2011.05.06.
Csurka István Történelemhamisítás
Kettészakadt
ország?
Az alkotmánytellenzők
makacs állítása most ez: az új alkotmány kettészakítja a társadalmat.
Tölgyessy Pétertől Heller Ágnesig és vissza, a mikroszkopikus
méretű LMP-től a szabad szemmel is látható MSZP-maradékig
ezt gajdolják bele a fülekbe, és a nemzeti tartású alkotmány
elleni fellépéshez keresnek támogatást nyugaton és Közel-Keleten,
mindenütt, ahol csak lehet. Vádaskodnak a fröcsögő, zsigeri
magyargyűlölet hangján, sápítoznak a Jászi Oszkár-féle
doktrinerség életidegenségével, s a tények éppen úgy nem
zavarják őket, ahogy mesterüket sem zavarta soha. Mert a valóság
éppen az ellenkezőjét mutatja. Nemcsak az Országgyűlésben kétharmados
többséget eredményező vitathatatlan választói felhatalmazás,
nemcsak az összes megyére kiterjedő Fidesz-vezetés, nemcsak a
Budapestre és egy-két kivételtől eltekintve az öszszes városra
érvényes önkormányzati győzelem, hanem az az ennél is mélyebb
meggyőződés képez valami mély, hallgatólagos egységet a
nemzetben, hogy most meg kell szabadulni a régi alkotmánytól,
amely a rendszerváltás idején keletkezett. A magyarság nagy többsége
ugyanis a kezdeti rövid öröm után magával a rendszerváltással
került szembe, mert felismerte hamisságát. Azt a rideg tényt,
hogy ugyanazok forgatják ki mindenéből, akiket le akart váltani.
Most egy kicsit más
a helyzet. A Jászi – Heller – Tölgyessy-sor egy kicsit hátrébb
van szorítva. Az alkotmány mögött álló nagy többségnek nem
kell többé tartania Heller és Tölgyessy pártjainak visszatérésétől.
S ha valamivel elégedetlen ez a nagy többség, az éppen a
magyarellenesek kiszorításának nem kellő erélye, sebessége.
Az igazságérzet azt súgja, hogy az elkövetett bűnökért,
rablásokért, kiárusításokért kemény büntetés járna.
Ebben a most kialakuló nemzeti egyetértésben éppen az az erő,
hogy a többség látja ezt az igazságérzeten esett csorbát, mégsem
háborog érte, ezt is elfogadja. Nem a Fidesz-kormány munka közben
elkövetett hibáinak pártvaksággal való elnyelését, kritikátlanságát
jelenti ez a nemzeti egyetértés, hanem a fölényben lévők
magabiztosságát, bölcsességét. A magyar ember sohasem volt
bosszúálló, s még azokon sem akar bosszút állni, akik
egykoron bosszúállással kezdték hatalmuk gyakorlását. Ha újra
kormányképesnek látná a Jászi–Heller–Tölgyessy–Gyurcsány-vonalat
nem, volna ennyire elnéző.
A kettészakadottságot
az arányok sem igazolják. Amikor a kiszakadó fél ennyire
kicsi, a másik pedig ennyire nagy, nem lehet kettészakadásról
beszélni. A kettészakadás fogalmilag azt feltételezi, hogy
mindegyik fél megáll a lábán, s ha számszerűen vannak is különbségek,
mindegyik ugyanabba a nagyságrendbe tartozik. A XVI. században a
három részre szakadt országban Erdély és a hódoltsági terület,
valamint a Habsburg-kötelékben megmaradt Magyarország azonos
nagyságrendbe tartozott, most azonban az új Lipótváros egy részét
és Angyalföldet birtokló MSZP és LMP, az elmúlt rendszer járadékosait
és kivételezettjeit összetömörítő szigetként nem tekinthető
azonos nagyságrendnek az egész országgal.
A Jászi–Heller–Bolgár
György-vonal hátországát nem néptömegek képezik, hanem egy
mérhetetlen nagy sajtóbirodalom. Ezt a sajtóbirodalmat idegen,
nemzetközi tőke működteti. Követelőzéseihez a Soros-pénzek
és a Bilderberg-csoport támogatása ad fedezetet.
Valamint a megszokás.
Ez a megszokás
nagyon érdekes dolog. Sajátos magyar nemtörődömség ez,
bizony. Ez a Heller Ágnes arcú, bolsevik, lipóciai kisebbség
soha, egy pillantig sem volt többségben, de 1945 óta, s különösen
1948 óta magát számszerű népi többségnek nyilvánította.
Erőszakkal, terrorral, megfélemlítéssel, bosszúállással. Végül
maga is elhitte, hogy a többség nevében uralkodik. A magyarság
viszont nem hitte el, de megszokta. Nagyon hosszú volt az elnyomó,
idegen rendszer és rövid a megszakítás, a forradalom két
hete. S azt minden előzőt felülmúló megtorlás követte. Ez
után a megtorlás után célszerűbb volt a rendszert
megszokottnak minősíteni, mint ellenállni. A magyarságnak az
életösztöne, az élvemaradás parancsa súgta, hogy nyilvánítsa
megszokottnak a rendszert, mivel nem tudja felborítani. A magyarság
így aztán ebben a megszokásban szocializálódott. Ez eddig
rendben is volna, ha most ezzel a tompultsággal nem élnének
vissza éppen azok, akiket megszokottnak nyilvánítottunk a nagy
kényszerek idején. A kényszer elmúlt, ezt éppen az új alkotmány
is bizonyítja, de itt maradt a megszokás. És a megszokottak
roppant kiterjedésű sajtóhatalma, kábítószer-kereskedelme,
gajdolása és fenyegetőzése. Ha nem volna ez a megszokás, nem
lehetne azt állítani, hogy az ország kettészakadt. Aki ilyet
állít, azt nem a rendőr vinné el, hanem a mentők, ha nem
volna a megszokás.
A
magyarság ma veszélynek teszi ki magát, ha a megszokás kényelmében
és tunyaságában meghagyja sajtóhatalmában és a kultúrájának
irányító posztjain a Jászi–Heller vonalat. Néhány száz,
vagy néhány ezer különállása, privilégiumainak elvesztése
miatti acsarkodása nem tesz kettészakadottá egy több mint tízmilliós
nemzetet. A több mint tízmillióba a határokon kívüli
magyarok alkotmány elfogadását is beleértve. Ez képtelenség
és mégis, mivel évtizedeken át meg kellett szokni, hogy Hellerék
– majd Hillerék – osztják a pénzt az észt, a mai hatalom
is eltűri őket odafönt, a szokott helyen.
Filozófus természetesen
lehet valaki nyolcvan fölött és író is vagy szerkesztő.
Gondolatait is ki lehet adni, ha vannak neki gondolatai. Heller Ágnest
azonban most nem a gondolatai miatt kérdezi, nem filozófusi minőségben
kérdezi az elszámoltatási kormánybiztos, hanem pénzosztás
miatt. Jóval túl a nyugdíjkorhatáron került a nemzetközi támogatást
élvező filozófusnő pénzosztó pozícióba és a megszokás
miatt nem arról kérdezik, hogy ez hogyan lehetséges egyáltalán,
hanem arról, hogy részrehajló volt-e és elszámolt e sok millióval.
Pedig nem az a kérdés, hogy mennyit tett el maga a filozófus
asszonyság, mint megélhetési filozófus, hanem az, hogy éltes
korában hogyan és miért került pénzosztó helyzetbe. Nem volt
ez egy származás révén és mondjuk ki: bolsevizmus révén
szerzett privilégium?
Nem volt-e a tunya
megszokás műve, hogy a filozófusnőt és a többieket is
nemcsak szakmájuk gyakorlásában, hanem pénzosztóként, azaz
hatalomban is megtűrte a megváltozott rendszer? Kinek és miért
van hatalma ma is fenn, a pénzosztás Olimposzán tündökölni,
aki ráadásul meg sincs erre választva.
Világos, hogy
filozófusnak lenni nem választás kérdése, filozófusnak vagy
születik valaki, vagy kinevezést kap rá egy hatalomtól. Minden
hatalomnak kell saját filozófus és minden hatalom keres magának
filozófust és csinál magának filozófust. Ez rendben is van,
ettől még a hatalom filozófusa lehet valódi, termékeny
gondolkodó. Az azonban képtelen helyzet, hogy egy leváltott
rendszer filozófusait, kinevezett és felhasznált, alkalmazott
filozófusait az új rendszer fő-fő filozófusainak ismerjen el,
holott tudja, hogy ellenségesek vele.
Az pedig a képtelenségek
képtelensége, hogy ezekre még hatalmas pénzeket bízzon és
eltűrje őket a katedrán, holott látja, tudja, hogy ellene, a
hatalmas többséggel megválasztott törvényes hatalom ellen
nevelik a bölcsészeket. Ez csak annak a megszokásnak a műve
lehet, amely még az új kormányt is behálózza és a képtelen
helyzet elfogadására ösztönzi. És azonnal meg is kapja jutalmát
az új rend és a kormánya, mert ezek a filozófusok azonnal alátámasztják
sajtójuk állítását: az új alkotmány kettészakítja a társadalmat.
De hát mire is szakad szét ez a társadalom? Néhány marxistára
és lukácsistára, meg Magyar Bálintra, aki kitalálta és
megszervezte, hogy ezek pénzt oszthassanak és a pénzosztással
ellenfilozófiát működtessenek és milliókra, akik megszokták
ezeket ott fent a pénzosztás tetején? A dolog szánalmas.
Nézzük meg, mit
köszönhetünk ennek a tunya és már útban lévő megszokásnak.
Köszönhetünk mindenekelőtt egy politikai paktumot. A megszokásnak
a kihasználásával tudott politikai paktumot kierőszakolni a
SZDSZ 1990-ben. A megszokottak részéről azt Tölgyessy látta
el kézjegyével, s most ő beszél az ország kettészakadásáról.
Szép, nem? Részben e miatt a paktum miatt tartott 2010-ig a képtelen
rendszer, de úgy látszik, még ma sem múlt el. Hazugságokkal
és külföldi nyomásokkal erőszakolták ki azt a paktumot,
amely ennek a törpe filozófus kisebbségnek megadta a lehetőséget,
hogy megkapja a médiumokat és az ország gyakorlatilag értékesebb
felét, a pénzhatalmat, és a privatizálás lehetőségét.
Akkor ezek a filozófusok azt mondták, írták, tanították,
hogy az állam rossz tulajdonos. Akkor az ország valóban ketté
lett szakítva, mert akkor még sok embert tudtak becsapni. És még
üldözésre is volt erejük. A megszokás ereje még ezt is
elfogadta tőlük. De annak a megmagyarázása, feltárása, hogy
az óriási többség ma hogyan törődik bele ebbe a képtelen
helyzetbe, s hogyan hagyja magát a saját erélytelensége,
megszokása által vezettetni, még hátravan. Miért ekkora úr
itt a megszokás, még akkor is, ha egy sújtó igazságtalanságot
kell megszokni?
A magyarság még
ma is rendkívülinek, hihetetlennek tarja, hogy uralomra került
a saját hazájában?
1944. március 19-én
megszállták a német csapatok Magyarországot és elvágták
annak a függetlenségnek a köteleit, amelyet sok nehézség közben,
sok hibával magának megteremtett a nemzet Horthy Miklós huszonöt
éve alatt. Most pedig ezek a megszokásból eltűrt filozófusok
és a sajtójuk azt állítják, a nemzeti függetlenséget nem
szakította meg a német megszállás, tehát a deportálásért a
magyarság és rendszere, a Horthy-rendszer is felelős. Tölgyessy,
a paktum egyik aláírója is ezt állítja. Aztán egy másik előjelű
megszállás következett, amely egy másik magyarellenes garnitúrát
nevezett ki az ország élére, hogy most ezt szokjuk meg és
amikor ezt ötvenhatban megszokás helyett elkergette a nép, újra
rátelepítették. Apró változtatásokkal, a megszokást megkönnyítendő.
A törpe kisebbség uralmának leghosszabb korszaka következett.
A Kádár–Aczél-rendszer borzalmasan túlélte önmagát, mert
borzalmasan megszokottá vált. Lassan kiderült, hogy éppen a léleknek
van erre szüksége, az elfogadhatatlan megszokására. Könnyítenie
kell a terhein.
Az alkotmányt
ellenzők most a megszokásra építenek. Egykori privilégiumaikat
helyezik a megszokás serpenyőibe. Adjátok meg nekünk, amit
tegnap kényszerből megadtatok, mert az nekünk jár. Már nem
akarják az egész hatalmat, mert látják, tudják, hogy azt
egyhamar nem képesek visszaszerezni. Már csak a privilégiumaik
megtűrését kérik. Maradjanak ők a filozófusi pénzosztás
helyzetében, az ország dolgával meg kínlódjon más. Ne legyen
elszámoltatás, ne legyen felelősségre vonás. Ezzel ők most
beérik, igaz, közben felfordulás-szervezésben is gondolkodnak,
de egy kicsit félnek is tőle. Mert, ha kitör valami, az velük
szemben csak elsöprő és kegyetlen lehet. Jobb tehát, ha a többség
kormánya adja és szavatolja nekik privilégiumaikat. A kormány
tartsa fenn a megszokást, amely őket privilégiumaikban tartja
meg. Erre mondták azt régen, hogy ügyes. (kabaréban: ögyes.)
Az ország, a társadalom
egyáltalán nincs kettészakadva. De nekik ez az egyik ősi
privilégiumuk, hogy ezt állíthatják – Jerikó falait ordításukkal
körbezárva. Már nincs másik fél a kettészakadtsághoz. Már
csak egy emigrációs lelkületű, alapvetően bolsevista hajlandóságú
kör állítja ezt – magát nyugtatva. És természetesen,
idegen megbízásra, idegen szolgálatban, idegen érdekek képviseletében
cselekszik. Mert ez a külső erő nem adta fel. Magyarország új
alkotmányostul is kell neki.
Az idegen hatalom
nem mondott le Magyarországról. Mert aki Közép-Kelet Európát,
s benne a szívet, a Kárpát-medencét birtokolja, az a világhatalmat
birtokolja. Ezt már az első világháború előtt megírták
Amerikában és erre a globalizáció egyik mai teoretikusa
Brzezinski, Carter elnök nemzetbiztonsági főtanácsadója is
hivatkozik. A globalizáció azonban már nincs a régi erejében.
Ma már nemzeti összefogással ez a bekebelezési szándék kivédhető.
Összefogással igen, de megszokással nem.
|