2010.01.29.
Csurka István: Budapest és nemzetstratégia
Az
autóbusz- és villamosvezetők szakszervezeteinek sztrájkja az
erkölcsi felháborodás és a tehetetlen düh váltóáramával
és dízelrobbanásaival tört ki. Az úgynevezett menedzsment végkielégítési
botrányai, szemérmetlen rablásai, ágyastárs tartásig terjedő
pimaszságai és a válságra hivatkozó, de csak a dolgozókat érintő
megszorítások, jövedelemcsökkentések váltották ki. A nehéz
munkát végző emberek haragudtak meg semmiből előkerült,
mihaszna, parazita uraikra. A BKV és jogelődje, a BSZKRT jól
szervezett, az önmagán túlfejlődő város közlekedési igényeit,
sokszor nehezen, de mindig odaadással kiszolgáló és a dolgozóinak
nem nagy, de megbízható és nyugdíjas jövedelmet nyújtó óriásvállalat
volt, amelyet Demszkyékig szakszerűen irányítottak. Még
Demszky alatt sem ment azonnal tönkre a vállalatirányítás, a
régi idők fegyelme és kötelességtudása még pörgette a céget,
egészen addig, amíg a mohó uralomvágy és az SZDSZ-es, zsidó
szerzésvágy rá nem ébredt, hogy a budapesti közlekedéssel
mint hangulatrontó vagy javító tényezővel zsarolni lehet a
mindenkori kormányt. És fejni a közösséget. A menedzsment a főpolgármester
jóváhagyásával, avagy utasítására bővült, önállósodott,
rabolt és pazarolt, a buszok meg tönkrementek. A villamosbeszerzéseken
is hatalmasokat lehetett keresni. Ha már a hazai gyártás megszűnt,
olcsó és ideillő külföldi nem kellett, csak olyan, amelyik
nem sínen jött ide, hanem csúszópénzen.
Demszky
szigetet vett magának az Adrián és lovat tartott a víztelen
sziklákon. Budapest a zsidó város – a Magyar Fórum első számában
írtuk meg 1989-ben a korrupció, a csalás és lopás világfővárosa
lett, – ezért tört ki a BKV-sztrájk. Ugyanakkor sajnos egyre
nehezebb kibogozni, hogy ki és miért dobta-engedte felszínre a
végkielégítések ügyét, miért került sor letartóztatásokra,
s akar-e, akart-e valamit ezzel a Bajnai-kormány. Vagy esetleg az
ellenzék borította ki a bilit? A dolog zavaros. A lényeg, hogy
Demszky végnapjaiban a bili kiborult, de nem mint fővárosi és
Demszky-ügy, hanem mint BKV-ügy. Így talán el lehet kerülni,
hogy az egész budapesti gazemberség, az egész zsidó
Demszky-rablás, városmegsemmisítés kitudódjék. Lehet a BKV
áldozat is. De megjött rá a rendszerváltás legnagyobb sztrájkja.
Eredmény: most senki sem lát tisztán semmit. Mindössze az ad némi
támpontot, hogy a magyar rádió összes kozmopolita, globalista
komprádorburzsoá szerkesztői, valamint a kereskedelmi tévék
hasonló szerkesztőségei a sztrájkolók ellen foglalnak állást
és hol burkoltan, hol nyíltan szidalmazzák, ócsárolják a
sztrájkolókat – a dolgozó népet. Ez a legfőbb támpont. Az
uralkodó osztály feszeng, mert a nép némileg mozog.
Pillanatnyilag még nem tudjuk megbízhatóan, hogy ki és milyen
pecsenyét akart megsütni a sztrájk üzemi palacsintasütőjén.
A Bajnai- Gyurcsány-kormány akart idő előtt megszabadulni a
Demszkytől és csapatától, hogy némi érdemeket szerezzen a választásokra,
vagy a Fidesz demonstrálta még egy adalékkal a kormány és
kapcsolt részeinek korruptságát, alkalmatlanságát, de nyíltan
a dolgozók mellé állni mégsem mert, avagy az elégedetlenségből
és a megrövidítettségből kibontakozott egy erős
szakszervezeti akció, amelyet a szakszervezet vezetői becsületesen
és hűen vezettek le. Szeretnők ezt elhinni.
Ma már kénytelen az ember mindenben kételkedni, és ami
rosszabb: gyanakodni. Demszkynek ez már nem ront a helyzetén
semmit, mert neki vége, nem indul újra. Csapatát azonban még
nyilván szeretné átmenteni, annak ellenére, hogy nem humanista
és magán kívül nem törődik senkivel. Személyén és volt pártján
messze túlra mutató érdeke a már betelepült és még ezután
betelepülő zsidóságnak, Izraelnek és a Moszadnak, hogy
Budapest megbízható főváros maradjon. Állam az államban, de
alávetett. Engedelmes dolgozók. Legyen benne sok hajléktalan,
figyelmeztetésül és Művészetek Palotája, világszínvonalként.
(Apropó, buszvezető volt már benne, meg tudja fizetni?) Ennek a
fővárosnak a fennmaradásába besegíthetett volna egy nagy kényelmetlenséget
okozó sztrájk, amelyért a felelősséget az ellenzékre és a
dolgozókra lehetett volna hárítani. De az utazóközönség nem
dühödött fel a sztrájkolókra. Uszították, de mégsem. Ez a
sztrájk igazi győzelme, amellett, hogy a buszosok elérték,
amit akartak. Most az álelitnek nem marad más, mint az állandó
válságra hivatkozás. Tudatos károkozással lehetett volna megvádolni
a Fideszhez sorolt szakszervezetieket. Alkotmánysértéssel vagy
antiszemitizmussal. Csak hát buszt nem lehet politikailag
korrekten vezetni, mert akkor beleborul a Dunába. Nincs már
annyi erő a médiumaikban, hogy ráfogja a munkásemberekre, hogy
annyira önzők, hogy bajt okoznak másoknak pusztán azért, mert
elvették tőlük a pulykapénzt. Ez a pulykapénz ebben a válságban
óriási találmány lehetett volna, csak már nem volt tehetség
a kijátszásához. Fáradnak a Balógyörgyök, kopnak.
A
köznép pedig ma már kirafináltabb annál, semhogy felüljön
egy ennyire bágyadtan tálalt pulykamesének. A kereskedelmi és
a közszolgálatinak mondott tévék, meg a Baló Györgyös rádió
minden körmönfont erőfeszítése ellenére sem tört ki
buszvezető-ellenes hangulat a megállókban fagyoskodók között
és az emberek, ha nem is egyöntetűen, de mégis tudták, hol a
helyük a konfliktusban. A figyelő tekintet előtt a télies ködben
szépen feltárult a rendszer, (a még fennálló) az ál-piacgazdaság
és a nemzeten uralkodó idegenszerű és idegent kiszolgáló
oligarchia, a Demszky által képviselt zsidó megszálló tőke
és a lélekben mindenképpen, de sokszor ténylegesen is
fagyoskodó magyar társadalom legnagyobb elválasztó
konfliktusa. Meg kell-e fizetni a reggel ötkor már szolgálatba
álló, életekért felelős busz- és villamosvezetőt, vagy csak
a menedzsmentnek elnevezett rabló és here bandát kell
megfizetni? Továbbá: csak az ország és a főváros kiárusításához,
idegen kézre játszásához kell biztosítani a feltételeket,
vagy a nép megélhetését is biztosítani kell? Még egy
darabig, legalább. Szükséges-e, hogy a buszvezető el tudja
tartani tisztességesen a családját? Számít-e, ha még nála
is kevesebbet kereső embernek korog-e a gyomra és felfordul-e
kezeletlen és gyógyszerezetlen betegségében az utas, mielőtt
beér a rendelőbe? Ezek a sztrájk médiás megítélésének
alapkérdései.
De vannak itt, ennek a sztrájknak a megítélésekor további
komoly kérdések is. Mert lehet, hogy mégis fordulópont ez. Nem
arról van-e szó ennek a sztrájknak a történetében, a
kibontakozása és az eltűrése folyamatában, hogy az emberek
– sztrájkolók és sztrájkot eltűrők körében – rájöttek:
egy ádáz gyarmatosító, megszálló kaszt rossz buszokkal,
rossz iskolákkal, nyomorral és ágymegvonásokkal, de válságpropagandával
és mérhetetlen harácsolással ki akarja küszöbölni őket –
az életből. Meg akar szabadulni a magyar néptől. Hogy több
hely, jobb hely legyen másoknak. Nem állíthatjuk ugyan, hogy ez
ma már minden megállóban fázlódó magyar agyában tiszta képlet,
de valami már átdereng felőle a ködön. Éspedig azért, mert
felsőbbség, menedzsment, a Demszky-klán pimasz, önző és gátlástalan
volt. Azt hitte, a bab is hús és örökre az is marad számára.
Elvenni, és még elvenni attól az embertől, akire életek
vannak rábízva, és akinek nem annyit kellene kapnia, amennyit
ma kap, hanem annyit, hogy egész, négy-, öt-, hattagú családját
biztonságosan eltarthassa belőle és tehetséges gyermekeit a
felemelkedés iskoláiba írathassa. De ennyit nem kap. A megélhetéshez
a feleségének is dolgoznia kell, picinyei számára pedig még
óvoda sincs elég, és az őrzött lakóparkokat csak egy kivételezett
etnikum és társaság ismeretlenjei töltik meg. Nem, senki nem
mondta ezt így ki a sztrájkolók közül és a sztrájkvezetők
közül sem. A vezetők kénytelenek politikusokként is megnyilvánulni,
pedig végképpen nem politikusok. De ma már nem kell mindent
kimondani, mert a magyarság kezdi megérteni egymást tekintetekből.
A sztrájkvezetőnek be kell tartania a törvényt, amely szerint
nincs és nem lehet politikai sztrájk, csak érdekvédelmi,
munkajogi. Ez persze fából vaskarika. Minden sztrájk mindig
politikai sztrájk is. A többi csak szépelgés. Mivel a bíróság
a hatályos törvények alapján kénytelen elítélni minden
politikai jelleget öltött sztrájkot és ez vesztessé tehet
sztrájkolót és sztrájkvezetőt, elkezdődik a nagy sztrájk-mimikri
és senki sem látja azt, ami valójában történik. Most
buszvezetők a rendszer ellen sztrájkoltak. Persze, a megérdemelt
pulykapénzükért is, de valójában a menedzsment ellen és
Demszky ellen. Demszky pedig életének azt a rövid korszakát
leszámítva, amikor maoista volt, mindig az izraeli megszállás
és a zsidó érdek megbízottja, kijárója és sztrájkletörője
volt. Ezt egy buszvezető akkor is tudja, ha nem tudja. Csak vészhelyzetben
nyomja meg a dudát, de ez még nem vészhelyzet. Ma még nem, de
holnap az lehet. Demszky, Bajnai, Pető és Simon Peresz számára,
vagy Magyarország felvásárlására nézve. Demszky, ha majd végleg
leköszön, esetleg rányomnak egy Nobel-béke-díjat és nekik
akkor már két Nobel-díjasuk lesz, nekünk meg marad az egy:
Szent-Györgyi Albert. De ezzel már ők nem érnek sokat. A pártok
gyenge elégségesre vizsgáztak a sztrájkban. Legárulkodóbb a
Jobbik hamis viselkedése volt. A tyúktolvaj cigányok ellen, a
falusi kiszolgáltatott nép védelmében oly bőszen menetelő,
bakancsverő, gárdabetiltás ellenére gárdáskodó pártnak,
Zsirinovszkij kegyeltjének és a pénze használójának egy kósza
félmondata sem volt a sztrájkoló munkások érdekében és a
Demszky főváros és a vállaltvezetése ellen.
Ugyan milyen és mennyire szelektív szolidaritás ez? Avagy
van a pálya kiszabva a titkosszolgálatok által? Üres menetelés,
szájtépés, „magunkfajtázás” a Fekete-Schwarz Klára/Rothschild-
szalon származású asszony részéről, aztán akkor, amikor ki
kellene állni a magunkfajta buszvezető mellett, akkor kussolás?
Ebből csak az látszik, hogy a buszvezető neki nem magafajtája.
Hát, szó, ami szó, mi se. A Fidesz csak arra vigyázott, hogy
el ne szólja magát és el ne kapják, mint felbujtót. Valószínűleg
nem látja még idejét egy mindent elfújó népmozgalomnak és
kivárja a választást, mivel az idő neki dolgozik akkor is, ha
ölbe tett kézzel ül. Ez azonban nem biztos, hogy jó magatartás,
mert szerteágazó és ellentétes következtetésekre ad lehetőséget.
Elkerülhetetlen, hogy a családok kis jövedelmeit, a munkásemberek
keresetét megemelje majd az új kormány. Ehhez pénz kell, méghozzá
saját pénz, nem hitelpénz. Esetleg veretni kell. Pénzt is,
komprádorburzsoát is. Ez már csak így van: egy egyhetes sztrájk
Magyarországon tág következtetésekre ad alkalmat. A Fideszt
most még az adócsökkentésről is le akarják beszélni Bajnaiék
és a szakemberek, de jobb, ha tudja, hogy az adócsökkentés ma
már, ebben a bősz Demszky- kizsákmányolásban csak szenteltvíz.
Gyökeres gazdasági és pénzügyi fordulatra van szükség, új
nemzetstratégiára. Ha ezt nem lépi meg a Fidesz, minden népszerűsége
elolvad. Röviddel a választások után. A Bokros Lajos – Dávid
Ibolya kettős pedig a hozzá szaporán csatlakozó Hüvelyk
Matyikkal együtt a sztrájkoló embert legszívesebben a Gulágra
küldené. De még nem döntött hogy az Vorkuta lesz-e, vagy csupán
a Hortobágy. Ez a sztrájk arra is kell figyelmeztessen
mindenkit, hogy mennyire eltévedtünk és mit meg nem enged magának
a komprádorburzsoázia. Bokros Lajos zászlót bont és csomagját
ajánlja, amikor százezrek és milliók nyomorognak és az utolsóik
elvételéért sztrájkolnak. Lehet itt még szava valakinek a
politikai arénában, aki további nélkülözéseket akar? Nem
kikergetni kellene őt a világból? Megjegyezzük, hogy nagyon érdekes
lett volna, ha Kis János hozzászólt volna a sztrájkkérdéshez,
de úgy látszik, életművének létrehozása annyira leköti,
hogy ki se ment az utcára. De hát, minek is? Mit keres egy zsidó
filozófus az utcán, amikor még ennyi goj bolyong a városban?
Most ideiglenes megegyezéssel lefújták a sztrájkot, helyreáll
a közlekedés. A rend azonban nem. Az nem tud, mert nem is volt.
Kérdés azonban, hogy lesz-e?
|