2011.07.08.
Csurka István: Történelemhamisítás –
Az első válság (III. rész)
A megoldás
Az előző két
fejezetben a válság két megjelenési formáját írtuk le. Az
egyik az ellenség iránti hiszékenyégben és gyanútlanságban,
ellenséges szándékainak fel nem ismerésében, a másik a
beszivárgás és a médiatúlsúly és a médiarombolás tűrésében
áll. Mindkettő a liberális piacgazdaság és demokrácia felfogás
belső, tudatmélyi elismerésében gyökerezik. Az állampolgárok
óriási többsége, benne kormánytényezőkkel is, tapasztalta a
liberális piacgazdaság önmagát túlélt voltát, hamisságát,
a liberális demokrácia igazságtalan kivételezéseit, nem valódi
demokrácia voltát, mégis elfogadja a liberális piacgazdaság
és demokrácia nemcsak idejétmúlt, hanem hazugsággá is vált
normáit. Mert olyan régen fennállnak, mert annyiszor megkísérelte
a nemzeti érzelmű polgár a változtatást, forradalmi úton
vagy reformokkal, és sose sikerült. A liberális demokrácia
haszonélvezői, az államellenes elit, a pénzügyi kulturális
vezetőréteg, a törpe kisebbség pedig éppen ebbe a
bizonytalanságba kapaszkodik bele, és teli pofával kéri számon
a kormányon a liberális demokrácia normáit. Azt, ami már érvénytelen,
mert a történelem átlépett rajta.
Ez a Demszky-banda
félelmetes taktikai fegyvere. Veszélyessége abban áll, hogy
vakít. A magyarellenes törpe kisebbség ezzel el tudja hitetni,
hogy a kormány és az általa megteremteni kívánt rendszer soha
nem lesz Európában legalizált, a nagyhatalmak által
elfogadott, hogy nincs tartós fennmaradási engedélye, és
egyszer csak vissza fog térni teljes pompájában a liberális
piacgazdaság. A magyar szereti a hibát, a bajok okát mindig a
saját kormányában látni. Mi több, szereti néha ráncba
szedni azt, amit ő választott. Senki előzékenyebb az idegen iránt
nem lehet a magyarnál.
Az ellenség részéről
azonban ez még csak taktikai fogás. Az a baj, hogy mi már az
ellenség taktikájának bedőlünk, azt pedig, hogy stratégiája
is létezik, végső célja – a magyar endlősung, pedig nem is
hisszük el. Ezért nyilván saját stratégiát sem készítünk.
Pedig, aki élve akar maradni ebben a világban, annak mindent el
kell követnie ellensége stratégiájának felderítésére és a
sajátja érvényesítésére. A britek semmire sem fordítottak
nagyobb gondot, mint a német stratégia felderítésére az első
és a második világháborúban. Megfejtették a kódot, a
legfontosabb helyeken kémeik dolgoztak, az első világháborút
pedig többek közt, de nem utolsósorban a belső bomlasztással
nyerték meg. A belső bomlasztást pedig az általuk támogatott
belső erők végezték. Magyarországon Károlyi Mihály és a
polgári radikális, Jászi Oszkár vezetésű társulata és aztán
egyenesági folytatásuk, Kun Béla, akit szovjetek támogattak, a
szovjet bolsevikokat viszont Amerika pénzelte közéletünk ma is
jelenlévő tengelye. Jelenlétüket, mai rombolásaikat az teszi
lehetővé, hogy a liberális stratégia magyar változata le
sincs írva. Ezért most meg kell kísérelnünk leírni ezt a
liberális stratégiát.
Mindenekelőtt azt
kell tisztáznunk, hogy van-e ellensége ma a magyarságnak, a
magyar kibontakozásnak, az új rend megteremtésének, vagy csak
ellenfelei vannak, ellenzéke és sportszerű, a demokráciát másként
akaró ellenfelei. Ez ugyanis az első liberális állítás:
ellenséget csak a szélsőséges jobboldal lát és a liberális
demokráciában csak a szélsőjobb lehet ellenség.
A liberális állítás az, hogy csak ellenfél van, másként
gondolkozó, ellenség nincs. Aki ellenséget lát, az szélsőséges,
ezért a szélsőség nem demokrata, következésképpen,
kivetnivaló. Nos, ez nem igaz. A magyarságnak ma ellenségei
vannak. A magyarság egész léte azon függ most, hogy
felismeri-e, hogy ellenségek közt él. Az ellenségek közül a
belső ellenség a létére nézve legveszélyesebb, a külső
kisantant gyűrű csak ezután következik.
Amikor a liberális
demokrácia a szélsőségesnek nyilvánított erőket, elsősorban
a szélsőjobbnak kinevezett pártokat és tömörüléseket
elfogadhatatlannak ítéli, egyszersmind a saját demokrata voltát
bizonyítja. Ezért, ha nincsenek valódi szélsőjobb erők, maga
hoz létre ilyeneket. Például a Jobbik. Ez nagyon ravasz módszer.
Voltaképpen ezzel van megkerülve ennek a liberális demokráciának
roppant igazságtalansága, amely egy törpe kisebbség roppant túlhatalmából
és a felső tízezer óriási anyagi fölényéből, a nemzeti jövedelem
aránytalanul nagy részének a birtoklásából áll.
Ez így természetesen
mindenestül egy megvezetésre, az uralom fenntartására irányuló
mesterséges szerkezet. Azt fedi el, hogy ezen a réven a liberális
elit, a törpe kisebbség korlátlan hatalomra tesz szert a nemzet
fölött. Állam fölött és egyház fölött.
Az állam legyen
gyenge és véletlenül se legyen nemzetállam, szolgálja ki az
elitet maradéktalanul. Az egyház pedig legyen megtört szolga.
Alig néhány hete
jelent meg egy roppant érdekes könyv, egy szemfelnyitó mű,
amelyik segít eligazodni ellenség és ellenfél, magyarság és
liberalizmus között. A Püski kiadó adta ki 2011-ben, Szabó
Gyula: A PÁPAI MA-GYAR INTÉZET MINT A MAGYAR HÍRSZERZÉS ELŐRETOLT
BÁSTYÁJA – 1963–1989 című könyvét, amiből nem kevesebb
derül ki, minthogy a belügyi szervek az 1960-as években,
Mindszenty hercegprímás amerikai követségen töltött menedékévei
alatt, az ismert kivételektől eltekintve, a magyar katolikus püspöki
kar jelentős részét a szó szoros értelmében beszervezték.
Valamint, hogy ennek a beszervezésnek
a római kémközpontja a Pápai Magyar Intézet volt, amelynek több
vezetője és kint tanuló papja is be volt szervezve. Nemegyszer
a kiküldés feltétele is a beszervezés volt, holott formálisan
a püspökségek adták áldásukat egy-egy kint tanulásra.
Mindezt dokumentumok igazolják. Tartott ez 1987-ig, amikor Erdő
Péter lett az igazgatója a PMI-nek, aki ellen a kötet nem hoz
fel adatokat.
A kép, ami a kötetből
feltárul, pokoli. Minden püspök, két kivételtől eltekintve,
minden PMI igazgató, az első két még emigráns pap kivételével
és a jezsuita igazgatótól eltekintve, gyanúba keverve minden
kint tanuló, kiküldött pap, mai főszereplő, a megbecsült
magas rangúakkal együtt? A kép óhatatlanul a mai katolikus
egyházra vetül. Érezzük, hogy minden stimmel és valami mégsem
igaz. Valahol az igazi felelősök kimaradnak.
A könyvet papok
írták. Igazságkeresők, tiszta szándékúak – katolikusok
– egyházuk hierarchiájához kötött emberek. Akármilyen is a
véleményük az egyes pápákról és az általuk kiépített
vatikáni intézményrendszerről, nem alkothatnak róla véleményt.
Ezért a romlás fő forrásáról említést sem tehetnek. Márpedig
a romlás fő forrása mégiscsak az a fordulat az egyház életében,
amelyet a II. Vatikáni Zsinat hozott, VI. Pál pápa vezetésével.
A katolikus egyház ekkor adott fel, áldozott fel a nemzetközi
politikai enyhülés oltárán olyan alapelveket, sajátosságokat,
akkor nyitott ki a liberalizmus beáramlása előtt olyan
zsilipeket, amelyek a PMI megszállásához vezettek – Casaroli
érsek kétes szerepéhez vezettek. Ezt eddig csak a katolikus
filozófus, de nem pap Molnár Tamás merte feltárni. Mi neki
hiszünk.
Most természetesen
más a katolikus egyház állapota, államhoz való viszonya és
ha vannak is még benne
Casarolis, Paskais elemek, ha vannak még a Pápai Magyar Intézetben
beszervezett papjai, furcsa elemei, az egész szervezetre ma már
a könyv ítélete nem lehet érvényes – de a gyanú mindenkire
rávetülhet. Igen, a rendszerváltás után még sokáig Paskai László
volt a bíboros érsek, előtte pedig Lékai. S azok az elvtársi
elemek, amelyek ezeket a papokat és főpapokat beszervezték,
valamiképpen ma is működhetnek. A többi keresztyén egyházról
még nincs ilyen leírás, dokumentáció, de egy Péter János
lelkészi múltja önmagáért beszél. Akik pedig kiszámított
kegyetlenséggel tönkretették, máig hajuk szála sem görbült.
Azok összesen tizenkét éven át koalícióban kormányozták az
országot. Azok a politikusok, akik az egyházügyi beszervezők fölött
álltak, akik nekik a feladatot kiadták. És ezenközben demokráciát
játszottak azzal az SZDSZ-szel, amelynek magyarellenessége,
keresztényellenessége hamar nyilvánvalóvá vált. Itt élnek köztünk,
mint Marci Hevesen. Ezek az ellenségek. A kötet tehát fontos,
szemfelnyitó, de mert nem ás le a bajok gyökeréig, veszélyes
is.
De a magyarságra
veszélyes liberalizmus gyökerei még mélyebbre is lenyúlnak.
1902-ben, a Jászi Oszkár-féle Társadalomtudományi Társaság
alelnöke, dr. Somló Bódog jogászprofesszor kiadott egy könyvet
„Állami beavatkozás” címen. Ennek a könyvnek egyik fontos
részlete azonnali válasz Bartha Miklós híres alapművére, az
1901-ben megjelent és 1945-ben elsőként betiltott „Kazárföldön”-jére.
Bartha ebben a megrázó, példa értékű, zseniális szociográfiában
kimutatja, hogyan kényszeríti a nagybirtok és a bevándorolt
kazár, a galíciai zsidó, éhenhalásra és az éhenhalás elől
kivándorlásra a szerencsétlen ruszin parasztot. Leírja a
furfangos és kiszámított kizsákmányolást, a pálinkauzsorát,
az utolsó életerő kiszívását a szegény ruszin nép testéből.
A művet természetesen antiszemita műként kezelték a
kommunizmus minden idejében. 1945-ben elsőként tették a
tiltott könyvek listájára és máglyára.
Dr. Somló Bódog
azonban – akit 1918-ban a Károlyi-kormány alatt, nyilvánvalóan
e kormány tagjának, Jászi Jakubovics Oszkárnak a javaslatára
neveztek ki egyetemi tanárnak Budapestre – így ír 1902-ben
ugyanerről a kérdésről.
„A természetes
kiválasztásnak a mai társadalmon belül való érvényesülésének
egy ékesen szóló példája a fajok eltolódásának az a drámája,
amely Magyarország északkeleti részében szemeink előtt játszódik
le. Ez országrész lakóinak egyik
része az adott környezetben nem tud megélni és ezerszámra
pusztul el közvetlenül és közvetve. A rutének ezrével kivándorolnak
és az északkeleti megyék elnéptelenednek. Ugyanekkor ezrével
jön be ugyanezekbe az országrészekbe egy másik faj, amely az
ott adott környezethez megtalálja a létezésének a feltételeit.”
Nincs itt semmi
turpisság! A népvándorlás természetes folyamat. A gyenge
elmenekül, az életerős helyére lép és megköt. Csak egy kis
időbeli elcsúsztatás kell hozzá. Meg az ok és az okozat kérdésének
figyelmen kívül hagyása. Mert a dolog úgy történt, hogy előbb
bejöttek a kazárok, kifosztották, kiéheztették a ruszinokat,
aztán ennek következtében azok kivándoroltak. A liberális
fejtegetésekből ma is következetesen hiányzik az ok és
okozat.
Hogyan hangzik ez
ma? Mit állít az ellenzéki és ellenséges, Jászi-Jakubovics
–Somló-Bódog-sajtó, rádió, televízió és mit sutyorog a
szájpropagandája? Azt állítja, hogy minden nyomorúság most,
a kormány hibájából, ok nélkül történik, mert a kormány,
bár tagadja, megszorításokat alkalmaz. Mindenért az éhes,
gyenge életképtelen mai, kétharmados ruszinok a felelősek és
az életképes, ártatlan kazárok magától értetődően foglalják
el az életterüket. Azt állítja, hogy a mai kormány a felelős
azért, hogy semmire sincs pénz.
Ez a globális
liberalizmus legfőbb stratégiai fegyvere: nincs ok, nincs okozó.
Semminek sincs előzménye
– már ők voltanak az előzmény. A szenvtelen leírás csak
azt fedi el, hogy a folyamatos kazár beáramlás, az évtizedek
óta tartó kiuzsorázás az oka a ruszin kivándorlásnak, ma
pedig azt, hogy a folyamatos, tudatos — és szintén kazár –
kizsákmányolás és eladósítás, a tegnapi mezítlábra vetkőztetés
az oka a nehézségeknek.
Ez a stratégia
alapja. Felejtsd el, illetve, hass oda, hogy a szenvedő alany
felejtse el, hogy ki okozta a romlást. Csak a jelent láttasd, a
múltat pedig, ha a múlt bűnét te követted el, töröld el.
Ugyanakkor, ha te, liberális vagy hatalmon, cselekedj fordítva.
Okold mindenért a múltat, amikor a nemzetiek voltak hatalmon
vagy akár csak kormányon. Szólt másról a Rákosi-rendszer és
már az előtte lévő korlátozott, koalíciós demokrácia is,
mint a Horthy-rendszer bűneiről, a „Horthy-fasizmusról”?
Nem szólt. Szólt másról, mint az ellenforradalom bűneiről a
Kádár–Aczél-rendszer? Nem szólt. Szólt a Horn-kormány
ideje másról, mint az előző kormány bűneiről? Nem szólt.
És miről szól most a mai ellenséges, liberális hangorkán másról,
mint a jelen bűneiről. Mint a kormány kizárólagos felelősségéről
– minden múltban elkövetett rablás, mint ok nélkül?
Ez a liberális
stratégia lényege. Minden csak most van. Nem volt előtte adósság-felhalmozás,
kiszipolyozás, milliók tönkretétele, libatenyésztők öngyilkosságba
hajszolása. Volt más, mint kényszervállalkozás és milliárdok
lenyúlása egészen a vörös iszaptengerig? A piacaink kiárusításáig,
a külföldi tőke jutalmazásáig? Nem történt meg egy ország,
egy nemzet tudatos tönkretétele? Mi ez, ha nem ellenséges
magatartás?
Vegyük azonban
figyelembe, hogy már a Somló Bódog-i liberalizmusban is minden
így van előadva. A mai ellenség ősei fegyverét használja. Az
első világháborúért csak a magyar sovinizmus és
nacionalizmus volt a felelős, meg
a német terjeszkedési igény. Igaz, a britek féltették
a tengeri egyeduralmukat a német
tengerészet robbanásszerű fejlődésétől, a franciák
revansot akartak venni az 1870-es vereség miatt, de ez
Versailles-ban, Trianonban nem számított már háborús oknak,
mert győztek. Versailles és Trianon gyilkos igazságtalanságai
nem okai a második világháborúnak. Amerika bolsevizmusnak nyújtott
soha fel nem derített támogatása nem oka a bolsevizmus megerősödésének,
a holokauszt nagy véráldozatában, szörnyűségében semmi része
nincs a zsidóság közép-európai túlterjeszkedésének, és így
tovább. Mindenütt vagy a múlt teljes eltörlése, vagy a jelen
történelemhamisítása. Ez a liberalizmus világuralmi stratégiája.
És a bolsevizmusé is.
Addig tehát, amíg
kormány és nép, kormány és keresztény társadalom együttesen
nem lát át ezen a sűrű hálón, amíg legfeljebb védekező álláspontot
vesz fel vele szemben és nem mondja ki: ellenségem vagy és
mivel nem akarok tőröd, golyód, pénzed, vagy pénzelvonásod
által meghalni, ellenségként kezellek, addig a válságnak
nincs és nem lehet megoldása. Mert a megoldás csak tudatos
felismerésen és tudatos néven nevezésen alapulhat.
A tények ezt
mutatják. A tényeket kell figyelembe venni, nem a liberális mesét.
Az ellenség csalt a nagybirtokrendszer kialakításával, a kárpótlással,
a bankkonszolidációval és a privatizációval. Csalt a Nemzeti
Bank tartozásainak a költségvetésre terhelésével, a privatizációval
és a külföldi tőkével, majd az adósságszolgálattal és az
adósságnöveléssel, csalt mindennel, amihez hozzáért, csalt a
nyugdíjakkal és a járulékokkal, és csal most is mindennel,
amihez hozzáér. Kétségtelen, hogy talált minden lépéséhez
látszólag nem kebelbeli csatlósokat, közreműködőket, árulókat
és kijárókat. Püspököket
szentelt fel a saját céljaira, Somló Bódogokat nevezett ki
egyetemi tanárnak – felsorolni is lehetetlen a bűneit.
És a magyarság,
jóllehet, több életveszélyes szúrás sebétől vérzik, még
mindig nem rántott kardot. Még mindig a páston vívás szabályaihoz
tartja magát, holott gyilkosokkal áll szemben.
A megoldás tehát
az, vegyük tudomásul, értsük meg: ellenséggel állunk
szemben. Ösztökéljük arra a kormányt, hogy minél előbb lépjen,
hogy jól fürkéssze ki az alkalmas pillanatot, amikor kardot
kell rántania és ebben a pillanatban mi is rántsunk kardot.
Fejezzük be az értelmetlen hátrálást, elnézést, magyarázkodást,
a liberális emberi jogok gyáva elismergetését.
Ugyanakkor
elengedhetetlenül fontos az ellenség körének pontos meghatározása.
Az ellenzéki pártok kétszeresen, háromszorosan becsapott
szavazótábora természetesen nem ellenség, mert rászedett
ember. Van köztük, aki körmeszakadtáig véd valamilyen
szerzett jogot, de ez még nem teszi bűnössé. Ellenség viszont
a haszonélvező bankárkaszt, ellenség Surányi és az MNB
offshoros embere, ellenség az SZDSZ kámforrá vált vezetése,
filozófus bandája, ellenségek a beépültek és a pártapparátus
és az idegen szolgálatba szegődött vezetők.
A kaszt az ellenség.
A pártvezető hólyagok
is ellenségek, de számukra van mentség: a végtelen tudatlanság.
Oda kell figyelni a mindent túlélőkre is: ők sem barátok.
Természetesen az
ellenségnek vannak, jobban mondva lesznek emberi jogai, ha a
kardrántás után megadta magát – mert ezt fogja tenni! –,
és leülte kiszabott büntetését. Duellumra nem fog sor kerülni.
Véres vágások nem lesznek. A kardrántás egyben a csata vége
is, mert az ellenség megadja magát a kardrántásra és elódalogva
más módszert keres magának. A baj éppen az, hogy a kardrántás
eddig elmaradt.
Visszatérve az
emberi jogokra, természetes, hogy az ellenségnek lesznek emberi
jogai. Hogyne, ki fogjuk tömni őket emberi jogokkal. Ők lesznek
a Madártani Intézet díszei.
|