2011.09.09.
Csurka István: Történelemhamisítás
Üres porták
Egyik élelmes
kisközségünk – s melyik kisközség nem volt élelmes ezelőtt?
– felajánlja szélvert portáit bajba jutott
devizahiteleseknek. Az állam, amely lakótelepet készül építeni
az otthonukat vesztő bankáldozatoknak, szerezze meg ezeket a városba
költözött kései hozzátartozók által eladásra hiába kínált
ingatlanokat, szól az élelmes javaslat, s ezekbe költözzenek
bele a lehetőleg gyermekes családok. Így megtelik az óvoda,
feltöltődik az iskola, forgalom indul meg a községben és a környéken,
a szomszédos városban, de akár helyben is lehet munkát találni.
A javaslat ésszerű,
baráti, vonzó és mégis tragédiával terhelt, majdnem halálszagú.
Mert mögötte ott van az évek óta csukott zsalugáter, esetleg
a megroskadt tető, vagy a hosszú tornác a maga oszlopaival,
amely előtt virágoskert díszlett és a lugasra szőlő futott
fel, amelyben valaha éltek, s amelynek kapuját becsapva
gyermekek rajai szaladoztak az iskolába. Ma pedig egy egész falu
keresi beléjük a gyermeket. Az életet.
A kihalás
Trianonnal még gyakorlatban nem kezdődött el, csak a nagy intést
kapta meg a magyarság, mert a falu munkájára még rendezetlen földviszonyok
közepett is szüksége volt a megcsonkított országnak. S a földműves,
a napszámos és az önálló gazdaság, egyáltalán a falu a
maga öntudatával még része volt a magyar megmaradásnak. Az
alapja volt és maradt. A megcsonkítás csak a lelkekben kezdette
el pusztító munkáját. A hiábavalóság rozsdásodása Trianon
következtében kezdett el dolgozni a magyar lélekben. A magyarság
megalázása, a magunkra maradottság azonban még nem tudta
elpusztítani a falu ragaszkodását az élethez, a munkához.
Trianon volt a
legnagyobb falhoz állítása a magyarságnak, de a mészárlás géppuskái
csak a második világháború után szólaltak meg, s a falutól
még akkor sem tudták teljesen elvenni a hivatását. A falu a
maga kistermelésével, kényszereivel, padláslesöpréseivel,
tagosításaival még egy néhány évig meg tudott maradni
nemzetfenntartónak. Innen szaladt még szét százezernyi ifjú
ember fel a gyárba, fel az egyetemre, s csalárd hívással fel a
Pártba is, és a faluval csak a második csapás, az ötvenhatos
megtorlás és a rettenetesen idegen kényszerítés végzett,
amikor azt verték a szemébe, hogy az egyéni leleményen, élelmességen,
tehetségen és rengeteg munkán alapuló kistermelése, a sajátja
értelmetlen, és be kell sorolnia a hajtott, terelt, ellenőrzött
szolgák közé. Méghozzá sokszor olyanok szolgái közé, akik
akkor érkeztek a mezőre, mert előtte szovjet pártiskolán
tanultak. De a falu még így is élve maradt, az idősebbek nem
is tudtak, nem is akartak elvándorolni, megéltek az egy hold háztájiból,
de a fiatalok már nem vállalták tovább a kilátástalanságot.
Elmentek és csak néha néztek haza. Megrakodtak, egy kicsit segítettek,
egyszem gyermeküknek megmutatták a régi falut, felragyogtatták
a borzalmas idők megható és szerelmes élményeit, mert még
szerették múltjukat. Szép is volt. Szép volt a magyar falu,
leginkább azért, mert mindent kibírt, de már egyre csökkenő
mértékben, fogyatkozó rajokban bocsátotta ki magából a
magyar embert. Már nagyon fáradt volt.
Ezzel a halálos fáradtsággal,
de még lankadatlan munkakészséggel és a tűrőképességgel érkezett
a legnagyobb csapás korszakába, amit közönségesen rendszerváltásnak
szokás nevezni, de amely a falu szemével nézve minden volt,
csak nem jó váltás, neki való újítás. Hiszen, ha korábban
mindent elvettek is tőle az utolsó zsák vetőmagig, az életformáján
nem tudtak és nem is akartak változtatni. Most azonban kivetették
önmagából. Az új szólam, a Nyugat, a modern életforma
kimondatlan lenézést közvetített a falu felé, s új eszközeivel
roppant csábításnak vetette alá az egész fiatalságot. Diszkóval,
night clubbal, kuplerájjal bombázta szét az addig közösségi
fegyelemben élő falut, s az egyéni kiélés, a „csak én számítok”
– életformáját nyomatta le oda, ahol azelőtt a munka és a
tisztesség, az erő volt a legény becsülete. Amit termelt, nem
kellett, mert idegen felvásárlók minősítették le a gyümölcsét,
vágatták ki termő ültetvényeit, záratták be vele teli disznóóljait,
mert újra csak az a nagyüzem uralkodott, amelytől a rendszerváltásban
megszabadulni volt a parasztság minden vágya. A tőle idegen
termelés, ahová már dolgos kézként sem kellett, mert a nagy táblákon
mindent a gép végzett el, a feleslegesség érzését
fejlesztette ki. A nadrágszíjparcellák, a kisbirtokok, a hat
tehenek, a két lovak, a begyűjtőbe cipelt tejeskannák értelmetlenné
váltak, megszűntek, a falu már öregestül se kellett. Az ember
nem kellett, amely benne élt. Terhére volt annak az íróasztali,
jakobinus, szabadkőműves mindentudó globalizmusnak, amely például
a brazíliai cukornádra akarta építeni, mint a nagytőkének a
legtöbb hasznot hozó növényre, Európa cukorellátását. Ezért
bezáratta leginkább a magyar cukorgyárakat, köztük a
legmodernebbeket is, mivel azonban Brazília felmondta a cukorszállítást,
mert nádcukrából olajkiváltó hajtóanyagot készít, mi,
magyarok, most újraindíthatnánk a cukorgyárainkat, ha volnának
még cukorrépa-termelők. Ember nélkül a nagyüzem se tud erre
csak úgy átállni. Ilyenkor azonban, már csak a falu igazságérzetének
kielégítése céljából is, meg kellene kérdezni, mi történt
azokkal az íróasztal-figurákkal, akik a nagy profit érdekében
– s a nagy profitból, nagy jutalék érdekében – elrendelték
a magyar nádcukorra utalódást. Milyen büntetést kaptak az európai
fejesek, a vezérek és a magyar kiszolgálóik? Pénzbüntetést
kaptak? Leváltották őket? Vagy még most is osztják az észt?
Semmilyen büntetést nem kaptak. Ezt a büntetést is a falu
kapta. Elvettek tőle egy nehéz munkát, egy egész művelési ágat,
s egy növényt, amelynek minden csumáját, a feldolgozáskor
minden melléktermékét felhasználta. Elvettek tőle egy kultúrát.
S ha csak egyet vettek volna el, de elvették mindet.
Ezért kell most
lakót csalogatni. Sokszor elbeszéltük, elsírtuk már itt azt a
nagy kisemmizést, csalást, ámítást, amit az új életformák,
a modern élet és a nemzetköziség, a liberális önzés a
magyar faluval megtett. De csak most látjuk, hogy az egész
magyarsággal tette, mindenkivel, az egész magyar élettel, mert
a magyar élet van útjában a nemzetköziségnek. A terhek, a
szenvedések, a feleslegesség azonban elsősorban a falura
zuhant. Hogyan hitette el egy törpe kisebbség rádiója, televíziója,
egész tömegkultúrája egy önzésre, csak üres fogyasztásra
alapuló életforma fölényét a munkán alapuló, egyszerű,
bensőséges és mindenekelőtt részvételre alapuló életformával
szemben? A legdurvább erőszakkal. A legordenárébb hazugságokkal
és örökös elvonásokkal. Hogyan nevelt nem szülő szingliket
magának ez a liberális életforma, s hogyan alázta meg a falut,
amely az emberi újrateremtődés dolgos, szerény, mindent
felhasználó, mindent valamire jónak tartó otthonaiból és
sokszor a szenvedés, de a kitartás otthonaiból állott? Ez még
fel sincs dolgozva, ez még tabutéma. De kár volt elhinni ezt a
nagy fene modernséget, de kár volt leszólni a falut a maga szép
egyszerűségével és mély, gyökeres kultúrájával! De kár
volt a gyökerest gyökértelenre cserélni! Most aztán
csalogatni kell a rászedett, rútul becsapott devizahitelest, hátha
hoz egy óvodást és egy vásott kölyköt az iskolába, hátha
lesz néhány család, aki itt vásárolgat a kisboltban.
Persze, ilyen felkínálkozásra
csak olyan falu merészkedhet, amelyikben nincs sok cigány. Mert
ahol sok a munkát évek óta nem végző, a saját uzsorásainak
is kiszolgáltatott éhes és tengődő és létfenntartási célból
is tolvajlásra, rablásra kényszerülő roma család, s ahol a
Jobbik szítja még az ellenségeskedést, bőszítve a rablókat,
oda nem megy a devizakárosult. Azok a romák, akik az ember
alatti nyomornak ezeken a telepein élnek, minden megértéstől
is elzárva, most valamilyen bőszítésnek is áldozatai. Éhesek,
sokan vannak, a pálinkától nagyon erősek, a velük szemben álló
falu meg öreg, sokszor magányos, a bőszítés meg csak úgy
szakad rájuk. Az izraeli jótevő Strasbourgba expediálja őket,
mert ott jobb lesz nekik, hisz ott nem magyarok közt lesznek,
akik minden bajuknak okozói. Nehéz felfejteni, milyen csatornán
érkezik le a putrik közé a bőszítés, de ma már sok írni-olvasni
sem tudó cigány úgy tudja, hogy övék lesz az egész ország
nemsokára, mert ők lesznek többen. Mert azé a népé az ország,
amelyik többségben van. Többségbe kerültek a századok során
a hegyeken átszivárgó, a török és a német elleni harcokból
kimaradó oláhok Erdélyben és Versailles cukornádkedvelő önrendelkezői
Romániának ítélték. Holott a kultúrát, az államot, a történelmet
a magyarok és a székelyek, valamint a XII. század óta a szászok
teremtették Erdélyországban. Nem számított. Ma a disznót a vén
gazda szeme láttára az udvarból kihajtó roma népség helyben
le is öli, mert a tömegerő szemében sem számít a védtelen
magyar, az ellenség. Valahonnan bizonyosan tudja a cigányság,
mert valakik értesítik felőle, hogy az övé lesz az egész
ország. Mert ők lesznek többen. Ez a cigányokba pumpált meggyőződés
a nyílt rablások és a veszprémi diszkóban történt gyilkolás
alapja.
A Jobbik felbecsülhetetlen
szolgálatot tesz a romáknak, hogy kialakuljon bennük ez a jövendő
országbirtokosi gőg, magyarellenesség, mert úgy tesz, mintha
üldözné és megrendszabályozná, pedig csak bőszíti őket. Még
egyetlen malaclopást sem akadályozott meg, de a propagandájával,
a fenyegetéseivel megteremti a magyarellenesség alapját. A
Jobbik hozza létre a „vedd el a magyartól” indulatát. A
Jobbik teremti meg az üldözöttség jogalapját a cigányokban.
A Jobbik hívja életre a majdani boszszút. A Jobbik miatt a romáknak
az a része, amelyikkel a legtöbb baj van, már most bosszúállásra
készül, de egyelőre még csak lop és rabol.
Mint a jól ismert
Trianon előtti és utáni jó néhány magyarmészárlás. Lesz még
cigány Köröstárkány? Lesz még délvidéki mészárlás?
Természetesen nem
lesz, mert a cigányság így, ahogy most áll, hatalomra soha nem
kerülhet, hiszen ma is mások, a törpe kisebbség előretolt
eszköze. Minden évben megrendezik számára a roma holokauszt
szertartásait és ezzel hitetik el vele, hogy majd olyan privilégiumokra
lesz jogosult, mint a zsidó holokauszt túlélői és felmenői.
Csak többségbe kell kerülni.
A Jobbik pedig a bőszítés
eszköze, az MSZP konkrét ösztönzésére, mert a liberalizmusba
és korrupcióba, vörös iszapba süllyedt úgynevezett
szocialistáknak már megmenekülési elképzelésük nincs.
Csak a Jobbik cigánybőszítésében bíznak. A Jobbik módszere
pedig egyszerű: semmit nem tenni, de sokat masírozni, pofázni,
gárdázni, erőt fitogtatni, ahol nincs ellenfél. Ahogy az
Zsirinovszkij nagykönyvében meg van írva.
Itt az ősz, a
betakarítások ideje. Nagy garázdaságok készülődnek. Semmire
sincs pénz, mert mindent elrabolt a Gyurcsány-gépezet és a
Nemzeti Bank magasan tartja az alapkamatot, hogy ne mozdulhasson
semmi. A Belügyminisztériumnak sincs elég pénze és nem tud
minden gyümölcs, vagy kukoricatábla mellé őrt állítani.
Pedig a rendőrséget és akár a honvédséget is fel kellene tölteni
pénzzel és erővel, hogy helytállhasson. A rablóknak meg kell
tapasztalniuk, ki az úr a házban. És a rablók felbujtóinak
is. A bukott SZDSZ és a bukott expediálók az összeomló, élhetetlen
ország látomását akarják majd ezen az őszön is a társadalomra
ráborítani. Kónyadjon vissza a kormány az IMF ölébe, adja
fel önrendelkezését, törjön meg a cigánybűnözés hatalmas
hullámán, adja fel. Minden eszköz be lesz vetve. Mert rabolni
ilyenkor érdemes, amikor beérett a termés. Közben pedig a FED,
az amerikai jegybank, amely magáncég, számolatlanul nyomja a
fedezetlen amerikai papírpénzt, a dollárt. Míg mások, Kínát
kivéve, örökösen hitelpénzre vannak utalva. Nagy kamatozású
kötvények kibocsátásával képesek csak pénzt teremteni a
gazdaságuk számára, mert nekik nincs megengedve, hogy szükséges
munkák, építések fedezésére kamatmentes pénzt teremtsenek
maguknak. Ez a legnagyobb imperializmus. Százszor bebizonyosodott
már, hogy az egész gazdasági és pénzügyi világrend hamis történelmen
alapszik, és összedőlés előtt áll, a pénzgazdák mégis
ragaszkodnak ehhez a gúzsbakötéshez. Pedig az egész emberiségnek
a felmelegedés hatásainak valamelyes kivédésére olyan erőfeszítéseket
kell tennie, amelyeket hitelpénzből, kamatos pénzből megépíteni
nem lehet. Elképzelni sem lehet.
Úgyhogy szegény
roma álmoknak, amelyek a magyarság fölötti hatalomátvételről
szólnak, éppen az a pénzhatalom áll útjában, amely sajtójával
és televíziójával gerjeszti ezeket az álmokat. Valóban fura
lesz ez a mindenféle holokausztban és rablásban egyesített
magyar– roma ősz. No, meg azért szép is lesz, amint „őszbe
csavarodik a természet feje, dérré vált a harmat, hull a fák
levele.”
|