2010.03.26.
Csurka István: A magyarság emancipációja
A
zsidóság egyenjogúsítása, emancipációja 1867-ben, közvetlenül
a Kiegyezés után következett be, Deák Ferenc és Tisza Kálmán
cselekvő helyeslésével, noha Deáknak voltak fenntartásai. A
zsidó bevándorlás szabályozását, feltételekhez kötését
is szükségesnek tartotta, ilyen törvény azonban soha nem született.
Ma pedig az Izraelből érkezők számára Ferihegyen külön, a
magyar hatóságoktól elzárva saját vám- és határellenőrzés
működik. A magyar állam nem tudja, nem tudhatja, ki mivel,
hogyan érkezik ide Izraelből, ki megy haza, ki marad itt,
mekkora az itt élő orosz, ukrán, izraeli zsidók száma. A kérdés
már 1844-ben, a reformországgyűlésen is szóba került
Pozsonyban. Gróf Széchenyi István látnoki szemmel ellenezte,
attól tartva, hogy a beözönlő és feltételek nélkül emancipált
zsidóság rátelepszik a magyarságra és átveszi fölötte a
hatalmat.
Az
idei március tizenötödikét az országgyűlés utolsó ülésén
elfogadott holokauszttagadást tiltó és büntető törvény
elfogadása és köztársasági elnök általi aláírása után
ünnepelte – már amennyiben ünnepelte – az ország népe. A
határokon kívül csakugyan volt lelkesedés az ünneplésben.
Idehaza pártkampányok zajlottak és üres, jelentéktelen állami
zászlólengetés. A holokauszttagadási tilalom törvényéről
és a zsidó emancipáció kérdésének alakulásáról, mint Széchenyi
István jóslatának beteljesedéséről, mint nemzeti sorskérdésről
kell ma beszélnünk. A holokauszt tagadását tiltó törvény
ugyanis egy alattomosan ható és valójában nem is magára a történelmi
tényre, a zsidó áldozatokra vonatkozó törvény, hanem magyar
sorskérdés. A széles közönség, a tömegember, a választásokon
résztvevő szegény, szegényebb és legszegényebb polgár ügyet
sem vet rá, fel sem fogja, hogy ez a sorsát legmélyebben befolyásoló,
nemzeti életét a cenzúra keretei közé szorító rendelkezés,
amely egy törpe kisebbség uralmát van hivatva biztosítani, mégpedig
hosszútávra. A megélhetési gondjaival küzdő ember, s még az
elszegényedő középosztály is átsiklik e fölött az életét
közvetlenül nem befolyásoló szabály fölött. Legfeljebb csak
annyit érzékel, hogy ha tagadni akarná a holokausztot, még esélytelenebb
volna egy-egy uniós pályázaton, még jobban kellene féltenie a
munkahelyét. Mit számít az már! – gondolja. Ezzel a kiállással
nem kockáztathatom a magam és a családom egzisztenciáját.
Vannak állások, pozíciók, tanári testületek, egyetemi katedrák,
rektori hivatalok, minisztériumok, ahol a beléptető kapun sem
lehet átjutni a holokauszttagadás szándékával, mert a modern
technika ezt az elfajzást már a lélekben is felismeri. (A közelmúltban
elkaptak egy sportlövőt, aki – mint jelentették – lélekben
több ember meggyilkolására törekedett, lévén elmebeteg, de
nem csinált semmit.) Annak az ívnek a meglátására, amely az
emancipációs törvény és a két századon át tartó korlátlan
bevándorlás, valamint a most meghozott törvény között feszül,
szükségképpen még kevesebben képesek. A holokauszttörvény
felfogásához is történelmi ismeretek szükségesek. És az
ezekből kifejlődő magyarságtudat, öntudat. Márpedig ezt az
iskolában nem kapja meg a magyar – immár hatvan éve. Tisztában
volna a zsidóság gazdasági hatalmának kifejlődésével, pénzeinek
eredetével. Minden különösebb erőfeszítés nélkül látná
azt az ívet, amely a zsidóság emancipációja, bevándorlása
és a holokauszttörvény között feszül. Ez az ív magába öleli
a zsidóság abszolút gazdasági hatalmát, amit a „Tízből tíz”
című tanulmányomban mutattam ki és tartalmazza a Károlyi-korszak
végtelen zsidó tobzódását, majd Kun Béla és Szamuelly
Tibor, Korvin Klein Ottó magyarításait, vérengzéseit, és a
politikai hatalom átvételét is.
Ki
merné és ki tudná érvényesen tagadni, hogy a holokauszttörvénynek
előzménye volt Rákosi Rosenfeld Mátyás, Gerő Singer Ernő,
Farkas Mihály, Révai József – egyébként Demszky Gábor első
feleségének nagyapja – moszkovita rémuralma. Hiába tagadja
le a mai magyarországi zsidóság Rákosiékat, mondván, hogy
ezek nem zsidók voltak, hanem marxista szovjet magyarok, ezek
bizony zsidók voltak és Sztalin éppen zsidóságuk, holokauszttúlélésük
miatt ültette őket a magyarság nyakába. Amellett azért is,
mert a moszkvai kommunista emigrációban, a bolsevikok között
nem is volt más, csak zsidó. Nagy Imrét, a nem zsidót aztán többek
közt ezért is végezték ki, holott ő is Moszkvából érkezett.
Lehet-e állítani, hogy a Kádár-korszak káderpolitikája a
hatvanas-hetvenes évektől, a Kádár–Aczél-korszak idejétől
fogva nem holokausztipari káderpolitika volt? Nem lehet. –Ekkor
nyírták ki a parasztbolsevikok javát, csak Czinege Lajost hagyták
meg magnak. Az egész korszak káderpolitikája, kinevezései,
privilégiumai, díjazásai és a már akkor nagyban folyó
holokausztipari propaganda nem volt-e előhangja ennek a törvénynek?
De, az volt. Magyarország zsidó megszállása, a kultúránk átírása,
történelmünk meghamisítása nem most kezdődött egy pusztán
közel-keleti szükséglet miatt, hanem évtizedek óta folyik
gyilkos következetességgel. Ez a mostani törvény pedig egy, a
magyar jövőbe mélyedő vashorog, egy messze előre kivetett
horgony, amely azután is hivatva lesz a bűnös nép megbélyegzett
partjára lehorgonyozni a magyar hajót, ha már olyan kormány
lesz uralmon, amely nem csupa holokausztiparosból áll. Ez az
eddig megszerzett privilégiumoknak, vagyonoknak, off-shore cégeknek
a megtartási, mintegy biztosítási, avagy Casco törvénye,
amely éppen azért alattomos, mert mindez nem látszik rajta.
Fogyatékossága természetesen a törvénynek, hogy a
kommunizmus, számszerűleg és kegyetlenségét tekintve is
nagyobb bűneinek tagadását nem tiltja. A Fidesz erre hivatkozva
nem fogadta el a törvényt, tartózkodván a szavazástól. Ez a
hiba természetesen szándékos Magyarországon. Itt ugyanis a
kommunizmus bűnei, mint ahogy az előzőekben elmondtuk, részben
zsidó bűnök, s rendkívül visszás lett volna itt egyetlen törvényben
tiltani a zsidókkal szemben elkövetett bűnök tagadását, és
ugyanakkor a zsidók által elkövetett kommunista bűnök tagadását
is megtiltani. A hülye goj gondolkozás szerint mi sem lett volna
könnyebb egyúttal tiltani a kommunista bűnök tagadását is,
de a talmudista éppen fordítva gondolkozik: az általa elkövetett
bűnöket csak hadd tagadják szépen ezek a buta gojok. Ez a
talmudista gondolkodás tipikus esete. Csak tagadjátok, magyarok
nyugodtan a kommunizmus ellenetek elkövetett bűneit, hiszen részben
az általunk elkövetett népirtásokat tagadjátok. Ez bravúr.
Ennek ellenére most olyan korszak következik, amelyben a magyar
nép elkezdhet küzdeni a saját emancipációjáért a saját hazájában.
Elkezdhet, de arra nem szabad számítania, hogy sokkal hamarabb
eljut a teljes emancipációig, a hatalom teljességének átvételéig,
mint amennyi idő alatt galíciai bevándorlók eljutottak az
emancipációtól a holokauszttagadást tiltó törvényig. Az
egyenjogúságtól a hegemóniáig. A magyarság most nem tudja
hegemóniával kezdeni még akkor sem, ha a liberális világrend
összeomlott. Az átalakuláshoz, a hatalom megszerzésének igényéig,
az igény kifejlődéséig időre, nevelésre és felvilágosodásra
van szükség. Most valószínűleg egy Bethleni konszolidációs
korszak következik. Gróf Bethlen István helyén Orbán Viktor
fog dolgozni, szándéka szerint legalább addig, mint ameddig
Bethlen tette. Bethlen Istvánnak, aki a trianoni sokkal mélyebb
válságból és a megcsonkítottság bénító fájdalmából
emelte ki a magyarságot – kompromisszumokkal 12 évre volt szüksége.
Személyes befolyását azonban Horthyn keresztül az egész 25 éven
keresztül megtartotta. Mígnem elvitték Moszkvába és a Butirka
börtönben mindent leírattak vele, amit a korszakról tudni
kell. Ma más lehetőség nem áll a magyarság előtt, csak ez a
kompromisszumos. Ezt belátva indulunk önállóként, magyar
radikálisként, magyar fajvédőként, de ezzel, az indulásunk
puszta tényével és azzal a szándékkal, minden szavazatot a
legnagyobb szélhámosságtól, a Jobbiktól akarunk
visszaszerezni, egyben a Fideszt és Orbán támogatjuk. Ezen a választáson
két front áll szemben egymással. Az MSZP, a Bokros–Dávid
Ibolya banda, és az MSZP-nek és a holokausztereknek és a
titkosszolgálatoknak a teljes támogatását élvező Jobbik.
Ezek mind a változatlanságért, a magyar kiszolgáltatottság
fenntartásáért, a holokauszt tagadásának cenzúra törvényéért
küzdenek. Ezek az IMF pártok. Tehát zsidó pártok. A
magyarellenes magyarpusztító hatalom folytatódásáért, a
magyar kiszolgáltatottságért küzdenek.
A
Jobbik az MSZP csodafegyvere. Március elején a „Hetek” című
abszolút hitközségi lap címoldalán Vona Gábor volt látható
Ádám paradicsomi pózában, amint leszakítja a tiltott gyümölcsöt
a fáról. Igaz, nem almát, hanem kövér narancsot. Aláírva
pedig valami olyasmi volt, hogy már csak az a kérdés, mennyit
tud Vona leszakítani a Fidesz-fáról. A cikk, bent a lapban aztán
el is árulta, hogy abban bíznak, hogy sokat és annyit, hogy a kétharmados
Fidesz-győzelmet mindenképpen megakadályozza. A „Hetek” című
lap olyan materialista közegben tenyészik, hogy amiben ott bíznak,
azért tesznek is valamit. S tesznek, bizony! A március 16-i
Kossuth reggeli híradó, a hírhedt 180 perc a márciusi ünnepélyekkel
– kampánygyűlésekkel foglalkozva időben legtöbbet a Jobbik
gyűléséről beszélt, a legtöbb felszólaló saját hangon szólalt
meg, s a szerkesztés talmudista ravaszsága folytán minden más
pártról szóló tudósításba is bele volt szőve a Jobbik.
Mint ellenfél, s mint sikeres párt. Március 15-én aztán az
egyik Jobbik-szónok egyenesen odáig ment a győzelemre törés mámoros
hitében, hogy Balóné Morvai Krisztinát már a köztársasági
elnöki székbe ültette és elmondta, hogy a hölgynek, Balónénak
két pecsét lesz a kezében: egy „magunkfajta” és egy
„maguk fajta” – a magukfajta a goj, a magyar – és ő dönti
el, kinek a kérvényére melyiket teszi. Mert ő lesz az elnök.
Ez ugyebár, még akkor is, ha ezt a bornírt jobbikos felszólaló
nem érzékeli – Göbbels-i. Ő mondott valami nagyon hasonlót
a most tagadni tiltott holokausztidőkben, hogyaszongya „ver
Jude ist, das bestimme ich”, vagyis, hogy ki zsidó, azt én határozom
meg. (Így lesz, Krisztina, és maga-magáról hogyan fog ítélni…?)
Ez
azt jelenti, hogy most még vastagon benne vagyunk a
holokausztipar korszakban. Mindkét orgánumot, a „Hetek”-et
és az MR-1 reggeli híradóját is ugyanaz a kéz szerkeszti,
azonos törekvésekkel. A MIÉP Hősök terei rendezvényéről,
amelyen több más mellett az itt kifejtett kérdések is
szerepeltek, egy büdös szót nem szólt a közszolgálat. Mert
mi változatlanul elhallgatásra vagyunk ítélve, már csak a
Jobbik sikere érdekében is. No meg azért, mert a szerkesztők
mind zsidók és zsidó érdeket képviselők. A mi tagadásunkat
következésképp nem tiltják, sőt megkövetelik. Mert nem a tömeg
számít ugyebár. Hiszen a MIÉP rendezvényén, ha a korábbi MIÉP-tömeghez
mérten kevesebben voltak is, mégiscsak többen gyűltek össze,
mint amennyi ember a szűk és rövid Pilvax közbe befér, még
ha ott a középkori szűkösségű szép utcában holokausztkori
vagonzsúfoltsággal préselik is össze az embereket. Bokros
pedig szinte magának beszélt a Jókai téren, talán a Bábszínház
előtt – ha van még Bábszínház. Talán. Bokros-Bábszínház?
De ő is teret kapott. Csak a lényeges mondandó nem kap teret. S
hogy mennyire erről, s a rút anyagiakról van szó, alig hozták
meg a holokauszttörvényt, máris behajtották az első tartozásait.
A legfontosabb holokausztereket a kormány Széchenyi-díjjal,
Kossuth-díjjal jutalmazta. Széchenyi-díjat kapott például
Ungvári Tamás, ez a számtalan hazugságon rajtakapott értéktelen
senkiházi. Széchenyi forog a sírjában. Barátja, a történelmi
nevű fűzfapoéta, valamint Jordán Tamás és Majtényi László
– a Sláger Rádió nagy barátja – pedig valaminek a középkeresztjét.
Ne tévedjen senki, ez benne van a holokauszttörvényben.
Nem
baj. Mi most elindulunk. Saját számlán, saját országos listával
indulunk, de gróf Bethlen István előtt akarjuk tisztára söpörni
a Jobbikos szeméttől, köpködéstől szennyezett utat. S ezt
nem is tagadjuk. Ma mi, legkorábban ébredt magyarok látjuk
legpontosabban a lehetőséget és a szükségest. A magyar érdeket.
Kérjük is megyei listáink hathatós támogatását.
(Megjelent
a Magyar Fórum március 18-ai számában.)
|