
senki igazolni nem tudta, a későbbi szovjet történelemírás
pedig igazolás nélkül is bőszen terjesztette, sőt tanította
is, minden mással együtt, ami befeketítette az előző
rendszert. Ez a legállandóbb szovjet, bolsevik és zsidó
rendszer berendezési módszer. Rákosi fasizmust gyűlölt a
Horthy-rendszerben, Kádár ezt elfogadta és személyi kultuszt
fedezett fel a Rákosi-rendszerben, Horn Gyula úri Magyarországot
látott az Antall-kormányban, az SZDSZ mindig minden rosszat
minden előzőben, ami nem ő volt. Közben minden rossz tulajdonságát,
úrhatnámságát, parvenüségét, dzsentriskedését tovább éltették
minden megelőző rendszernek. A kisinyovi pogrom után a világsajtóban
és a közvéleményben is uralkodóvá vált az a nézet, hogy a
cárizmust tovább nem szabad eltűrni, a demokráciáknak fel
kell szabadítaniuk a kelet népeit. A világsajtó zsidó lapjai
egyöntetűek voltak ebben a kérdésben. Semmilyen felmentést
nem nyújtott, hogy a Szent Szinódus elítélte a történteket,
a zsarnokság és a kereszténység között, ha nem is nyomatékosan,
de sugalmazottan egyenlőségjelet tett a hegemón helyzetben lévő
diadalmas liberalizmus. – És következett a bolsevizmus. Ez a vád
a cárizmussal szemben máig tartja magát a történelmi elemzésekben,
s most voltaképpen Alekszandr Szolzsenyicin áll vád alatt, aki
ezt a hazugságot leleplezte. Magyarországon több irodalomtörténész,
szovjet kutató tolja félre fintorogva a Nobel-díjas író művét,
mert ehhez hasonló és még elevenebb feltárások és leleplezések
vannak benne. Szolzsenyicin szorgos kutató munkával, tényekkel
leplezi le az efféle hazugságok termelőit, egy hamis történelem
előállítóit. Anélkül természetesen, hogy a cárizmust a valódi
hibáiból, bűneiből ki akarná mosni. Hat héttel a húsvéti
pogrom után, amelyért akkor már több mint nyolcszáz, zömében
moldáv elkövetőt vontak felelősségre és büntettek meg súlyosan
a cári hatóságok, a londoni „Times”-ban megjelent egy levél,
amely mindent igazolt. A levelet állítólag Pleve, akkori cári
belügyminiszter írta Besszarábia kormányzójának, von
Raabennek, s ebben arra utasította, hogy ha húsvétkor netán
zavargások törnek ki a zsidók ellen az állomáshelyén, nem
kell közbeavatkoznia, hanem hagynia kell, hadd tombolja ki magát
a bevodkázott tömeg. A cikket bizonyos Braham nevű szentpétervári
tudósító írta, akit később aztán kiutasítottak. A Braham név
az Ábrahám név angolos ejtéséből alakult ki, s lett angol név,
oroszban pedig Abramov, Abramovics. Ezt a levelet, noha hivatalos
levél volt, soha sehol nem találták meg. Akadt, aki hamisítványnak
tartotta, de efölött átsiklottak. Ez a bizonyíték indította
el a lavinát és ennek köszönhető, hogy ezt a pogromot is,
mint a többit is, a cári szervek tudatos zavargásszervező munkájának
tulajdonította a művelt nyugat.
A cárizmus ettől függetlenül, a részeg moldáv hordák 48 zsidó
áldozatával együtt, vagy anélkül is korhadt, önmagát túlélt
és alapos megreformálásra érett rendszer volt – azonban
orosz és keresztény. Vele szemben a nemzetközi zsidó erőszakosság,
tobzódás és arányt, mértéket nem ismerő izgágaság,
gerjesztve és viszontgerjesztve a saját sajtója által nem
tudott megelégedni a borzalmas kisinyovi tényekkel. Ugyanígy
nem tudott megelégedni a koncentrációs táborok legfeljebb másfélmillió
áldozatával, a háború minden vesztesére kiterjedő halál és
nyomorúság tömegével. Neki hatmillió zsidó áldozat kellett
és gázkamra, ipari halálgyártás. Erre építette fel rendszerét.
Sztalin pedig készségesen támogatta ezt a halálgyár teóriát,
mert a maga Gulágjait ezzel takarta el. De nem ez a borzalmas párhuzam,
amiről beszélni szeretnénk most, illetve annak csak az árnyéka.
A mai borzalom ennél sokkal simább, olajozottabb.
Idejön éppen most, körülbelül fél évvel a soron következő
választások előtt a Holocausztipari Művek irodalmi osztályának
vezetője, az író és béke Nobel-díjas magyar kitűnőség,
Elie Wiesel és oda nyilatkozik, hogy Magyarországnak meg kell
hoznia a holokauszttagadás tilalmáról szóló törvényt, mert
ezt már minden ország meghozta – amelyik számít. A magát
magyarországi zsidónak mondó irodalmi vezéralakot, akit állítólag
Máramarosszigetről hurcoltak el a nácik és magyar csendőreik,
l6 éves korában, fogadja a miniszterelnök és az államelnök
és szépen eltársalognak vele – Braham nyelvén, angolul. Mert
a magyar törvényhozásnak feladatot megszabó úr, a túlélő
annak ellenére, hogy gyermek- és ifjúkorában magyar közegben
élt és régebben publikált életrajzai szerint még Debrecenben
is járt iskolába, éppen csak annyit tud magyarul, hogy tört
magyarsággal üdvözölje a közönséget, mint a római Pápa,
aki az „Urbi et Orbi” áldást minden világnyelven és kisebb
nyelveken is elmondja. És ezért megtapsolják. Nos, tapsokban
Elie Wieselnek sem volt nagy hiánya. De hogyan lehet ennyire
elfelejteni egy gyermek- és ifjú korban beszélt nyelvet? S
hogyan lehet ennyire elidegenedve tanácsokat adni az
elfelejtettek országgyűlésének? Évekkel ezelőtt felkerült
az internetre egy erdélyi zsidó ember írása, aki osztálytársa
volt Elie Wieselnek, és akivel együtt vitték el őket a
koncentrációs táborba. Ennek az embernek akkor Erdélyben gyanússá
vált a magyart nagyon törve beszélő jóbarát és arra kérte,
mutassa meg a karját, rajta van-e a tetoválás, amelyet a németek
sütöttek a bőrébe. A magáét megmutatta, az
7712, a
jóbaráté 7713-as kell, hogy legyen, hiszen az a Wiesel, a pajtás,
ott állt mögötte. A felszólított nem mutatta meg a saját
billogát. Egy gyermek- és ifjúkorban beszélt nyelvet, még ha
az ember teljesen kikerül is a nyelvi közegből, nem lehet százszázalékosan
elfelejteni. Nincs nevetségesebb, mint a primitív, angolságával
hencegő amerikás bugris, aki hazatérve elkezd „jú nó”-zni
és az ember zakója hajtókáját fogdossa, hogy elég jó szövetből
van-e, nem pedig valami keleti vacakból, s a másik percben meg
kiejt egy- két régi szót abban a tájszólásban, amelyet
gyermekkorában megtanult. Elie Wiesel kétségtelenül a
holokausztmítosz egyik irodalmi kialakítója, s mint ilyen, a mítosz
fenntartásához nélkülözhetetlen. Annyira, hogy akadályoztatása
esetén alteregót dobnak be helyette? Nem tudjuk. Lehet. Ami
azonban Magyarországon történt vele, az egy gyarmatias történet.
Az, hogy Bajnai Gordon fogadja és elbeszélget vele a magyar
nacionalizmusról, a kirekesztésről és a fajgyűlöletről, még
csak hagyján, hiszen fiatal fickó és fogalma sincs a
Wiesel-story lényegéről, de már bizony Sólyom Lászlótól,
akit éppen a minap tartóztatott fel egy másik bosszúálló
sovinizmus a komáromi hídon és gazdag történelmi
tapasztalatokkal rendelkező, művelt ember, elvárhatnók, hogy
megválogassa beszélgető társait. Tarthatná magát, mint államelnök
annyira, hogy nem enged magához egy kétes egzisztenciát, akit
ennyire ráerőszakolnak. Vagy talán ez a jövő kibontakozásának
alapkérdése, hogy lesz-e itt holokauszttagadást tiltó törvény?
Kell-e itt folytatni ezt a szolgai módszert, hogy idejön
rendszerint New Yorkból egy Singer vagy egy Singer-helyettes és
azt mindjárt felékesíti a Magyar Köztársaság gyémántokkal?
Tán, hogy felejtsék el bűneinket és adjanak drágán pénzt a
nekik fizetendő kamatokra? Amikor már csak kamatra kifizettünk
170 milliárd dollárt és beledöglünk? Mert, ha idejön egy
Wiesel vagy más és akár meg-megdöccenő magyarsággal elmond
egy néhány sort Radnótitól, nincs magyar, aki ne hajtaná le a
fejét, ne morzsolna el egy könnyet még férfi létére is, és
ne gondolna még a saját vér szerinti vétkességére is, függetlenül
a korától, de mikor veszik már tudomásul ezek a mítosz-teremtők,
hogy a magyarral így nem lehet beszélni és akivel pedig lehet,
azt a magyarság kiveti magából. Ezért nem lett volna szabad,
hogy Sólyom fogadja ezt az ál-Wieselt, és ezzel szavatolja neki
– nekik – a magyar alávetettség folytatását. Mert ez pénzre
lesz átváltva. Bajnai más eset. ő már nem számít. Elie
Wiesel alkalmi látogatása a jövendő, a választás utáni
Magyarországnak szólt. Ipamnak mondom, napam is értsen belőle.
Ez az Országgyűlés már nem tudja, de a következő tartsa kötelességének
a mítosz-teremtő által javasolt törvény meghozását. Mossa
le magáról a szélsőségesekkel való összejátszás gyanúját.
Tiltsa a holokauszt összegszerűségének a tagadását, amiből
egyenesen következik, hogy rogyásig fizeti a kamatot és veszi
fel a hiteleket, hogy fizethesse belőle a kamatot. Minden
telekcserére mindig, zokszó nélkül hajlandó, hazája földjének
legjobb vízparti telkeiért nem kér ellenértéket, örök bűntudata
miatt nem is kérhet, és evezőlapátokkal vereti fejbe azokat,
akik ezek ellen felszólalnak. Vagy megkísérlik a felszólalást.
Az Elie Wiesel látogatás előtt a nagykövetakció volt
ugyanilyen jelentésű napam-ipam akció. Kilenc nyugati nagykövet
aláírt egy papírt, amelyben a nyugati normák betartására
figyelmeztette látszólag a kormányt, valójában úgyszintén
az ellenzéket, a jövendő kormányt.
Ez volt a Sláger rádió buli. A kilenc nyugati nagykövet
– nem Wales-i bárd, csak nagykövet – fel volt háborodva
azon, hogy egy amerikai zsidó befektetőtől egy magyar szerv, az
Országgyűlés által választott ORTT el mert vonni egy rádiófrekvenciát,
amit az már tulajdonképpen időn túl, kissé szabálytalanul
használt. Micsoda önkényeskedés ez? Most már erre számíthatunk?
Jön az új kormány és felülvizsgálja a privatizációt? Ezért
aztán járt az ív követségről követségre és a követek aláírtak.
Ez persze mindössze azt jelenti, hogy tekintettel arra, hogy évek
óta itt élnek ezek a diplomaták, aláírásra domesztikálódtak.
Mert itt minden héten köröznek egy aláíró ívet. Legtöbbször
az SZDSZ indítja el, a volt szürkeállomány és mindig a demokrácia
védelmében történik. A nagykövetek pedig olvassák a napisajtót,
vagy kapják róla a jelentést és aláírósodnak. Aztán pedig
a válságkezelő miniszterelnök is fogadja őket és megesküszik
neki, hogy ártatlan. Csak és kizárólag Orbán Viktor a felelős
a frekvenciatagadásért. S a követek fidélisen mosolyognak.
Mondja meg neki, viszi a szót a doyen, hogy figyeljük. Ha így
viselkedik, úgy fog járni, mint az orosz cár. No, ez már párhuzam,
mert hogyan járt a cár? Pogromot szerveztetett – a
frekvenciapogrom is pogrom –, és 14 év múlva már ki is
irtották minden gyermekével és cselédjével együtt
Jekatyerinoszlávban. A találkozón szó esett a pécsi vízmű
ügyéről is. Ott, abban a szép délies magyar városban, –
mondták egybehangzóan a nagykövetek –, amelyikben egy
minaretet eltűrnek, de a mi lokátorunk ellen tüntetnek a
Tubesen, kiebrudalták a szolgáltatásból a francia Szuez nevű
vállalatot, pusztán azért, mert egy kicsit jobban fogott a
ceruzája a vízdíjak kiszámlázásakor.
– Sárközi elvtárssal is beszéltem erről, nyugtatta meg őket
Bajnai elvtárs. S egyben közölte, hogy a tettes, Páva Zsolt
polgármester nem elvtárs, hanem vér-fideszes. Kis csacsi,
nyugtatták meg a követek, mert mindent tudnak, ha érdekről van
szó. A magyar kormány pedig eltűrte a nyilvánvaló sértést,
amely volt akkora, mint a komáromi híd-botrány és egy szót
sem szólt, nem is pisszent. Hiszen alapmegállapodás, hogy
belpolitikába nagykövet nem szólhat bele. S hogy mennyire így
van, azt igazolja a következő lépés. A frekvenciás amerikai
úr hamar lobbit szervezett az amerikai képviselőházban és
meghozatott egy Magyarországra neheztelő határozatot, amelyben
a amerikai tőke kivonulásával is megfenyegette a jövendő kormányt,
ha és amennyiben az amerikai befektetőktől elveszik a frekvenciákat,
meg mást. (De hát lehet nekünk akkora szerencsénk, hogy az
amerikai tőke kivonuljon?) a kongresszusi fenyegetésre azért
volt szükség, hogy mint valami sátorponyvát ráhúzzák a
nagykövetek teljesen illegális aláírás díjára. Ezek a kis,
csevegő módban előadott történetek súlyos és komor tényt
takarnak. Egy nagy háttérerő hatására diplomáciai úton és
rendezvényszervezéssel, no meg persze, gyilkosságsorozatokkal
is óriási nyomás nehezedik a jövendő magyar kormányára és
egész rendszerére. Ne merjen önállósulni! Eszébe ne jusson
önálló, független, szociális nemzetállam irányába
elindulnia, meg se próbálja megtörni a nómenklatúra burzsoázia
hatalmát. Soha meg se kísérelte kinyomozni melyik külföldi
titkosszolgálat áll a faluvégi cigányölések, a
sorozatgyilkosságok, egyáltalán némely váratlan gyilkosságok
mögött és csak azzal traktálja a közvéleményt, hogy nem
lehet tudni, kié az OMNINVEST nevű szérumgyártó cég, amikor
Cipruson van bejegyezve. Ciprus fele pedig Izraelben. Ciprus
Izrael territóriuma, s ami ciprusi az egyben zsidó is, mint
tulajdon. Természetesen Ciprus is, mint állam, mint gyönyörű
sziget fel van ruházva egy önálló állam jelvényeivel és
tartozékaival. Ezek között van az is, hogy bátran megengedhet
off shor cégeket. Ezek pedig beruháznak és termeltetnek
Magyarországon. (Amelynek lehet az a mellékhatása, hogy aki túléli,
az konokul egy bizonyos pártra szavaz, ha pedig nem, akkor nem.)
(Hogy ez már elmebaj? – Én nem lehetek elmebajos se?)
Magyarországon pedig egyszerűbb volna azt nyilvántartani, mi
nincs még izraeli tulajdonban, mint némi volt ÁVH-sok és III/III-asok
után kutatni egy gyógyszercégben.
Mindebben nagy halom gyanakvás pácolódik, ez kétségtelen.
Gyanakodni azonban a rendszer tanított meg bennünket, amelyben
semmi sem működik rendeltetésszerűen. Minden kijelentés,
politikai intézkedés, minden marketingfogás és sajnos minden törvény
és intézkedés alapos okot ad gyanúra. Bizonyos, hogy nem ez
ellen a válságkezelőnek nyilvánított, valójában válságmélyítő
és tartósító, megszorító kormány ellen rendezik ezeket a
flottatüntetéseket a nagykövetek, és az amerikai kormány nem
ennek a gyengeségét bemutatandó öletnek a faluszéleken, nem
ennek a lejáratására gárdáztattak proletárjaikkal, hanem a váltig
szidott következő ellen. Mert ennek adott az IMF 25 milliárd
dollárt, hogy ezt mentse ki az összeomlásból, és minden lépésével
arra akarja rászorítani a következő kormányát is, hogy ezen
a járhatatlan úton járjon ezután is. Pontosan
ez a borzalmas párhuzam. A háttérhatalom, a globális nagytőke
számára Orbán és a magyar önállósulás, a nemzeti és
keresztény öntudat a cár és a cárizmus, Gyurcsány- Apró,
Bajnai a haladás és a demokrácia. Az anarchisták a rend
emberei, a megszorítók, az uzsorafelvevők, a kilakoltatók a
haladó baloldal, a liberális, és aki még el sem indult és kétséges,
hogy ezek után el mer-e indulni a nemzeti felemelkedés, a rend
útján az a cári önkény, a pogromos. Most ez a cél, hogy ha már
a választási győzelmet és esetleg magát a választást sem
tudják megakadályozni egy zavargással, akkor legalább az új
kormányt, a győztes csapatot bizonytalanítsák és gyávítsák
el, annyira, hogy csak látszatintézkedésekkel merjen letérni a
kitaposott végzetes útról, vagy még azzal sem. Régebben erre
elég volt egy- két idehaza megírt SZDSZ-es cikk megjelentetése
a Süd Deutsche Zeitungban vagy a Financial Timesban, ma már
nagyköveti és kongresszusi nyomatékosítás is kell, mert dülöngélőbb
lett a liberalizmus. A könnyednek látszó függönylebbenések mögött
azonban élet-halál harc folyik. Jegyezzük meg azonban és
ismerjük el, hogy iszonyú a felelősség azon, akit úgy
fenyegetnek, hogy a nemzetet fenyegetik. Aki a nemzetnek címzett
intéseket, büntetés kilátásba helyezéseket Trianon után és
56 után nem veszi komolyan, az léha ember. De baj van azzal is,
aki túlságosan megijed tőlük. A mai fenyegetéseknek ugyanis
van már némi hiteltelenségük. Nem bizonyos ugyanis, hogy a
nagyköveti aláírósdi vagy a kongresszusi kiabálás mögött még
valódi, időtálló hatalom van. Lehet mindössze egy jól
szervezett lobbi ügyes bulija is. Egészen más a helyzet, mint húsz,
huszonöt évvel ezelőtt. Akkor, mint 1956-os sorsával,
forradalmával magát emlékezetessé tévő közép-európai
mintaország, még számított, mert hivatkozási alap volt, ma
azonban egy tönkrement állam, amelynek húsz év előtti
mintaország mivolta nem ér semmit a piacon. Csak a nemzetközi
zsidóság számára fontos, mint kényelmes, biztonságos
telephely. A magyar kérdés ma a zsidóság számára kérdés.
Maradhat-e pénzügyi, kamat- és médiazsarolással,
holokauszttagadási tilalommal, mesterségesen felkeltett
antiszemita kilengésekkel, kisebb igazgatási trükkökkel,
csomagokkal kezelt uralmi terület, lakópark és háború esetén
kórházövezet, települési terület, vagy egy új kormány hatására
elkezd nemzetileg önállósulni, maga választja ki és aztán
meg a vezetőit és magához, fel, bele emeli-e a saját népét,
vagy pusztul és sorvad tovább morgolódva és semmi sem változik.
Mint ahogy a bolsevizmus sem jelentett alapvető változást a cárizmussal
szemben, csak a népnek, az orosznak is hozott kiterjedtebb éhezést,
szenvedést, rabságot és a zsidóknak városba költözést,
komisszárságot, egyetemet, akadémiát, Sztalin minden gonosz
antiszemitizmusa ellenére. A figyelmeztetések mögött a
magyarországi zsidóság nemzetköziséggel, Elie Wieselséggel,
magyar- és németgyűlölettel keveredett része áll, ami nem a
teljes magyar zsidóság. Sokan az asszimiláltak és a vallásosak
közül is elhúzódnak ettől, de nem ők a hangadók. Kilenc
nagykövetet nem könnyű összerántani egy diplomáciailag
szokatlan aláírásra, a kongresszusba bevinni egy olyan ügyet,
amiről senki nem tud semmit, szintén elég bajos. Nagy erő kell
hozzá. De ez a nagy erő jelenleg csak az a nemzetközi
kapcsolatrendszer lehet, amelyikkel csak a nemzetközi zsidóság
rendelkezik. Ezzel szembe a magyarság most csak erkölcsi erőt
tud szembeállítani. Ez nem kevés, de még nincs megszervezve.
Az összetartozás tudata és öntudatossága, a gyökeres és
igazságos változások akarása és megmaradás legrövidebb útjának
a megtalálása – ezek a legfontosabbak. A Magyar Megmaradás Közössége
erre szerveződik. Senki ellen, de a magyarságért, a magyar
keresztyénségért. Egy igazságos, egy lehetséges magyar
harmadikutas rendért. A rendért. Ebben kell lennie igazságtételnek,
visszaperlésnek, törvényes visszaszerzésnek és a magyar munka
különleges megbecsülésének. Nem lehet benne születési előny
vagy születés miatti hátrány, de ugyanígy nem lehet benne születés
miatti felmentés bizonyos bűnök alól. Újfajta hatalom kell, a
tehetség, szorgalom, a tisztesség erős, ha kell, büntetni is
tudó hatalma – magyar hatalom. Sok hibánk is van nekünk,
magyaroknak. Ezt sem szabad elfelejtenünk és ezek ellen is fel
kell lépnünk. Idegenmajmolásra vagyunk hajlamosak és nem az
idegenek jó tulajdonságainak az eltanulására. Sok köztünk a
lusta ember, aki nem végzi el jól a maga munkáját, és sok
ember nincs a helyén. Feljebbre van rakva, mint a képességei
megengedik. Az új rend kialakítása szükségképpen helyosztással
kell járjon. A régi elhasználódott, korrumpálódott vezetők
és alkotási lehetőséggel bíró fontos emberek cseréje nem
merülhet ki pártkötődések cseréjében és zsidó off
shorosok keresztény off shorosokra váltásában. A rosszat kell
váltani a jóval, a jobbal. (A Jobbikos számításba se jöhet,
mert rendszerint nem ért semmihez…) Pontosan erről szól az ádáz
harc és ettől akarják eltántorítani az új kormányt, a
rendszert. Hogyan tudja megőrizni privilégiumait az elvtársi
vagy faji alapon felülre került elvtárs, a bunkó, a másságos
alak, hogy tudja egy régi pártkapcsolattal vagy az áldozati
mivolttal megtartani íróasztalát, amely nem munkapad, hanem bástya.
Nagy munka vár ránk, magyarok! Össze kell tartanunk, nehogy ránk
hozzák Kisinyovot.
|