2010.03.12.
Csurka István: A közvélemény megzavarása új módszerekkel
A közvélemény megnyerésére, illetve a hatalom megszerzésére
és megtartására az egész XX. század során és még ma is, a
XXI. század első évtizedében két egymással szembenálló módszer
alakult ki. Az egyik, a nemzetközi, a sokkal inkább győztes és
uralkodó liberális és bolsevik típusú (és ami bolsevik, az
egyszersmind nagymértékben zsidó szellemiségű is) és a
konzervatív, keresztény, sokszor erőszakra is építő, de építést
és rendet teremtő nemzeti elvű módszer. Az első abból
kiindulva, hogy a francia forradalom konventjében a jakobinusok
baloldalt foglaltak helyet baloldalinak, a másikat, a
nemzeti-konzervatívat és fasisztát vagy nemzetiszocialistát
jobboldalinak nevezték el, de ennek a jobb-bal felosztásnak ma már
alig van tartalma. Európában s különösen Nyugat- Európában
a XX. század során többnyire baloldali, liberális, szociáldemokrata
kormányok alakultak, s ezt csak az angol toryknak konzervatív
elnevezésű, de a liberalizmust és versenyt, a piac mindenhatóságát
elismerő uralmai színezték át. Majd a húszas években jött
Mussolini Olaszországban és 1933-ban Hitler Németországban,
miközben Sztalin bolsevizmusa megvetette a lábát a kontinens
legnagyobb országában. Kegyetlen diktatúráját a Nyugat
baloldalinak minősítette. Gyilkolhatott akármennyit, emberirtása
mégis élvezhette a Nyugat hallgatólagos vagy nyílt rokonszenvét.
Azért, mert a Nyugat ugyan látta a bolsevista rendszer kegyetlenségét,
de elfogadhatónak tartotta azzal szemben, amit felváltott, az
alapvetően vallásos, ortodox cárizmussal szemben. A döntő
elem a Nyugat két zsarnokság közötti választásában mégsem
ez volt, hanem Hitler nyílt antiszemitizmusa, szemben Sztalin
elfojtott, lappangó zsidógyűlöletével, amely időnként zsidó
bolsevikok elleni perekben és kivégzésekben csúcsosodott ki.
Hitler antiszemitizmusát a Nyugat bankárai, s az egyre erősödő
amerikai zsidó lobbi nem fogadhatta el. Roosevelt elnök zsidó
tanácsadói hatására már a háború előtt vak németgyűlölő
lett. Hitler aztán a bajokat azzal tetézte, hogy Németországot
kiszakította a hitel-pénz rendszeréből, a weimari köztársaság
végtelen nyomorúsága után szociális kiegyenlítődést
teremtett, munkát adott mindenkinek és egy szerény, nagyobb különbségek
nélküli szinten minden dolgozó számára szavatolta a tisztességes
megélhetést. A nemzeti szocializmus a háború előtt fegyverkezésbe
és építésbe fogott és a tömegek rokonszenvét élvezte.
Ezzel szemben a cárizmusban a zsarnoki elem fokozatosan halványodott
a civilizációs fejlődés következményeként, a bolsevizmusban
viszont állandósult a nyomor, a hiány és ennek következtében
fokozódott a terror és végül az őrületig hajszolódott. Csúcspontját
éppen a háború után érte el, amikor a győzelem éppenséggel
könnyítéseket és demokratikus reformokat tett volna lehetővé.
Ugyanakkor a német nácizmusban, a koncentrációs táborokban és
a megszállásokban a kegyetlenség, az emberek éheztetése a háborús
helyzet kedvezőtlenségének, az általános anyag- és élelemhiánynak
és a bombázásoknak is volt a következménye. A Nyugatnak erre
a kétféleképpen zsarnoki embertelenségre is kettős válasza
született: a németekét megtorolta, rendszerüket az iparszerű
népirtás vádjával illette és az egész német népet, s részben
a magyart is kollektív bűnösségben marasztalta el, rengeteg államférfit,
katonát, közreműködőt kivégzett, elítélt, másokat menekülésre
kényszerített és még évtizedek múlva is előkapart bujkálókat
vagy ártatlanokat. A bolsevista emberkínzás belülről fakadó
kegyetlenségére és nagyságrendekkel több áldozatára szóbeli
elítélés ugyan született Nyugaton, de érdemi, jogi és
politikai elítélés, kiközösítés nem, részben természetesen
a szovjethatalom roppant katonai erejének respektálása következtében.
Amikor a magyar Országgyűlés az MSZP és a volt SZDSZ
szavazataival meghozta a holokauszttagadását tiltó törvényt,
s egyszersmind elvetette a Fidesz javaslatát, amely ezt a
kommunizmus bűneinek tagadására is vonatkoztatni akarta,
mindezt minden történelmi elemzés nélkül tette. Úgy tett,
mintha ez magától értetődő dolog volna, mondjuk a
konvergenciaprogram része, avagy a Nyugathoz való felzárkózás
egyik eleme. Holott még ez sem igaz, mert az Unió 25 tagállamából
mindössze hétben van elfogadva hasonló törvény. Így állt elő
az a visszás helyzet, hogy miközben a szovjet munkatáborokban
idestova 300 ezer ártatlan magyar veszett oda a majdnem egymillió
elhurcoltból, a Gulágok létezését bárki tagadhatja, sőt a
magyarságot, mint háborúvesztes nemzetet olyanként is feltüntetheti,
mint amelyik megérdemelte ezt a népirtást. A holokauszt tagadása,
miután a törvényt kihirdették – ha kihirdetik – bűncselekménnyé
válik, anélkül azonban, hogy a szükséges történelmi mérlegelés
megtörtént volna. Senki nem tette fel a kérdést, miért kell
nekünk ez a törvény? Van-e értelme valamely történelmi esemény
elismerését vagy tagadását törvénybe foglalni? Van-e értelme
az emberi gondolkodásra, a történelmi kérdésfeltevésre – a
kérdésfeltevés a gondolkodás egyik alapeleme – ilyen béklyót
tenni? Mi a törvény célja és eredménye? Alkalmas- e arra,
aminek állítólag szánják, azaz a vészkorszak visszatérésének
a megakadályozására? Szabad- e egy demokráciában cenzúratörvényt
hozni? Avagy pedig ez a törvény nem a vészkorszak visszatérésének
a megakadályozásáról szól, nem az emlékezet megtisztítását
szolgálja, hanem aktuálpolitikai céljai vannak és a fennálló
balliberális hatalom játékterét akarja megnövelni még az után
is, amikor már kétségkívül megbukott? A végrehajtás módja
ebbe az irányba mutat. De ismételten elvezet a Nyugat részrehajlásához.
A tisztánlátást nagymértékben akadályozó kettős mérce újbóli
alkalmazásáról van szó. Nemcsak a magyar törvényhozás felemásságát
jelenti, nemcsak magyar mulasztás, hanem a Nyugat kétszínű
magatartásának a következménye is. Ezenfelül van benne jó
adag zsidó nyomás, amerikai és izraeli kvázi utasítás, elvárás,
amely politikai érdekből és a tisztánlátás megzavarása céljából
abszolutizálni rendeli a holokausztot, miközben Palesztinában történik,
ami történik. Minden más nagytömegű népirtást relativizálni,
hogy a mítosz fenntartásán alapuló világrend életideje
meghosszabíttathassék. Akár egy percre is. Egymással összevonva,
egyes nacionalizmusok harcainak betudva, ezek a nagy népirtások
el kell hogy törpüljenek a holokauszt mögött, mert a pénzhatalomnak
ez az érdeke. Ezt kívánja az USA világhatalmi érdeke,
amelyben az Izraelnek nyújtott százszázalékos támogatás és
biztosítás is bennefoglaltatik, és ezt követeli meg egy láthatatlan
világkormány, amely éppen ezzel a transzcendentálissá felnövesztett
holokauszttal uralkodik a világ nemzetei fölött.
Most pedig különösen fontos ez a fegyelmező eszköz, mert a
liberális piacgazdaság összeroppanó-félben van és az USA,
mint a demokrácia letéteményese, halványodik. Európát most
egy olyan demokrácia keretei közé kell szorítani, amely ugyan
korlátozott demokrácia, de ezt a korlátozást az egyes nemzetek
önként veszik magukra. Időhúzás céljából és a megbukott
liberalizmus és a megbukott liberális piacgazdaság életidejének
elnyújtása, legalább részben való fenntartása céljából.
Tehát fegyelmezni kell ezeket az európai népeket, különösen
a perifériák népeit, hogy a kizsákmányolásukat – a külföldi,
zsidó és amerikai, nyugati tőke állami segítséggel történő
pénz- és erőforrás kiemeléseit – még folytatni lehessen.
Ezért lett a Gyurcsány–Bajnai-kormány utolsó törvénye ez a
törvény. Egy gesztus ez Tel-Avivnak és New Yorknak. És egyben
egy kétségbeesett S.O.S. is. Ez a magyar kormány megint jó
tanuló és alázatos szolga akar lenni, mert veszélyben van a
Fittelina uszoda, Gyurcsány házi uszodája, a Wallis Rt, az
off-shore cégek sora, a pénz, a hatalom. Hátha megesik
Szekeresen Netánjahu szíve és ide is elküld egy-két teniszcipős
gyilkost, akik megölik azt, akiket ők nekik megölésre kijelölnek.
Elteszik láb alól a hatalom várományosait, de ha meg nem is ölik
őket – lehetetlenné teszik az új kormány működését.
Ezért tehát csak a zűrzavar fokozására alkalmas ez a törvény.
Nincsenek történelmi vonatkozásai, csak aktuális vonatkozásai
vannak. A holokauszt védelme alá helyez, vagy próbál helyezni
néhány sáros embert, akiknek privatizációs, korrupciós,
tolvaj tevékenysége miatt, meaculpázva kellene jajgatnia, de így
lehetőséget kap a visszatámadásra. Zsidónak és áldozatnak
minősíti magát. Ugyanakkor félrevonulásra int másokat, akik
látva látják, hogy politikai ellenfelüket a holokauszttagadást
tiltó törvény ugyan nem védi, de ha a kezükben maradt liberális
sajtó netán mégis előáll egy ilyen váddal, akkor neki, az
elszámoltatásra törekvőnek bizony baja lehet. Mert a Nyugat is
tiltja a holokauszt tagadását. A számon kérő szándékot
antiszemitizmusra, holokauszttagadásra formálhatják. Váddá.
A vádtól való félelem független az elkövetettektől. A
vádtól, mint világméretű fenyegetéstől a magyar nemzeti,
keresztény középosztály családjai öröklötten félnek. Már
régen nem él az a nagyszülő vagy dédszülő, akit egy mondatért,
egy gesztusért ártatlanul meghurcoltak, s már talán az a szülő
sem, kinek az élete kétszeres, háromszoros küzdelem volt a
tanulásért, a megélhetésért, a méltó élet megteremtéséért
– már csak a zsigeri félelem él. Mert a holokausztmítosz
korszaka hosszú volt és kegyetlen. Nép-, nemzet- és keresztényellenes
és természetesen fonódott össze a kedvezményezett bolsevizmus
korával, s amikor a bolsevista uralom már látszólag megszűnt,
akkor a holokauszt bajnokai paktumot erőszakoltak ki a nemzeti
oldal megválasztottjaival és meghosszabbították nemcsak a mítosz
korszakát, hanem a bolsevizmusét is. Bajnaiék holokauszttagadási
törvénye tehát aktuálpolitikai törvény. Nemzetközi zsidó támogatást
koldulnak vele és a szokásos talmudista áttételekkel büntethetetlenséget
próbálnak kieszközölni a privatizáció holokausztereinek.
Annyit már sikerült elérni, hogy Demszky annyi bűn után a
helyén van és Szekeres is, miközben tábornokai közül már
legalább egy szűk szakasznyi ül. Nem elhanyagolható sikerük
az is, hogy a Fidesz csak a kommunizmus bűneire való hivatkozással
mert tartózkodni a törvény ellen és nem merte kihívni a
nyugati és a belső liberális, zsidó sajtó haragját maga
ellen, azt mondva, hogy menjetek a fenébe ezzel a törvénnyel,
ez egy életellenes, cenzúratörvény, amely akarjátok, nem
akarjátok a bolsevizmus továbbélését biztosítja. A választások
előtt ez a megfontolás méltányolható, de kétségtelenül a
liberális oldal sikere. A kérdés be van terelve a
holokausztkorszak zsákutcájába. Nincs kimondva az igazság az
áldozatok számáról, a holokausztkorszak elnyomó, bolsevista
jellegéről, nemzet-nép és keresztényirtásairól, hanem éppenséggel
demokratikus vívmányként van feltüntetve egy cenzúratörvény,
amelynek csak kisebb hibái vannak. Nem hamisság és életellenesség
az egész, amely egy szűk réteg, egy haszonélvező réteg túlélését
szolgálja? Megnehezíti a magyar kibontakozást. Még visszássabb,
ha azt is megnézzük, kik szorgalmazták ezt a törvényt és mit
tesznek közben. Bajnaiék és Gyurcsányék a magyar és az orosz
és a zsidó titkosszolgálatokkal és az általuk irányított
sajtó segítségével eközben felhoznak, népszerűsítenek egy
tulajdonképpen holokauszttagadó pártot. A Jobbikot
holokauszttagadásig menő veszélynek kikiáltva cigányellenesként
növelik fel, miközben vezetőinek nagy része zsidó és megbízott
személye valamelyik szervezetnek. Azt a helyzetet használják
ki, amelyet ők teremtettek: a nélkülözők egyre szélesedő rétegében
fokozódó ellenszenv burjánzik a könnyen élő felső tízezer
ellen, akiknek nagy része zsidó. Amikor tehát ennek az
ellenszenvnek, elégedetlenségnek a megfogalmazóit mint szélsőségest
bírálja az a liberális sajtó, amely minden nap hírt ad a növekedésükről,
a sikerességükről, amikor cigányellenségük a holokauszt
tagadásuk miatt bírálja, de nem fenyegeti őket, akkor csak a zűrzavart
növeli és a tisztánlátást teszi lehetetlenné a különben is
tájékozatlanságban hagyott népben. Haragot gerjeszt mindenki
iránt, aki felül van, vagy felül látszik lenni. De, hogy még
zavarosabb legyen a kép, ma már hírek terjengenek Jobbikos
vezetők letartóztatásáról, s ezt a kormány számlájára
kell írni azóta, hogy Bajnai megtette az ajánlatot a búcsúbeszédében
a Fidesznek a Jobbik elleni összefogásra, a nagykoalícióra.
Egykét bűnelkövető Jobbikos vezető elkapása azonban ma már
csak olaj a tűzre. Holokauszttagadás, Jobbik tagadás – ma már
egyre megy. Vigyáznunk kell, hogy megnyerve a választást, ne
maradjunk benne kötésig a holokausztmítosz zsarnoki korában,
liberális demokráciájában. 1933-ban egy José Antonió nevű
spanyol szerző tollából született ez a mai helyzetünket is
pontosan leíró mondat: „A liberális állam gazdasági
rabszolgaságot kínál nekünk, azt mondva a munkásoknak:
szabadon dolgozhattok, ahogy akartok, senki sem kényszerít
benneteket meghatározott feltételek elfogadására. Mivel mi
vagyunk a gazdagok, a nekünk tetsző feltételeket kínáljuk számotokra,
mint szabad állampolgárok nem vagytok kötelesek elfogadni
ezeket, de szegény állampolgárok lévén, ha nem fogadjátok el
őket, éhen haltok, természetesen a legteljesebb liberális méltóságtól
övezve.”
|