2010.09.24.
Csurka István: Telekcsere és megszállás
Joav Blum
izraeli–magyar, kettős állampolgár telekvásárlása és
telekcseréje és a mögötte felvonuló erők összecsapása,
majd lelepleződése alighanem a rendszerváltás évtizedeinek a
magyarság sorsát, nemzetközi helyzetét legpontosabban jellemző
történet. Az ügy most, az új kormány felállása után és a
sukorói kaszinóépítés meghiúsítása után és a felelősségre
vonás első lépései után vált különösen drámaivá. 2010.
szeptember 12-én a nagy panama összes körülményeinek a felderítésével
megbízott kormánybiztos azt nyilatkozta a Kossuth Rádió Vasárnapi
Újságjának műsorában, hogy az előzetes letartóztatásban lévő
Tátrai Miklós, az ÁPV R. volt vezérigazgatója tulajdonképpen
nem az egyedüli bűnös, mert ő csak utasítást hajtott végre
és az utasítást számára Gyurcsány Ferenc miniszterelnök,
valamint Bajnai Gordon adta. Tehát a másfélmilliárdos állami
vagyonvesztésért ők is büntetőjogi felelősséggel tartoznak.
Ugyanezen a napon, talán néhány órával később érkezett meg
a hír Londonból, hogy a Standard and Poors, a világ
legnagyobbnak mondott hitelminősítő intézete, különös
tekintettel a törvénnyel bevezetett magyarországi bankadóra, a
hitelképesség legalsó, de még elfogadható fokáról a bóvli,
azaz a nagy kockázatú adósok pária tartományába szándékszik
leminősíteni az Orbán Viktor kormányfő által vezetett
Magyarországot. Legyünk mármost meggyőződve arról, hogy a két
hír között nincs összefüggés?
A kettős állampolgár
2006-ban vagy 2007-ben vette meg, valószínűen belső információkhoz
jutva a kb. háromszáz hektáros gyümölcsöst, de azon, tudomásunk
szerint, semmilyen termelőtevékenységet nem folytatott. Egy-két
év múlva azonban, amikor Lauder úr, a Zsidó Világszövetség
egyik tekintélyes vezetője, nagytőkés, dollármilliárdok
birtokosa előállt a sukorói kaszinóépítés tervével, Joav
Blum, a Lauder céggel valamilyen viszonyban álló kettős állampolgár,
elcserélhette a Pestmegyei ingatlanát a Velencei-tó partján álló,
sokkal értékesebb telekre és a magyar kormány bejelentette,
hogy a rajta épülő kaszinó, mint kiemelt nagyberuházás, több
milliárd forintos állami hozzájárulást kap. A telekcsere értékaránytalanság
szóba sem jött. Viszont a lapok és a tévék-rádiók tele
voltak azzal, hogy a „Közép Európa legnagyobb kaszinóvárosa”,
vigalmi negyede 3500 munkahelyet teremt és világszenzáció
lesz. A reklám azonban nem elégítette ki a helyi lakosokat, a tó
valódi használóit, a vízi sportok kedvelőit és űzőit, köztük
Fa Nándort, aki korábban kis vitorlásával megkerülte a Földet.
Neki ez a tette, amely minden vigalmi jelleget nélkülözött,
ellenben egyedülálló bátorságot, kitartást és szívósságot
mutatott fel a világnak, roppant tekintélyt adott. Ezért már a
bukott kormány is gondolkodóba esett a kaszinóépítés dolgában
és halogató lépéseket jelentett be – vészesen közeledvén
a választás. Az előkészületek legalábbis leálltak. Aztán kétharmados
győzelmet aratott a Fidesz-KDNP, felállt az új kormány, a kormánybiztos
elkezdett vizsgálódni, az építési engedélyt visszavonták és
az egyik felelős vezető, az aláíró már előzetes letartóztatásban
van.
A
történetnek azonban ez csak a másodlagos jelentése és jelentősége.
A magyar jövőre ugyanis nem az van komoly hatással, hogy leültetik-e
Gyurcsányt és esetleg Bajnait Tátrai mellé, hanem az, hogy vége
szakad-e annak a magyar alárendeltségnek, amely a rendszerváltás
óta minden izraeli mozdulattal szemben hangsúlyozottan fennáll.
Ennek a mindig kiszolgáló és bűntudattal terhelt magatartásnak
ez a kormány éppen ennek az ügyletnek a felderítésével, anélkül,
hogy ezt egy szóval is említette volna, véget szándékozott és
szándékszik vetni. Sem a kormánybiztos, sem maga a kormány nem
Joav Blum ellen, mint zsidó ellen lép fel, hanem csak nem tesz
kivételt, miként azt az előző kormányok megtették. Csak a
mindenkire nézve kötelező törvénybetartást követeli meg.
Izraelnek és a Zsidó Világszövetségnek ez, elfogadhatatlan.
Mert őket megilleti a holokauszt elszenvedéséből eredő megkülönböztetés.
Különösen Magyarországon.
A helyzet, a
Standard and Poors fenyegető nyilatkozatának fényében a kormánybiztos
minden Gyurcsányt illető vádja, bizonyítéka ellenére, nem rózsás.
Azt mutatja, hogy összeállni látszik az a nemzetközi front,
bankokból, bankárokból, hitelminősítőkből és kormányokból,
vagy kormányok egyes tagjaiból, amely meghátrálásra akarja kényszeríteni
a magyar kormányt, és a mögötte álló óriási nemzeti,
keresztény többséget. Lehet ugyan, hogy a front egyelőre nem
annyira erős és agresszív, mint ahogy azt a magyarországi
liberális sajtó el akarja hitetni, de kétségtelenül létezik.
A
gyorseredménye a konfliktusnak, hogy végre félreérthetetlenül
tisztázódnak a frontok. Ma már világos, hogy ki hol áll és
ki mit akar. A társadalom és a pártok, a volt kormányok és az
új kormány két táborra oszlik: Lauder-Joav Blum táborra,
amely számbelileg törpe kisebbség, de roppant sajtó- és pénzhatalommal
és sűrű hálóba szervezett nemzetközi összeköttetésekkel
rendelkezik, és a Fa Nándor-kormány- civilek, egyházak, pártok
népes táborára, amely sehol nem akar kaszinót Magyarországon
és eszébe sem jut antiszemitáskodni, csak és kizárólag
egyenlő elbírálást követel magyarnak, kereszténynek, zsidónak.
Mindez természetesen
bővebb megvilágításra szorul. Mi volt a politikai és a gazdasági
helyzet az országban, amikor Lauder úr bejelentette kaszinóépítési
tervét és utasította Joav Blumot a telekcserére? A komprádor
kormány utána volt két népszavazásnak. A 2004 december ötödikeinek,
amellyel meghiúsította az elszakított néprészek magyarságának
kettős állampolgárságát és a röviden vizitdíjas népszavazásnak,
amely 83 százalékos ellenzéki győzelmet vágott a fejéhez. Rá
kellett jönnie, hogy nemzetközi és különösen a mindent eldöntő
amerikai és az amerikait kiváltani képes és egyenrangúan
fontos izraeli támogatás nélkül megsemmisítő vereséget
szenved 2010-ben. Az akkori kormány minden tagja és a teljes háttere
éppen úgy tudta, mint az evezőlapátjukkal tiltakozók és az
egész megrökönyödött keresztény közvélemény, hogy a
Velencei-tó partjára nem kell kaszinóváros, hogy árt és
egyszerűen képtelenség, de a kormány több másféle gesztus
mellett mindenképpen meg akarta szerezni Lauder rokonszenvét, támogatását
és meghirdette a kaszinóvárost. Kiemelt állami nagyberuházássá
nyilvánította és milliárdokat készült Lauder zsebébe csúsztatni.
Sejtette ugyan, hogy a feszült és a liberalizmus végét is
megtestesítő világhelyzetben szalmaszálba kapaszkodik, de valószínűen
bízott a zsidó találékonyságban, remélte egy olyan erő fellépését,
amely például évekkel korábban egy Európában ismeretlen
technikával és rengeteg pénzzel Borisz Jelcint elnökké tudta
választatni a fölényesen vezető orosz kommunistákkal szemben.
(A műveletet ma már elfelejtették…)
Lauder megszokta már
a szolgai fogadtatást és a csodavárást is. Csak várta, hogy
mikor kapja már meg a kitüntetést a gyémántokkal és a
kardokkal. (Ha már megkapta: bocsánat!) Senki nem kérdezte meg
tőle, hogy mi a csuda lesz ez, ha a kaszinó, mint olyan, véletlenül
nem üzemelhet haszonnal, tekintettel a válság miatti pénzszűkékre
és az antiterrorista világháborúra, amikor minden rulettezőt
számon kell tartani, nincs-e nála robbanó zseton. Azt sem kérdezték
tőle, hogy nem pénzmosásról van-e szó, amihez szinte káros a
kiemelt állami támogatás. Mert ha kábítószer- vagy fegyverüzlet-pénzek
átmosása a cél, nincs szükség a magyar adófizetők pénzére,
amely már többször is át van mosva. Újabb szóval:
offshorozva.
Hiába
feküdt tehát alá a Gyurcsány-kormány a Zsidó Világszövetségnek,
nem kapta meg a remélt támogatást, valószínűleg azért, mert
egykori megbízói kiábrándultak belőle, ejtették és más
taktikához folyamodást rendeltek el. Érzékelték azt az elemi
undort, ami ezt a kormányt és pártjait körülöleli, látták
mihasznaságát és különben is, csak ennyi időre tervezték a
fenntartását. Az eladósítást elvégezte, a magyarságot tarra
vágta, mindent ellopott és mindent Izrael közeli off shorokba
helyezett ki – megtette a kötelességét. Nem dilettantizmusa
miatt kormányzott rosszul, amint szeretik mondani, hanem szándékosan
és megbízásból. Már nem kell. Az SZDSZ ezt sokkal hamarabb
belátta és felszámolta magát, mint pártot.
Most
tehát új helyzet alakult ki. Azok a nemzetközi és többnyire
zsidók által vezetett nemzetközi körök, társaságok, kormányok
és maga Izrael Állam, amelyek eddig egy gyarmati kormányon
keresztül könnyen és bőségesen érvényesítették akaratukat
a magyar élettérben, szembekerültek egy különlegesen nagy támogatottságú
kormánnyal és tulajdonképpen az egész magyarsággal, amely
minden kivételezést meg akar szüntetni, köztük az izraelit
is. A baj az, hogy ezt nem antiszemitaként teszi. Sok kísérlet
történik antiszemitának nyilvánítására, de ezek eredménytelenek.
A kormánynak vannak nyilvánvalóan zsidó tagjai is, a Fideszben
is találunk ilyen vezető személyeket. Kialakulóban van egy új
viszony, amelyben nem az számít, hogy ki milyen származású,
hanem hogy azonosul-e a nemzeti programmal, dolgozik-e érte és
valódi tehetség-e. Ez az új helyzet veszélyesebb, kínosabb a
nemzetközi zsidóságra, a régi kivételezettségből élő
komprádor elitre nézve, mint egy heveny antiszemitiz-
mus és gyors tisztogatás, mert nincs rajta ütőfelület.
Ezért acsarkodnak ellene a belföldi volt kivételezettségi
csoportok. A változás azzal fenyegeti a benyomult és a kivételezettség
sok előnyét még élvező vékony réteget és az izraeli
terveket, hogy megáll a megszállás. Elértéktelenednek az
eddig megépített plázák, nem épül kaszinó, a bankokat megadóztatják,
s az egész holokausztmítoszra épülő rendszer szétesik.
Jellegzetes, hogy a régi kormány utolsó törvénye a holokauszt
tagadását tiltó törvény volt, az új Országgyűlés pedig
ezt nem törölte el, hanem kiegészítette a kommunizmus áldozatainak
tagadását tiltó törvénnyel. Ezzel megszűnt a holokauszt
egyedisége, besorolódott a bűnös népirtások sorába, amelyek
közül több kegyetlenségben és az áldozatok számában felül
is múlta.
Izrael
és magyarországi helytartósága előrelátó politikát
folytat. Látta, hogy mivel a MIÉP-et, amely négy évet közmegelégedésre
eltöltött az Országgyűlésben, mint a Fidesz konstruktív
ellenzéke, kiejtette és a hosszú elhallgatással és
megszervezett belső bomlasztásokkal szétverte, nincs antiszemitának
nevezhető párt az országban. Márpedig kell, hogy legyen, mert
ez a holokausztkorszak alapszabálya. Akármekkora is az ilyen párt
Európában, a miatta való bűntudatot az egészre ki lehet
terjeszteni. Ezért a MIÉP-ből éppen az antiszemita vádoltság
miatt kiváló és azt maguktól eltoló fiatalokból létrehoztak
egy először csak cigányellenes, majd antiszemitának is nyilvánítható
pártot, s azt az MSZP-ből kihulló, rendőrségi és titkosszolgálati
körökből feltöltött pártként meglehetősen komoly erőként
begyúrták az Országgyűlésbe. Most van szélsőséges pártja
a magyar Országgyűlésnek, de fogatlan proletár párt. A zsidó
veszélyeztetettség fenntartására azonban jó. A zsidó veszélyeztetettséget
a kivételezettség elfedésére kell fenntartani. Most tehát az
a helyzet, hogy van a kivételezettség elfedésére szolgáló szélsőséges
párt, de nincs igazi kivételezettség, mint azt Joav Blum és
Lauder esete mutatja. Kivételezettség nélkül pedig akadozik a
megszállás.
Ezért most a
magyar kormányt nemzetközi színtéren, elsősorban pénzügyileg
kell megfegyelmezni. Ez eleve is számításba lehetett véve.
Engedni kell kormányra jutni és nemzeti jelszavakkal népszerűvé
lenni az új kormányt, vezérét, szabad zászlókat lengetni, de
egy idő után be kell láttatni vele, velünk és az egész
magyarsággal, hogy a korábbi holokauszt korszakbeli szabályokat
be kell tartani, és a kivételezettséget fenn kell tartani.Ez a
nemzetközi politika kezdődött most el. Jobb belátásra akarják
kényszeríteni a kormányt. Értse meg, hogy semmire sincs pénze
és nem is lesz, ha meg akarja szüntetni a kivételezettséget.
Ez
nem új politika. Ilyen már többször is előfordult Európában
és másutt is. Maga a rendszerváltás is egy ilyen észretérítési
folyamat volt, amelyhez azonban készségesebb és szolgálatkészebb
észretérőket találtak Antall József személyében és körében.
Most azonban a helyzet más. Akkor a liberalizmus, Izrael és
Amerika ereje teljében volt, ma pedig dülöngél és Kínával
szemben minden esetre vesztésre áll. Felhozhatjuk példának még
akár De Gaulle tábornokot is, akit a franciák nemzeti megmentőként
tiszteltek, de aki Algéria feladása után, majd a 68-as diákzavargások
után végül is rákényszerült a liberális politikára és a végére
nem maradt belőle más, csak egy nemzeti mítosz.
Most ez a cél a
magyarsággal kapcsolatosan is. Vegyük tudomásul, hogy nincs pénz.
Nincs pénz semmire, mert minden el van költve, és adósságszolgálatra
kell. A vermet az eladósítással a komprádor kormány ásta
meg, izraeli utasítások szerint. Ha a kormány a pénzhiány következtében
megszorító intézkedésekre kényszerül és ígéreteit nem
tudja teljesíteni, és kénytelen visszafanyalodni az IMF vályúhoz,
akkor maradhat. Akkor lehet akármennyi nemzeti jelszót
hangoztatni, új alkotmányt írni – persze mértékkel… –
akkor a kormány maradhat, és azok, akik kivételezettségükből
ideiglenesen kiestek, szépen visszaszivárognak, új nemzedékeik
majd falat bontanak, maguknak, és alagutakat ásnak, maguknak, a
kivételezettségi státuszba való visszajutás érdekében –
akkor a kormány maradhat, akár több cikluson át is.
A magyarság
azonban elhamvad. Kivérzik. S ennélfogva, megszállható. Majd
ifjú Lauder megépíti a kaszinót.
Ez még csak terv
és nem megvalósulás. Még van ellenszere. Mindenekelőtt
komolyan kell gondolni és meg is kell valósítani a nemzeti összefogást,
a nemzeti együttműködést. El kell viselni a nehézségeket és
végre bízni kell egymásban. Nagy a nyomás, de most jobban állunk,
mint 1989-90-ben, mert az ellenfél gyengébb. A kormánynak ki
kell tartani a bankadó és a hasonlók mellett. Meg kell próbálnia
pénzt teremteni szuverén módon és a hitel-kötvénykibocsátás
útját megkerülve. Sok helyen van már helyi cserén, szolgáltatáson
alapuló pénz. Az önkormányzati választás után ezt újabb városokban,
járásokban is meg kell talán gyökereztetni. Nem szabad
feladni. Ha egy nemzet ellenáll a hatalmas túlerőnek, akármennyire
kicsi is, miként ezt a finn Téli Háború éppen hetven évvel
ezelőtti példája is mutatja, megmaradhat. Most roppant nyomás
nehezedik ránk, de ez megkeményíthet valamennyiünket, és
ellenállóbbá is tehet, ha nem adjuk fel. Nem várhatunk mindent
csak a kormánytól.
Kemény és a
kereskedelmi tévék lelki rombolását is tiltani képes, ezeket
is jobb belátásra bíró médiatörvényre és majdan annak
betartatására van szükség. A belső ellenerők, a kivételezettségüket
elvesztett csoportok most a lelki bomlasztásra, a bizalmatlanság
széthintésére törekednek. Nekik most minden rossz, szerintük
senkiben nem lehet bízni. Ne a magyarság természetes, józan
kritikai érzékét veszítsük el, hanem lássuk meg az áskálódók
gonosz szándékait, és ha kell, büntessük is meg. A kormánytól
bírálattal is annyit kell elvárni, amennyit magunktól.
Amennyit magunk megteszünk. De sohasem a jogállamot böfögők,
a demokráciát zsebileg féltők érveit, sírását, jerikózását
kell átvenni, hanem a magunk józan eszére kell hagyatkoznunk.
Tudnunk kell, hogy ki akar újra becsapni bennünket. Ehhez
megtisztított média- felületek szükségesek.
A magyarság két
esetben veszíthet most: ha a kormány magára hagyja a nemzeti
keresztény többséget, amely megválasztotta, és ha ez a
nemzeti keresztény többség elfáradva és megmérgeződve magára
hagyja a kormányt. Egyiknek sem szabad bekövetkeznie és akkor
minden nyomás ellenére, minden nehézség közepette magyar
marad Magyarország.
|