2010.05.28.
Nem akarok több politológust látni
Szabados Krisztián,
a Political Capital vezetője elismerte, hogy 2002 óta az MSZP által
vezetett szegedi önkormányzattal szerződéses viszonyban állnak.
Ennek alapján 2003 óta kommunikációs tanácsadásért összesen
bruttó 80 millió forintot fizetett ki a szegedi önkormányzat a
Political Capital Kft.-nek, miközben e feladatok ellátására a
városnak saját alkalmazottja is van, és az önkormányzati cégek
között is akad, amely hasonló tevékenységet végez. Szabados
Krisztián szerint a Political Capital olyan adatbázist épített,
amelynek alapján számos magyar, kis- és nagyváros számára jól
bevált javaslatokat adnak.
Szerinte egy külsős
cég alkalmazása kevesebbe kerül, mint amennyibe az önkormányzatok
szakapparátusa, bár ezek az apparátusok az önkormányzatoknál
léteznek. A Political Capital Szeged városának imázsán
dolgozott, az elvégzett munkáért pedig nettó 68,2 millió
forintot fizetett ki az önkormányzat. Az önkormányzatnak adott
tanácsok közül az ország nagyjait bemutató nemzeti panteon létrehozását
javasolta a Political Capital, de egy ilyen azonban már a
harmincas évek óta létezik Szegeden, a Dóm téren.
Felmerül
a gyanú, hogy ismét politikai feladatok álltak a kommunikációs
céggel kötött szerződések hátterében, hiszen a Political
Capital Kft. neve kampánytanácsadóként több választás
alkalmával is előkerült a közelmúltban. A kampánytanácsadót
viszont a pártpénzből és nem az önkormányzat pénzéből
kellene fizetni.
Somogyi
Zoltán elismerte: a Nemzetbiztonsági Hivatal (NBH) is üzleti
kapcsolatban állt a Political Capital néven ismert magáncéggel.
Ez az angol-svájci tulajdonúnak feltételezett, magát független
elemzőként bemutató cég magyar száláról az alábbiak derültek
ki: a függetlensége, melyet saját honlapján hirdet, közönséges
hazugság, hiszen 2002 óta az MDF stratégiai tanácsadója.
Tulajdonosa és vezetője az MDF listáján képviselői helyre pályázott
a parlamentbe, vezetőik minden megnyilvánulása a megbukott
liberálbolsevik rendszer életben tartását, dicsőítését
szolgálta. Az MDF listaállítása és így az új Országgyűlésbe
való beszuszakolása Gyurcsányék múlhatatlan érdeke volt.
Biztosra akartak menni, ezért egy KGB-nél végzett, valószínűleg
ma is aktív kapcsolatokkal rendelkező személyt, mint az NBH élére
kinevezett vezetőt is bevetettek a küzdelembe. Az NBH illegális
telefonlehallgatást végzett a Political Capital és az MDF érdekében,
amelynek eredményét Dávid Ibolya egy CD formájában a sajtó támogatásával
be is mutatta. Nyilván fel is kívánta használni, de a megtámadottak
bátor fellépésének eredményeképpen ez nem sikerült
100%-osan. Dávid Ibolya és Herényi Károly ellen az eljárás
megindult, azonban nem lehetett lefolytatni, mert Gyurcsányék
parlamenti többségükkel mentelmi jogukat fenntartva, nem adták
ki őket az igazságszolgáltatásnak.
E
társaság (a Political Capital) közreműködésével került ki
panamai emberük, Bokros Lajos Brüsszelbe. S ugyanők Magyarország
vezető lakossági bankja ellen indítottak szervezett támadást.
A hatékonyabb munka érdekében százmilliókat juttattak a
Nemzetbiztonsági Hivatalon keresztül fiktív tanulmányok készítésére
a Political Capitalnak. A Gyurcsány-Szilvásy duóról az
MSZP-SZDSZ által vezetett kormányról feltételezhető, hogy
legalább két párt szervezését végezte titkosszolgálati eszközökkel,
állami pénzeket felhasználva. Egy ultra, szélsőséges hírben
állót és egy mérsékeltet. A nekik adott sajtó és politológusi
támogatásról készített statisztikai kimutatás ezt bizonyítani
képes. Valamint ezt a tényt látszik alátámasztani egy tavaly
év végi parlamenti vizsgálóbizottsági jelentés is, mely
szerint az úgynevezett szélsőséges mozgalmak elemzését az
NBH „kiszervezte” a Political Capitalnak. De ha elemzés céljából
átadtak valakikről adatokat, ezek birtokában a „kiszervezést”
követően ugyanezeket „beszervezni” már gyermekjáték.
Ezeket a pártokat olyan elektronikus sajtóháttérrel látták
el, melyek ma is működnek. Nyíltan uszítanak. Az uszításoknak
kézzelfogható eredménye a cigány felnőttek és gyermekek
ellen elkövetett gyilkosságok, amelyek előkészítéséről
tudott az NBH, de politikai kiszolgáltatottsága miatt annyira
meggyengült, hogy képtelen volt a gyilkosságokat megakadályozni.
A Gyurcsány-Szilvásy-Bajnai-kormánynyal szemben az államtitoksértés
gyanúja is fennáll, hiszen az NBH-val kapcsolatot tartó
Political Capital tagjait nem vetették alá az állambiztonság
szempontjából kötelező átvilágításnak. A magyar állam „ócsítása”
az SZDSZ-MSZP hivatalos pártprogramjában szerepel. Ám kiderült,
hogy az állam gyengítése céljából szerveztek ki állami
feladatokat magáncégekhez, amely tevékenység egyik célja a
korrupciógyanús pénzmozgások szervezeti keretének megteremtése
volt. Vélelmezhető, hogy a Political Capital és az NBH viszonya
az SZDSZ-MSZP által uralt kormányok jellemzője? Ha igen, úgy
nem csak az MSZP újonnan parlamentbe juttatott leányvállalatát,
de magát az MSZP-t is ki kellene rekeszteni a nemzet biztonságát
érintő információk „újrahasznosításának” lehetőségéből.
Ez a magyar nemzet szuverenitásának eminens érdeke.
czyla
|