2011.03.04.
Csurka István
Föld, kultúra, alkotmány
–
Nyílt
levél az alkotmányozókhoz –
A magyarság
harminc-negyven éven belül a legjózanabb számítás szerint,
matematikai következetességgel nyolcmillióra fogyatkozik, mert
a szülőképes korú nők jelenlegi és jövőbeni száma nem
tesz lehetővé szinten tartó mennyiségű utánpótlást. Arról
pedig, hogy az alacsony számban megszülető és felnövő utódok
milyen minőségű embert jelentenek majd, mennyire lesznek képesek
magyar kultúrát teremteni, vezetni az államot, alkotni és ha
kell, harcolni jogaikért, hazájukért, még csak szó sem esik.
Ebbe nem is mer belegondolni senki. Amilyen mértékben
fogyatkozik és öregszik el tehát a magyar nemzet törzsét képező
emberállomány, olyan mértékben kerül a társadalmi,
politikai, gazdasági és kulturális
kezdeményezés és a vezetés idegenek kezébe. Akik képzettebbeknek
nyilvánítják magukat és sok esetben azok is lesznek. Az elmúlt
harminc-negyven év azt bizonyította, hogy a művelődés monopóliumát
élvező és a nemzetközi kapcsolatokat elözönlő, a társadalomnak
körülbelül öt százalékát kitevő legfelső liberális réteg
akár szovjet típusú, akár demokratikusnak nyilvánított kormányok
alatt a „globális kiválasztó hatalom” segítségével, a
nagy pénzosztó központok beavatkozásaival szerzi meg a
magyarországi hegemóniáját. Eddig a szigorúan belterjes átörökítésről
is tudott gondoskodni. (Az idéző- jelbe tett kifejezés Vass
Csaba filozófustól származik.) Könnyedén teheti, mert ellenlábasa,
a nemzeti keresztény középosztály hatalomba vonható egységei
meg sem születtek, illetve erő és pénz nélkül eleve védekezésre
kényszerültek. A legnagyobb baj azonban az alulról felemelkedő
utánpótlás elmaradása lett. Jelképesen szólva és az
irodalomnál fogva ötven éve sem Kölcsey, sem Berzsenyi, sem Németh
László és Sinka István nem született meg, de Kinizsi és Esze
Tamás és Toldi Miklós sem robbant elő. Nem kapott képzést,
nem került helyzetbe, kiemelkedő egyéneit pedig még ma is
diszkvalifikálják, kimarják, elhallgatják, és ezért a zöme
legfeljebb a saját lesüllyedése ellen küzd. Aztán majd azért
sem.
A változás,
amely a 2010-es kétharmados országgyűlési többséget eredményező
választási eredménnyel bekövetkezett, egyelőre csak
politikai. Aligha lehet más. A társadalom liberál-bolsevizmusban,
illetve a globális kiválasztó hatalom nyomásával kialakított
szerkezetét, és a szerkezetből következő gondolkodását,
akaratát vagy akaratnélküliségét alig horzsolta. Lényegi
szerkezetváltoztatásra most nyílik először lehetőség az új
alkotmány megalkotásával.
A hegemónia
elvesztésének szele ugyan már a médiatörvénnyel megcsapta az
öt százaléknyi kisebbséget, de a vihar, az akár elsöprő
erejű orkán nyilvánvalóan az új alkotmány lehet. Ez, akárhogyan
látjuk is most ezer más bajunk közepett, a legnagyobb sorskérdés.
Ezért a hegemón helyzetét féltő, s azért minden nemtelen
eszközt is felhasználni nem rest törpe kisebbség megkísérli
az új alkotmányt pártalkotmánnyá, az alkotmányozás folyamatát
alkotmányjogi szakkérdéssé és együttesen valamiféle olcsó
politikai csatározássá silányítani. Fontos számára, hogy az
új alkotmány mint nemzeti sorskérdés ne jusson el a társadalom
egészéhez. A tömeg ne fogja fel a dolog jelentőségét. Törekvése,
hogy az új alkotmány ne legyen jó, ne legyen sorsfordító, ne
legyen magyar és keresztény, s ne illeszkedjék a történelmi
folytonosságba. Így akarja a saját nemzetidegen múltját
becsempészni a jövőbe.
Ezt az alkotmányozást
egy liberálisból polgárivá, majd nemzetivé és kereszténnyé
lett erő képzelte el. A választási kampányban kimondani csak
akkor merte, akkor is csak inkább sejtetve, amikor ez a kétharmados
győzelem egyre valószínűbb lett.
A liberális oldal
már előbb érezte a veszélyt, s azért hozta létre, szállta
meg a korábban más arcú, eredetileg fél-radikális pártot és
azért fabrikált belőle „proletár pártot” Morvai
Krisztina, akkor még Baló Györgyné királynővel, hogy egy áljobboldali
párttal jobbról akadályozza meg a jobboldal győzelmét, végül
kétségbeesetten a kétharmados győzelmét. Nem sikerült. Az
alkotmányozás és amit tulajdonképpen jelent: a liberál-bolsevizmus
hegemóniájának elvesztése már sokkal előbb alapkérdés
volt, mintsem azt mostanában hangoztatják. A tömegek voltaképpen
még mindig nem látnak tisztán ezekben a kérdésekben.
Az a nemzetietlen
gondolkodás, amely az európai és amerikai társadalmakat a
huszadik század második felében uralma alatt tartotta, még itt
ül a lelkünkön. Még azoknak az embereknek a feje, lelke is telítve
van vele, akik meg akarnak szabadulni tőle, és akik az említett
választási győzelmet kiharcolták. Még ezt tanítják az
egyetemen és a középiskolákban. Csak most készül az új
oktatási és nevelési rend. S még az sem világos, hogy mi
lehet az új magyar rendszer alapja, s mit kell az alkotmányban
elsősorban lefektetni, az új rendszer alapjává tenni.
Az új magyar rend
alapja a magyar föld: a magyar tulajdonban, magyar művelésben
és a magyar megmaradásban Árpád és Szent István óta egyedül
fontos, a föld. Ezt fenyegeti a legnagyobb veszély és ez van a
legszorosabban összecsomózva a népességfogyással.
Talán még a veszély
sincs felmérve. De most már legalább van földkérdés. Ha a
liberális hegemónia fennmarad, ha az alkotmány ezt a hegemóniát
most nem szünteti meg – vala-milyen ellentartó, liberális
demokrácia-követelmény megalkuvó elismerésével –, s az említett
népfogyatkozás bekövetkezik, Magyarországon már nem lesz földkérdés.
Minden jó föld, minden víz, a magyar haza minden föld alatti
és földi kincse, java, szépsége és egykori sajátossága már
a bankok és a bankok által kijelölt idegen, vagy idegen szívű
tulajdonosok kezében lesz. Fel sem veti senki a földkérdést, a
magyar megmaradás ma még legnagyobb kérdését, mert akkor
nincs is már, aki felvesse. És a magyar megmaradás sem lesz téma
már. Mert a magyar élet addig tart, ameddig a földet a magyar
azonosságtudatú, a magyart anyanyelvként beszélő magyar nép
birtokolja. Műveli, őrzi, életével is védelmezi. A nemzethalál
ugyanis nem akkor következik be, amikor egy népszámlálási kérdezőbiztos
kérdésére már csak nyolc, vagy esetleg már csak hatmillió
ember válaszolja, kissé bizonytalanul, hogy ő magyar, hanem
akkor, amikor ezek alatt a válaszok alatt nincs föld.
Föld és nyelv, föld
és kultúra végzetesen, örökösen össze van forrasztva.
Magyar föld nélkül nincs magyarság. Magyar föld nélkül
nincs magyar nyelv. Magyar nyelv nélkül nincs magyar kultúra. A
huszonegyedik század végén még sok magyarszerűség fog itt lézengeni,
ha az alkotmánnyal most nem teremtünk új helyzetet. A furcsa tájban
sok csodabogár, futóbolond hívja fel magára figyelmet, de
semmilyen lovas túracsapat idegenvezetője nem fogja magyarul kérdezni
tőle, hogy „hé, paraszt, melyik út megyen itt Budára?”és
senki sem mutatja meg az utat a „szörnyű vendégoldallal”, sértett
hazabirtokosi öntudatát ezzel az erőfitogtatással fejezve ki.
A föld kérdése
tehát ma sorskérdés, a megmaradás alapkérdése, és egyben a
népesedési katasztrófa egyetlen megoldása. Mégpedig nem is
abban az értelemben, hogy pusztán egy telepítéstől és földosztástól
remélhetnénk a most már törvényszerű fogyás nyombani megállítását,
noha a fogyás lefékezésére számíthatunk, hanem abban az értelemben,
hogy most még létrehozhatjuk a földből és a földben élő
hazabirtokos réteg alapját, amely öntudatával és biztos
egzisztenciájával ellenáll az idegen hódításnak, megvédi és
megtermeli a magyar kultúrát és vezeti az országot. Ha van egy
erős törzs, amelyet nem a globális kiválasztó hatalom választ
ki és nem is a céltudatosan züllesztő képernyő butít el és
termel meg közönyös szavazónak, akkor a nemzet megtartja a földjét
és ellenszélben is megőrzi nyelvét, kultúráját. Van esélye
rá, hogy túlélje tragikus fogyatkozásának következményeit.
A tragikus fogyást
a következő évtizedekben csak lefékezni lehet, de a földet a
nemzetállam erejével, az új alkotmánnyal ma még meg lehet
tartani magyar kézben. Ma még egy észszerű, szükséges,
minden mást megelőző földbirtok politikával, a birtokméret törvénybe
foglalásával, telepítéssel és a természeti viszonyokból is
következő súlypont áthelyezéssel meg lehet teremteni azt a társadalmi
réteget, azt a valóban nemzeti erőt, amely a fogyatkozás körülményei
között, harminc, negyven év múlva is magyarként vezeti az
országot és hatalmát nem a nemzetközi erőközpontoktól
nyeri, hanem ha kell, azokkal szembeszállva tartja a kezében.
Az ország fővárosa
Budapest marad, de a súlypont harminc év alatt fokozatosan áthelyeződik
vidékre, a földből élőkre, a háromszáz hektáros birtokokon
felnevelt férfiakra és nőkre, katonákra, államtitkárokra –
és filozófusokra. Új parasztságot képtelenség teremteni, de
új, földben gyökerező magyar keresztény értelmiséget –
reformnemzedéket – igen. A mostani kétharmados forradalom, a
tiszta lappal indulás és benne az alkotmányozás a földkérdésnek
és a népesedési kérdésnek az együttes megoldása. Soha
vissza nem térő alkalma. Ha az új alkotmány nem kötelezi a
nemzetet a megmaradás érdekében a föld-kérdés – népesedés
– hazabirtoklás együttes megoldására, akkor belátható időn
belül ilyen alkalom nem áll elő. Az idő ellenünk dolgozik.
Csak egy nagyon merész, nagyon határozott átvágással,
kardmozdulattal és csak minden késlekedés nélküli cselekvéssel
lehet megtenni a magyar megmaradás irányába ezta lépést. Ez
az egyetlen lehetséges lépés, itt nincs mi között választani.
Most kell
megteremteni a szövetséget az alkotmányozás mögött lazán
felsorakozó, a földtől lényegében távol élő
nemzeti-keresztény középosztály, a kispolgárság, a választási
eredmény kiharcolói és a még nem is létező földbe gyökereztetett
kemény mag között, amely lehet, hogy hosszú Fidesz-uralmat, de
még hosszabb magyar uralmat jelent a Csonka Hazában. Ez a telepítés
értelme.
Mielőtt a földkérdés,
föld-újraosztás, telepítés kérdésében dr. Somodi István
nyomdokain haladva (Magyar Nemzetstratégia II. 2009) egy lehetséges
és nyilvánvalóan a szakszerűség próbáját elégségesen nem
kiálló vázlatot előterjesztenék, nemzetpolitikai gondolkodásra
feljogosított állampolgárként rá kell mutatnom a legnagyobb
akadályra, amely ez előtt a megmaradási terv és egyúttal az
alkotmányozás előtt fennáll. A fő akadály a „globális kiválasztó
hatalom”, amely ránk részben személytelenül, pusztán a pénz
hatalmával terül, részben viszont nagyon valóságosan annak az
Európai Uniónak a törvényeivel és rendjével nehezedik,
amelybe beléptünk, vagy ha tetszik, bele lettünk kényszerítve.
Immár mindegy. Ez a közbülső európai hatalom – mert hisz alárendeltje
a „globális elosztó hatalomgazdaságnak”– előírja a föld
tőke- és árukénti szabad forgalmát. Nem ismeri a haza földjének
szakralitását, különösen a magyarét nem. Moratóriumot ad,
de felmentést nem. Ha valamely nemzet nem előzi meg finom, vagy
kemény belső rendelkezésekkel, nemzetpolitikával és az öntudatos
birtokosok közegével, akkor benyomul az idegen tőke és azt
tesz a haza földjével, amit akar. A magyar termőföldet, amely
központi helyen fekszik és jó minőségű nyilvánvalóan
megszerzi és rátelepszik.
Nehezíti a tisztánlátást
a földár kérdésében terjengő hamisítás. A magyar termőföld
most a nyugat-európaihoz képest kétségtelenül nagyon olcsó.
Az van bedobva, hogy a moratórium lejártáig nyugati földárat
kell elérnünk, s akkor a spekulánsnak, az új földesúrnak nem
éri meg magyar földet venni. De ez csak kisebb részben van így.
A magyar földet a betelepülő, vagy a betelepíteni szándékozó
számára a bankja akkor is megveszi, ha felmegy az ára, mert ez
a földfoglalás egy nemzetstratégia része. Egy másik
nemzetstratégiáé, amely a magyarral szemben jelenik meg.
A magyar gazda a
mai áron sem tud földet venni, nincs hazai és hazai közötti
forgalom, az európai ár pedig minden magyar birtok bővítését,
megszerzését kizárja. Nehezíti a dolgot, hogy ez a folyamat, a
rátelepedés folyamata már évtizedek óta tart. Kormányaink részéről
nem csupán a bűnös felelőtlenség, hanem az árulás is csak
most kezd lelepleződni. Nem akadályozták meg Nyugat-Magyarország
zsebszerződésekkel való bekebelezését, a szándékosan
elrontott kárpótlással és utána a szegény kisbirtokosok, téesztagok
kiszolgáltatásával engedték létrejönni, sőt támogatták is
az új nagybirtokrendszer kialakulását. Dr. Somo-di István
kimutatta, hogy a mai nagybirtokrendszer, amely káefték, részvénytársaságok
kezében összegründolt földbirtok képében létezik, nagyobb,
mint amekkora a két háború között volt. Azért a fojtogató
nagybirtokért, hitbizományért oly sokat hibáztattuk – joggal
– a Horthy-rendszert. A húszas években az ezer holdas
nagybirtok, amely 575 mai hektárnak felel meg
2 820 530 hektár
volt, 2005-ben pedig
2 908 215 hektár
. Ennek a hatalmas területnek a tulajdonviszonyai már most is áttekinthetetlenek,
a bankvilág gondoskodik róla, hogy ne tudjunk különbséget
tenni hazai tőkés, nagybirtokos és külföldi között.
Minthogy a bankjaink is ilyenek. Ezen a hatalmas területen áll
ugyan alkalmazásban, s talál ilyen-olyan megélhetést helybeli
magyar, de ez a népességmegtartás és hazabirtoklás tekintetében
elhanyagolható. A nép itt nem tulajdonos, még akkor sem, ha
esetleg bérletbe adta néhány holdacskáját és meg is kapja érte
évente a kétnapi napszámnak megfelelő haszonbérleti díjat.
Ez a nagybirtokrendszer a magyar föld moratórium utáni elvesztésének
legfontosabb tényezője. Ez fenyegetés. Ha megszűnik a moratórium
elég lesz beismerni, felfedni, ki a tőkés vállalkozás valódi
tulajdonosa és már épülhet is a kastély Joav Blumnak.
Elnehezedő gazdálkodási
viszonyok között a leghazafiasabb gondolkodású nagybirtokos is
könnyebben válik meg több ezer hektárjától, ha jó pénzt
kap érte a külfölditől. Mert magyartól nem kaphat érte
semmit. S az is szinte mindegy, hogyan alakult ki ez a
nagybirtokrendszer, micsoda népbecsapás, kényszerítés, milyen
fondorlatok és mekkora föld iránti undorkeltés, elnyomorítás
közepette, mert a lényeg már nem ez, hanem, hogy ez a
nagybirtokrendszer inkább útban van a magyar megmaradás
szempontjából, mint amenynyire a vesztünket okozta
hetven-nyolvan évvel ezelőtt. Ne felejtsük el, hogy Trianont is
részben az erdélyi magyar nagybirtokosok könnyelműsége
okozta. Hány meg hány százezer katasztrális holdat adtak el, már
a XX. század első éveiben a bankoknak, a román bankoknak,
amelyek kiosztották, átadták a beszivárgó román
parasztoknak. Ez ki van mutatva, ez tény. S hány nagybirtokos, középbirtokos
alkalmazott szívesebben igénytelenebb és olcsóbb román
munkaerőt a földjén, kivándorlásra kényszerítve a magyar
szegényparasztot. Most várjunk hazafiságot, áldozatot a csalássorozat
révén lett nagybirtokostól? Amikor egyébként is személytelen.
Az új alkotmány
azonban felszámolhatja a nagybirtokot, s elébe mehet a haza földje
kiárusításának. Megteremtheti a politikai és jogalapját a
magyar megmaradás érdekében foganatosított intézkedéseinek.
A preambulumban minden habozás nélkül le kell szögezni, hogy a
Magyar Állam a belépés óta minden kötelezettségét teljesítette,
és ezután is teljesíteni kívánja. A magyar kormány annak
ellenére kötelezettséget vállal az elődei által felelőtlenül
és külső késztetésre felvett államadósságainak és
kamatainak lehető leggyorsabb visszafizetésére, hogy ez a
visszafizetés és a kamatos kamat a legsúlyosabb mértékben
korlátozza szabad fejlődésében és a saját igényeinek
megfelelő földbirtok politika kialakításában, és a nemzetként
való fennmaradásában. Ezért az önfeláldozó és a
lehetetlennel határos vállalásáért most tehát nem kaphat éppen
az Uniótól újabb akadályoztatást. A saját megmaradása a földjének
megtartásához van kötve. A földjét azonban kettős teher
alatt nem képes megtartani. Az adósságteher és a kamatfizetés,
valamint a globális tőke célzott földvásárlása, a föld árukénti
kezelése megoldhatatlan helyzet elé állítja a nemzetet. Az adósságcsapdába
nemcsak előző, a világrendszer által elismert és támogatott
úgynevezett szocialista kormányai taszították bele, amelyeknek
rendszerével a magyarság most szakított, hanem egy kényszerítő
erejű világrendszer is. Ez a világrendszer csillagászati túlerejű
volt. Az elsősorban mezőgazdasági termékeket előállító
országok, földrészek cserearány romlása, iszonyatos eladósítása
ma már közgazdasági tény. A magyar nemzetet nemzethalállal
fenyegeti ez a kettős terhelés. A magyarság fizeti a kamatokat,
törleszti az adósságot, minden nemzetközi szerződést betart,
de saját földkérdésének megoldása tekintetében szabad kezet
kér. Nem moratóriumot, hanem szabad alkotmányozást.
A magyar nemzet
annak ellenére nem kíván semmiféle revíziót Közép-Kelet-Európában,
vagy visszatérést elmarasztalt korszakok nemzetiségi politikájához,
kirekesztéseihez, üldözéseihez, hogy a Trianoni Békeszerződésben
példátlan igazságtalanság érte, amelyet a második világháború
után még tetéztek is. De az elvesztett második világháború
büntetéseinek terheit cipelni hatvanöt év s 1956 forradalma után
nem igazságos. A trianoni elbánás igazságtalanságát ma már
minden fél elismeri. A magyar nemzetnek mint hatvanöt évvel
ezelőtt legyőzött nemzetnek, ma az Európai Unió teljes jogú
tagjaként azonban joga van az egyenlő elbírálásra. Ha a
magyar nép fizet és teljesít, joga van egy saját nemzeti
alkotmányra, amely nem minden pontjában egyezik meg az Unió
folyton változó és egyébként is vég nélkül újratárgyalt
rendelkezéseivel.
Az Alkotmány
preambulumának része kellene legyen a következő tartalmú szöveg:
Az új magyar
alkotmány a világválság közegében születik. A világválságnak
sem kezdetét nem látjuk pontosan, sem végét, megoldását, a
belőle való kibontakozás útját-módját nem tudjuk elképzelni.
Csak azt tapasztaljuk, hogy világháborús méretű átrendeződés
folyik és minden bizonytalan. Benne Uniónk sorsa is, pénze is.
Állandó tárgyalás témája egy új szerkezetű, esetleg két súlypontú
földrész, amelynek egyik felében csak korlátozottan lesz, ha
lesz érvényes az, ami a másik részben faktum. Ilyen körülmények
között nincs jogosultsága, elsősorban erkölcsi jogosultsága
nincs – ami Európában mindig szem előtt tartandó volt –
olyan egykor közösen elfogadott rendelkezések betartatásának,
mint amilyen a földforgalmat a szabad tőkeáramlás körébe
utaló rendelkezés. A számonkérésüket elfújta a jelzáloghitelezés
bankválsága. A magyarság most szabadon akar alkotmányozni.
A válság első
napjaiban mind az európai, mind pedig az USA kormányai dollár
és euromilliárdokkal segítették meg térségük magánbankjait
– holott Európában a szabályok szerint ez tilos.
A Magyar Állam, a
benne élő súlyosan fogyatkozó magyarság, a pénzügyi
fegyelmezésre épülő korábbi világrend, az adósságtömeg
csapdája, a trianoni igazságtalanság és megcsonkítás és a
fentiekkel párhuzamosan kialakult amerikai-európai liberalizmus
gátló súlyát nem bírja el, s ezért veszi magának a bátorságot
és olyan új alaptörvényt alkot, amely a földkérdés saját,
magyar érdekű megoldásával nemzeti fennmaradását szavatolja.
Nem hivatkozunk történelmi érdemeinkre, nem hivatkozunk
forradalmunkra és a forradalmunk utáni cserbenhagyatásunkra.
Nem. Élni akarunk, meg akarunk maradni nemzetként. Tragikus
helyzetben vagyunk, Alkotmányoznunk kell a saját életszükségleteink
szerint.
Így válik a földkérdés
egyúttal a legidőszerűbb, halasztást nem tűrő nemzetgazdasági
kérdéssé is. A külföldiek földvásárlására és a föld
európai szabadpiacába való belegörbedésre eddig kapott
halasztások csak gyenge tüneti kezelések, káros hatásuk pedig
az, ami minden tüneti kezelésé: csillapítják a fájdalmat, de
elodázzák az operációt, és lejáratukig alkalmat adnak minden
magyar földre éhes spekulánsnak, hogy kiválassza, leszerződje
magának a legjobb ligeteket. A moratórium most csak arra jó,
hogy az új alkotmány hatályba lépéséig védje a gátakat és
a hátralévő időben meg lehessen alapozni a magyarság új
viszonyát a földjéhez. Természetesen ehhez az új alkotmányban
bátor, erős, Szent István-i törvényszabások szükségesek.
Dr. Somodi István agrármérnök, az 1943-as szárszóiak egyik
utolsó mohikánja nyomdokain lépdelve sántán, mankóval, féllábon
az alábbi kockákba kell beleugrálnunk. A kétlaki, de alapjában
kisparaszti, s elsősorban saját szükségletre termelő, de népesség
megtartó gazdaságokat, a kis őstermelést, a más munkák
mellett végzett földművelést kell a lehető legtöbb helyen
visszaállítani. Ehhez ennek a gazdálkodásnak és fáradozásnak
biztonságosnak, hasznot hozónak és megbecsültnek kell lennie.
A munka értelmét és a munka értelmében való bizalmat, hitet
kell visszaállítani. Sziszifuszi munka. Az itt termelt kis tételek
piacra juttatásával és egy újszerű kapcsolati háló
megteremtésével kistermelő és fogyasztó háztartás között.
Csíraként ez már mintha létezne. Ami még megvan az öreg
faluból, azt körül kell fogni egy nagy lélegzetű állami
település politikával, a több gyermeket vállaló, felnevelő
családoknak földdarabok örök bérletbe adásával és a
harmadik gyermekük után tulajdonba adásával. Ez az elkerülhetetlen
telepítés. Az új birtokos családokkal életre kelteni egy
megtartó új kultúrát, amely falu és város, üzem és otthon,
de mindenképpen magyar vár. Végvár, amelyben nemcsak vitézek,
költők, hanem országbirtokosok és vezetők nevelődnek föl.
Az eleinte kis létszámú, de magas színvonalú, helyben működő
iskolákban. Ettől a szomszédos öreg falu is megifjodhat, ide
természetesen saját feldolgozó üzem is kerül, itt szövetkezés
történik. Itt lehet kivédeni és visszaverni a nemzethalált.
Itt, a jókedvű családokban alakulhat ki a megtartó magyar öntudat.
Lehet ezt akár föld-család nemzetpolitikának is nevezni.
Ez most persze kétségtelenül
álom. Éppen az ellenkezőjét látjuk: a falu pusztul. A bedeszkázott
ablakok mögött már régen nincs élet. A kapu előtt a lócán
nem ül pipázó dédapa, a volt kertet felveri a gaz, mert azt
talán nem lopják el. Ahol valami kis élet jele látszik, ott
rablóktól kell tartani. Dolgozni sem akar jobbára senki. De
volt már ilyen nyomorúságos helyzetben ez a nép. 1953-ban,
amikor a kommunista Nagy Imre meghirdette a kormányprogramot és
a nép érezte, hogy ez Rákosi ellen van meghirdetve, és a nép
javára, könnyítésként, hónapok alatt felpezsdült a falu.
Találtak mégis vetőmagot a lesöpört padlásokon. A hatvanas
évek elején ez megismétlődött, amikor egy hold háztájit is
kaptak az emberek. A kormánynak most csak azt kell bebizonyítania,
hogy szavahihető és a nép javát akarja. Ilyen intézkedések már
történtek. Csak egy telep sikerüljön! Csak egy bokorban legyen
élet, nyugodt, biztonságos magyar élet. Most semmi mással nem
volna szabad törődni.
Most már egyetlen
négyzetméter termőföldet sem szabad elvesztegetni. Csak
csatorna-rendszereket, víztározókat, öntöző műveket és a háromszáz
holdas bokrokba szövetkezéssel feldolgozó üzemeket és iskolákat
szabadna építeni. Nincs technikai akadálya annak, hogy ezekben
az embernevelő és gazdasági központokban – falvakban? minivárosokban?
– minőségibb legyen az élet, változatosabb és egészségesebb,
mint a nagyvárosokban. A magyarság megmaradásának útja nem az
idegenek által pénzmosással felépített irodaházak, felhőkarcolók
és egyéb értelmetlenségek irányába vezet. Nem ötcsillagos
szállodák kellenek, hanem magyarzászlós tanyabokrok. Itt,
ezekben a vidéki, ha kell parasztinak mondott, de mindenképpen
értelmes töltésű – ettől értelmiségi – központokban
kell felnevelni a jövő katonatisztjeit, államtitkárait, művészeti
vezetőit, és tévékommentátorait. A megtartó hatalmat.
Az első lépés
természetesen az alkotmányozás. Az Alkotmányban ennek az új földrendezésnek
– kimondjam, hogy földosztásnak? – benne kell lennie. Szent
Koronástul. A Szent Korona Tannak ez az értelme. Ez a megtartó
erő benne. Fontosak az alkotmányban a jelképek, a zászlók és
kereszténység iránti elköteleződések, de még fontosabb a
magyar család helyzetbe hozása és a nemzeti érdek. E mellett
szükséges, ha nem is az alkotmány szövegében, hanem az előadásában,
a felvilágosításban annak bemutatása, hogy mi vár a magyarságra,
ha ezt nem teszi meg. Milyen élet vár ránk, ha nem lesz a
magyarság kezében a hatalom? Ha a földtulajdon idegen elemek,
nem a nemzet történelmi alkatához illő, hanem ezzel szemben közönyös
vagy éppen ellenséges elemek kezébe jut. Most seregestül jönnek
székely falvak, közösségek, öregfiúk ünnepélyesen felvenni
a magyar állampolgárságot testvérközségükben, de nem fogják-e
undorral visszadobni, ha az új földbirtokosok „Való Világ”-os
posványt, feslettségét, idegenszerűségét és a magyarság alávetettségét
tapasztalják, amikor Ártándnál átlépték a határt? Mert ha
a földünk spekulánsok kezébe jut, akkor ez vár ránk. A
magyar földön gazdálkodásra éppenséggel jöhetnek háromszáz
hektárt megvásárló holland földművesek, a maguk magas megművelési
kultúrájával, a magyar bokorba belefér egy-egy holland,
spanyol, netán török család, egy-egy kínai is, de nem ez a
globális elosztó hatalom célja. Hanem az egész magyar élettér
megszerzése. Éppenséggel most még nem is ismert idegen célokra.
Ma még elképzelhetetlen az ötven év múlva beálló állapot.
Meghatározhatatlan az őslakosság és a betelepültek, vagy a
betelepítettek közti viszony. A kultúra jellege pedig 2011-ből
nézve iszonyatos.
A médiatörvény
körül gerjesztett vita és gazemberség megmutatta, hogy milyen
kultúrát akarnak Magyarországra telepíteni, pontosabban, hogy
milyen kultúrálatlanságot, milyen pláza-kulturálatlanságot
akarnak megerősíteni.
Az a nemzet,
amelyik elvesztette a földjét, nem létezik többé. Államának
ideiglenes fennmaradási engedélye lehet még egy ideig – ha
nemzetközi régi-új status quo még így kívánja – de önálló
létezőként már nem szerepel a nemzetek telekkönyvében. Most
tehát tragikus fogyatkozásunk közepett az a feladat – nagyon
nagy feladat – hárul ránk, ma élő magyarokra, akik
visszaszereztük politikai önállóságunkat egy legalább ötven
éves halálkorszak után, hogy a súlyos fogyatkozás körülményei
között is tartsuk meg a földünket.
Van erre lehetőség?
Igen, létezik, de nagy elhatározás kell hozzá. Az új Alkotmányban
meg kell állapítani az ideális fölbirtok méreteit, lehetővé
kell tenni, hogy az állam földrendezést hajtson végre és több
gyermeket vállaló, felnevelő családoknak birtokokat juttasson
ingyenes bérletbe, a megállapított gyermeklétszám elérésekor
ezt tulajdonba is adhassa és ezeknek az új birtokosoknak a
fentebb felvázolt gazdasági, oktatási-nevelési és kulturális
körülményeket biztosítsa. Egyidejűleg pedig tegyen hathatós
intézkedéseket a mezőgazdasági kistermelés a kétlaki élet
szolid életkörülményeinek a megélhetés biztosításának
vagy kiegészítésének eléérésére.
E művelet ellenségei
ezt majd úgy fogják nevezni, hogy földosztás, szocializmus.
Pedig ez a magyar megmaradás egyetlen lehetséges útja. Gátakat,
víztározókat, öntözőműveket, az új gazdálkodók
bokortelepüléseit, üzemeit, iskoláit kell megépíteni. S talán
még ezeknél is nehezebb a felvásárlás rendbetétele, a már
betelepült idegen világcégek monopóliumának megtörése.
Ahhoz, hogy a falu és a telep életképes lehessen, a felvásárlást
kell magyar kézbe venni. Minden maffiás elemtől megtisztítani.
Ezt csak erős társadalmi támogatással, kiállással, a nemzeti
együttműködés lankadatlan akarásával lehet elérni. Ehhez a
kormány magában kevés.
Hatalmas
paradigmaváltást kell végrehajtani. A magyar élet súlypontját
kell visszahelyezni a korszerűsített magyar vidékre, oda, ahol
a történelemben mindig is volt.
El kell indulni a
magyar úton. Első lépés az alkotmányozó nemzetgyűlésé,
amely Március Idusán kezd dolgozni.
|