2011.04.22.
Csurka István: Történelemhamisítás
A farizeusok és az Alkotmány
Lezajlottak a
magyarországi vészkorszakra való emlékezések és mellette az
új Alkotmányt ellenzők gyűlései és más tiltakozások. A két
eseménysor között átfedések és társadalmi összekötöttségek
mutatkoztak. A vészkorszakra való emlékezésben az évek során
sajátságos szertartásrend fejlődött ki. Az áldozatok és a túlélők,
valamint ezek utódai, a zsidóság egyeteme nemcsak elvárja a
mindenkori kormány és hatalom tisztelgő részvételét, főhajtását
ezeken a nemzetközileg is támogatott emlékezéseken, hanem azt
is kifejezésre tudja juttatni, hogy nemzetközi összeköttetései
segítségével meg is tudja büntetni a közömbösséget.
Egyesek azonban hivatali előmenetelük bebiztosítása céljából,
mások pedig fontos tisztségek várományosaként jártak ezekre
a gyászszertartásokra. Az egyik ilyen díszelgésre Antall József
kérésére magam is bevonultam Antall József oldalán, kivédendő
az antiszemitizmus vádját. Sűrű morgás fogadott, ki azonban
nem utasítottak és a vádat is fenntartották, sőt fokozták
is. Rám nézve tehát semmit nem hozott az egyébként őszinte főhajtás,
Antall részére azonban lehet, járt valamicske haszonnal.
A rendszerváltás
óta mindegyik kormány fejet hajtott. Őszintén és túlhabzással
is. A kormányok részvétele a politikai pozícióharc része
lett. A rendszerváltás óta eltelt húsz év alatt tizenkét évig
holokausztba merített kormányai voltak az országnak, az első
pedig, az Antall-kormány félig, megpaktumozottan lett vészkorszakra
emlékezés függésű. Mint valami nagykövet, minden évben benyújtotta
megbízólevelét a Mazsihisznek és a mögötte tornyosuló Zsidó
Világszövetségnek és ezek mindig elfogadták – Göncz Árpádot.
Szögezzük le őszintén
és minden teketória nélkül, hogy az emberek fajtájuk, vallásuk,
származásuk, bőrszínük és politikai nézeteik miatti üldözése,
gettóba zárása, deportálása és koncentrációs táborokba
hurcolása, éheztetése és megölése, kényszermunkára fogása
természetesen minden tekintetben elítélendő és büntetendő
cselekmény, gaztett. Az áldozatokra emlékezni pedig a kultúra
része. Az ártatlan áldozatokra való emlékezés, gyász méltó
őszinte részvétünkre és a családok, amelyek elvesztett hozzátartozóikat
siratják, szolidaritást érdemelnek. Semmilyen gyász, az
elvesztett felmenőkre való semmilyen emlékezés nem szolgálhatja
azonban egy bizonyos túlélői kör hatalmi törekvéseit, privilégiumait,
államvezetési hegemóniáját, vagy az áldozatként megszerzett
hatalom folytatását és visszaszerzését. A hatalom forrása
semmilyen szenvedés nem lehet, csak egyes-egyedül a teljesítmény
és a közakarat, a választás. Ugyanakkor az egykor jogtalanul
és gyalázatos kegyetlenséggel üldözött fajhoz, népcsoporthoz
való tartozás nem szolgálhat mentséggel, felmentéssel, sőt
kitüntetéssel az ehhez a fajtához tartozó gonosztevők számára.
Kun Bélának nem lehet szobrot állítani azért, mert bolsevista
zsidó volt és mert az európai zsidóság elszenvedte a vészkorszakot.
A második világháború
után nem ez történt. A koncentrációs táborokból visszatért,
a munkaszolgálatból megszabadult és azonnal a hatalom felé lépkedő
zsidóság egy tekintélyes része, üldözöttségének tényét
kihasználva, uralomra került. Egy másik fele, amely hazajött,
mert minden hányattatás ellenére hazájának tekintette a
megmaradt Magyarországot, más utat választott. A magyarsággal
közösnek tekintette a szenvedéseit, sebeit igyekezett
eltakarni, beilleszkedett és együtt akart élni a többi szenvedővel.
Együtt viselte el a keresztény magyarokkal azt, ami az országra
szakadt, a büntetést, és magyarként akart érvényesülni. Elég
sok háború után született gyermek elől szüleik eltitkolták
a származásukat. Az új elnyomás alá került magyarság számára
azonban a meghatározó a négy torz sztalinista-moszkovita zsidó,
Rákosi, Gerő, Farkas, Révai, valamint Péter Gábor és az ávó
rémuralma lett. A győztes hatalmak a Szovjetunióval együtt
megalkották a háborús bűnös fogalmát, és ebbe a körbe magától
értetődően, sőt legnagyobb súllyal a zsidó vészkorszak
felelőseit sorolták bele. A vészkorszakért tulajdonképpen az
egész előző rendszert és annak egész vezető rétegét felelősnek
nyilvánították. A népbíróságok, amelyek annak a szovjet
rendszernek a tanácsai és módszerei szerint dolgoztak, amely
ekkortájt kapcsolta nagyobb pusztítási fokozatúra saját
embert emésztő rendszerét, a Gulagot, szakmányban hozták a
halálos ítéleteket. Az egész előző vezető réteget szétverték,
kivégezték, bebörtönözték, internálták és kiszorították
az életből. A csendőrséget, amely a deportálást parancsra végrehajtotta,
felszámolták, a katonatiszteket szétszórták, a közigazgatás
működtetőit elbocsátották, száz és százezer családot
pusztán azért, mert az előző Horthy-rendszer alkalmazásában
álltak, megfosztottak állásuktól. A fél országot tengődésre
kényszerítették. A Horthy-rendszert, mint bűnös, fasiszta
rendszert bélyegezték meg. Rákosi a magyar népet „bűnös népnek”
nevezte.
Mindezt azért
kell most egyáltalán előhozni, mert a bűnös nép fogalmát új
formában újra elővette és a fennálló kétharmados alkotmányozó
többség szemébe vágta a Rákosi, Gerő, Farkas, Révai társulatnak
néhány kései alakja, néhány, a hatalomból kiszorult
holokausztjavadalmazott. Heller Ágnes, Kis János, Magyar Bálint,
Haraszti Miklós, Bauer Tamás és a New Yorkban élő Deák István
és más zsidók most azt állítják, hogy hibás az új alkotmánynak
az a tétele, amely szerint 1944. március 19-én, amikor a németek
megszállták az országot, megszűnt a történelmi folyamatosság
és így a vészkorszak műveleteire, a deportálásra is a
Gestapo által felfüggesztett állami szuverenitás során került
sor. Szerintük ezzel a hivatkozással a magyarság, az új kormány,
a többség le akarja rázni magáról a vészkorszak miatt rá háruló
felelősséget. A bűnt a németek nyakába akarja varrni és magát
igyekszik tisztára mosni. A bűnösséget vagy legalább bűnrészességet
azonban ők, a Bauerek nem hagyják áttestálni. Azt mondják
fennhangon – pedig állítólag nincs sajtószabadság –, hogy
a magyarság bűnös, és mint bűnösnek nincs joga alkotmányozni.
A deportálást a magyarok hajtották végre, mondják, a magyar nép
elnéző közreműködésével, a törzsökös magyar csendőrség
hozzájárulásával, kegyetlenkedésével.
Nos, ez így nem
igaz, ez rágalom, pontosabban a régi rágalom új formája és
mivel akik ezt a vádat hangoztatják, mindannyian egykor
hatalombirtokos családok, kivételezett politikusi és elnyomószervi
tényezők gyermekei, és a saját karrierjüket is származásuknak
köszönhetik, a mostani állításuk, a „bűnös nép” a
magyarság új arculcsapása. Szavaik nem a vészkorszakra emlékezés
ünnepélyein hangzanak el, mégis azonnal megkapják a vészkorszak-védettséget.
Mozgalmukra és fellépésükre ráterül Izrael Állam védőhatalmi
felfegyverzettsége és New York gazdagsága, világhatalma. New
York, Hollywood tömegkulturális világhódítása ugyanezt a célt
szolgálja. Akár kitérnek erre az emlékbeszédek, akár nem, ez
tény, amit Csonkaországnak tudomásul kell vennie. A Bauerek és
Heller Ágnesek tiltakozása a holokausztemlékezésekben
emelkedik nemzetközi erővé. De akkor is mélyen igazságtalan
és nem felel meg a történelmi tényeknek.
Nem is elsősorban
a német megszállás ténye miatt, s nem is azért, mert a
bevagonírozáskor a csendőrök durvák voltak, s még csak nem
is azért, mert a Kormányzó Őfőméltósága azonnal kénytelen
volt a németek által kijelölt bábkormányt hivatalba helyezni,
s mert maga is lényegében fogoly lett, hanem azért, mert azt a
tényt hagyja figyelmen kívül, amelyet elsősorban kellene
figyelembe vennie. Miért csak 1944. március 19-én került sor
Magyarország német megszállására, akkor, amikor a román
kiugrás már megtörtént és a front már a határok felé közeledett
és a háború már eldőltnek volt tekinthető? Azért, mert a németeknek
való nem-ellenállásra, engedelmességre, akár még a zsidó törvények
meghozatalára is Horthyékat a britek és rajtuk keresztül a
nemzetközi zsidóság képviselői kérték. Horthy a számára
rokonszenves Kállay Miklós kormánya után – 1942 – mind
jobboldalibb kormányokat nevezett ki, de a nyilasokat egyikbe sem
engedte be. A háborúból való kitáncolás útját kereső,
„kállai kettőst” járó kormány után azért nevezett ki
jobboldali kormányokat, hogy Hitlert kielégítse. A kiugrás
1942-ben azért sem valósulhatott meg, mert az angolok és rajtuk
keresztül a zsidóság vezetői nem akarták. Mert Magyarországot,
látva korábban a lengyelek befogadását, a meghozott sárgacsillag-törvények
ellenére menedékhelynek tekintették. Ekkor már csak Magyarország
volt az egyetlen hely, ahol a zsidóság élete nem volt veszélyben.
Mindenütt, ahova a németek bevonultak – deportáltak és a
helyi néppel vállvetve – öltek. Némely nyugati köröknek az
volt a véleménye, hogy Magyarországot ebben a menedék állapotában
kell megőrizni. Ahogy lehet. Ezt elfelejteni és újra elővenni
a bűnös nép fogalmát és elfelejtkezni az Európa közepébe
betört háború viszonyairól, valóságáról, nem más, mint
ugyanaz a magyarellenesség, kommunista, bolsevik, zsidó bosszúállás,
mint ami Rákosit vagy Péter Gábort fűtötte.
Továbbá: ha volt
magyar felelősség a vészkorszak hazai lefolytatásáért, azt kétszeresen,
százszorosan már megtorolták. A bosszúállásról a kivégzések
és a megtöltött börtönök beszélnek. A megsemmisített történelmi
vezetőosztály, majd egy keresztény középosztály és végül
egy szétdúlt falu, egy földtől elidegenített, végsőkig
kizsigerelt magyar parasztság sorsa és az egész nemzet ma is
nagyon nehéz élete a bizonyíték ennek a megtorlásnak a hatásosságára.
A magyarság vészkorszaka 1945-ben kezdődött és a „bűnös nép”
ne alkotmányozzon mai szószólói azt akarják, hogy ezután is
folytatódjék.
A magyarságon való
bosszúállás és a magyarság fölötti hatalommal való visszaélés
a rendszerváltás utáni húsz évből tizenkettőben, a
Horn-kormány alatt és a nyolcéves Gyurcsány-korszakban is
folytatódott. S azok, akik a bűnös nép fogalmát most
visszahozzák, a magyarság saját hazájában való másodrendűségének
korszakait szeretnék folytatni.
Most az arcába vágni
az alkotmányozó többségnek, pusztán azért, mert a szabályosan,
törvényesen, alkotmányosan megszerzett felhatalmazása birtokában
alkotmányozni merészel, s ezzel az új alkotmánnyal olyan
magyar Magyarországot igyekszik teremteni, amelyben ennek a
holokauszt-filozófusi körnek egynémely ma is élvezett kivételezettsége
csorbul, az egyenesen Kun Béla-i magyarellenesség. Illetve Rákosi–Gerőben
pácolt ávós bosszúállás. Nem kell, hogy a holokausztemlékünnepélyeken
hangozzék el ez a magyarellenes vád, elég, ha párhuzamosan az
MSZP –SZDSZ szervezésében lezajló tüntetéseken Izrael védőhatalmi
zászlaját magasra tartó emberek vonulnak Pesten, és az
ugyanezen kör által fenntartott, teleírt sajtóban jelenik meg
a zsigeri magyarellenesség. Az ötven-hatvanéves beidegződés
automatikusan összeköti a támadást az emlékezéssel és az
emlékezésre késztetéssel. Ez együtt a történelemhamisítás.
A dolog természetes
szálakkal van összekötve, a holokausztmítosz, a holokausztipar
és az évtizedes nyomásgyakorlás, valamint a magyar kiszolgáltatottság
régi szálaival. Ezek a Gerő-gyerekek – állítólag az volt a
legkegyetlenebb köztük – még mindig képesek félelmet
kelteni. A holokauszt nem játék, ezt tudja a magyar. Emlékszik
a körömletépésekre. S ha a körömletépő fia mondja, akinek
az apukája semmiféle büntetést nem kapott véres tetteiért,
mivel áldozat volt, akkor annak súlya van. A magyarság egyes
egyedei még emlékeznek, hogyan söpörték le az igazságtételi
törvényeket, a sortüzeket elrendelők és végrehajtók felelősségre
vonását és hogyan tettek lehetetlenné minden elszámoltatást.
Látja, hogy ma milyen privilégiumokat élvezve, milyen bőségben
és biztonságban élnek a magyar élet tegnapi, tegnapelőtti
megnyomorítói. Ömlik a vörös iszap és senki sincs megbüntetve.
Gyurcsány marad az Apró-Klein vagyonban, milliárdokban. Ó, hát
persze, hogy bűnös a magyar nép, amikor olyan új alkotmányt
akar, amelynek alapvetése keresztény és amelynek paragrafusai
szerint a holokausztősök általi elszenvedéséből már nem származik
privatizációs előjog. Nem lehet off-shore-ba dugdosni milliárdokat.
Aztán van a
dolognak egy másik oldala is. Bizonyára igaz, hogy sok magyar közönnyel
nézte az elhurcolásokat, s gazemberek, az alja nép pedig rávetette
magát az elhurcoltak vagyonára. De voltak olyanok is, akik
egyszerűen csak emlékeztek. Mondjuk Kun Bélára, aki itt ólálkodott
a határok előtt, noha már nem élt, mert Sztalin eltette láb
alól. De egykori népbiztosa, Rákosi Mátyás, küldte fenyegetéseit
Moszkvából és egy Himmler Márton nevű amerikai elhárítótiszt
kezében már ott volt és egyre bővült a háborús bűnösök
listája, akiket a háború után össze kell fogdosni és ki kell
végezni, mint antiszemitákat. Már készült a leszámolás.
1943-ban Balatonszárszón mindezt előre látta Németh László
és arra kérte a háború után majd uralomra kerülő kommunistákat,
hogy ne vérezzék össze a kezüket. Nem fogadták meg a jó tanácsot.
Ellenben azonnal
hozzáláttak a történelemhamisításhoz. Elhallgatni minden tényt,
hozzájárulást, egyéni vagy kollektív bűnt, amit a zsidók
egy része a magyarság ellen elkövetett. Elsőként a Károlyi
Mihály és túlnyomóan zsidó köre l918-as felelőtlen bomlasztását,
majd Kun Béla 133 napos féktelen terrorját, szadista gyilkolásait
mosták tisztára, majd az 1945–47-es megszállás alatti koalíciós
rendszert nevezték demokráciának és szabadságnak, amikor a
kisgazda kormánynak annyi önállósága sem volt, mint Horthynak
a német megszállás után. Pedig abban a közönyben, amit
1944-ben a magyar társadalom egy része tanúsított a zsidó
sors és a zsidó szenvedés iránt, az is közrejátszott, hogy
sokan éltek még 1919 terrorjának átélői közül és sokan
voltak elviselői, kiszorítottjai annak a túlhatalomnak, amelyet
a Horthy-korszakban teremtett meg magának a zsidó nagytőke és
a vele szövetséges szociáldemokrácia. Sajtó, színház, kabaré
budapesti penetráns életforma terjesztése. Szeretik ma is
elfelejteni, hogy a nagybirtokrendszer, a hitbizományok ellen
megszerveződő népi ellenállás éppen úgy a zsidó nagytőke
és a kulturális rombolás ellen is fellépett és zsidóellenességének
kiváltó oka is volt. Ma csak a nyilas túlzásairól beszélnek,
Szabó Dezső ez elleni kirohanásait elfelejtik. A jobboldali
ellenállás nemcsak német hatásra szerveződött meg, volt kiváltó
oka is. Nemcsak a nyilasok voltak a színen, hanem egy mértékadó
jobboldali kritika is, amely feltárta, hogy a magyar zsidóság
egy jelentős része közönnyel viseltetik a magyar visszaszerzés,
a trianoni jóvátétel iránt, amely az egész nemzetet áthatotta.
Lehet, hogy az irredenta és a „Nem, Nem, Soha” túlzásba áthajló,
vad politikai és uralmi célokat szolgáló is volt, de az egész
nemzetet áthatotta, mert a seb vérzett. Kétség sem férhetett
hozzá, hogy a magyarságot igazságtalanul büntették. A társadalomnak
az a része, amelyik közönnyel viseltetett ez iránt a
visszaszerzés iránt, bajában magára húzta azt a közönyt,
amit előbb ő tanúsított. Amikor a magyar sors geopolitikai
adottságainak következtében is, de egy széleskörű belső
helyeslés következtében is egyre erősebben kötődött a németek
új rendjéhez és főként azután, hogy a bécsi döntésekkel párhuzamosan
elkezdtünk már nem csak függeni a német politikától, hanem
tartoztunk is a német-olasz rendezésnek, a keresztény magyar
sors és a zsidó sors, illetve az elfogadott életirány széjjelvált.
Németországban akkor már üldözték a zsidókat és várható
volt, hogy ez Magyarországon is bekövetkezik. De még ha nem is,
annak a jó világnak, amelynek fenntartására maga Horthy és
Bethlen volt a garancia vége és kevesebbel is be kell érni.
Amikor aztán a háború kitört és a magyarság visszakapta azt,
amit visszakapott, véglegesen és úgyszólván nyilvánosan elváltak
az utak. Akkor már meghozták az első zsidótörvényeket is és
a hadsereg kötelékében munkaszolgálatosokat is kiküldtek a
frontra. Ebből az a látszat keletkezett, hogy a magyarság
akarja a háborút, a zsidóság pedig nem. Pedig a háborút csak
a német gyökerű vezérkar akarta, a magyar nép nem. Tudta, mi
a sorsa benne, emlékezett rá. De azt is belátta, hogy kikerülhetetlen,
s tekintettel arra, hogy a hazáját a hazájának érezte, kormányait
pedig, akármilyenek voltak is, egy szerves, természetes fejlődés
eredményének. Horthy Miklós rendszerét pedig elégedetlenkedve
is egy történelmi folytonosság magyar rendszerének fogadta el,
hűségesen és becsülettel vett részt a háborúban az ősi
ellenséggel, a bolsevizmussal szemben, a Doni Katasztrófáig és
tovább. A magyarság félt a vereségtől, teljes bukást látott
benne, a zsidóság és a gyér számú kommunista az ellenség győzelmét
várta. Ha volt tehát közöny 44-ben az elhurcolás iránt, ez
is belejátszott. Mert a történelem már csak ilyen: ellentmondó
hatások, sérelmek, vágyak, magatartások kavarognak benne, s
nem csak zsigeri gyűlölet, hanem kiváltó ok is működik
benne. A kiváltó okokat a történelemhamisítók szeretik
elfelejteni.
S most ezek a körömletépők,
ávósok, idegen hatalom oszlopaiként életüket leélt emberek,
bűnelkövetők, eladósítók, kulturális terroristák, oktatást-nevelést
tönkretevők, off-shoreosok, a Soros-féle nyitott társadalom
szigetcsoportjainak képviselői újra előhozzák a bűnös nép
fogalmát, hogy megbénítsák és a holokausztért való felelősséggel
megakadályozzák az alkotmányozást. Újra el akarják választani
a magyar sorsot a zsidótól, pedig ez ma nagyobb bűn, mint
egykor volt. Mert a kétharmadban a dolog természeténél fogva
sok becsületes zsidó szavazat is benne van és szükségképpen
zsidó származásúak feladatvállalása is. Most akár nyugvópontra
is kerülhetne ez a kérdés. Az Országgyűlés által hétfőn
elfogadott Alkotmányban egy természetes kiegyenlítődés lehetősége
is benne van. Némi, akár viszonos asszimiláció kezdődhetne
el, a magyarság fogyatkozva is visszanyerhetné ezt a képességét,
és megszűnhetne a sorsirányok széttartása. Ezt megakadályozni
zsidó részről, körömletépő érdekből súlyos bűn. Nemcsak
magyarellenes, hanem zsidóellenes bűn is, amely csak egy távolabbi
cél érdekében, az újbóli korlátlan hatalom érdekében történhet.
Ezt a veszélyt
nem szabad lekicsinyellni. A tüntetéseik ugyan erőtlenek,
sokszor gyanúsak, mint a randalírozó tűzoltóké (vajon tűzoltók
voltak-e?), de tudni kell, hogy a magyar bolsevizmus soha nem élvezett
tömegtámogatást, mégis többször uralomra került. A pofátlanság,
amellyel ma fellépnek, titkos támogatottságot jelent. Nem attól
kell tartani, hogy választást nyernek a közeljövőben, hanem
sokkal rosszabbtól. Lehet ez a konok, kérlelhetetlen alkotmányozás-ellenesség
és demokrácia-siratás egy majdani erőszakos fellépés igazolása
is.
Virágvasárnap pálmaágakkal,
virágesővel, örömünneppel fogadta Jeruzsálem a szamárháton
bevonuló Jézust, s egy hét múlva keresztre feszítette. A
farizeusok, az ókor bolsevikjai egy hét alatt megdolgozták a várost
és a római helytartót, aki aztán csak a kezét mosta. Az
Alkotmány elfogadva, a kormány a helyén van, de a farizeusok
dolgoznak.
|