2011.09.16.
Csurka István: Történelemhamisítás
A túlértékelt talmudista akciózik
Amikor világossá
vált előttem, hogy hozzá kell szólnom Kertész Ákos Gyurcsány-mentő
akciózásához, amely az Amerikai Magyar Népszavában jelent
meg, és a hazai sajtóban vert visszhangot, azonnal a Talmudért
nyúltam. Ott van az a passzus: „Dehiszen vannak, akik szépkülsejűek
– és mégis tudósak?! – kérdi a Talmud. – Ha csúnyák
volnának, még tudósabbak lennének. – Hangzik a felelet.”
Nos, Kertész Ákos nagyon csúnya. Ezzel a nyilatkozatával képes
elfedni – gondolja – a kevésbé csúnya és kevésbé tudós
Gyurcsányt. Éppen a közelgő kiadatási eljárás előtt. Erre
figyeljenek a szolgalelkű magyarok, és ne merjék felfüggeszteni
mentelmi jogát. Csak egy talmudista képes így segítségére
sietni annak, aki nem zsidó, de minden kötelék oda fűzi, s ott
van alkalmazásban, s akinek most Kertész egy szélesebb kör
megbízásából a segítségére akar sietni. A túlértékelt
talmudista sokat köszönhet Gyurcsánynak és Demszkynek. Az „AMN”-ben
kirobbantott botrány háttere ez. Megbízásból, kiszámítottan
cselekszik Kertész is, Bartus is, a főszerkesztő. A felháborodással,
amely ezt a levelet kísérheti, antiszemitizmust, antiszemita
megnyilvánulásokat akarnak kiprovokálni, amelyekben nehezebb
megtárgyalni a Sukoró-kérdést, amelyben nemcsak Gyurcsány érintett,
hanem a globalokrata zsidóság is, Joav Blum, sőt St. Lauder, a
Zsidó Világszövetség jelenlegi elnöke is. Tel-Aviv sem szűz,
a zsidó telepesek kérdése is benne izzik a kaszinóberuházásban,
a Gázai övezetben folyó folyamatos népirtás és az egész
zsidó állam és a környező államok zűrzavara is. Nem
gondolhatja senki komolyan, hogy egy ilyen kicsinek látszó ügy
a facebook-forradalmak korában merő véletlen és csak egyéni
szeszély. Szervezett akció ez a magyarság ellen.
A globalokrácia korában élünk, s ennek csúcsán
nagytermészetű zsidók állnak. Soros, Strauss-Kahn, Cohn-Bendit
(igaz, az ő nagytermészetűsége csöppségekre irányult), Netánjahu
és egész New York. Ezek meg tudják szervezni az Izraelt övező
arab államok elbizonytalanítását, a kétségtelenül
despotikus államok zűrzavaros államra cserélését Izrael
mentesítése céljából, feltehetően nem riadnak vissza egy kétharmados
parlamenti többséggel és kereszténydemokrata szövetséggel
kormányzó magyar demokrácia de-
stabilizálásától
sem. Valahol el kell kezdeniök.
Ma már szétesett
– felszabadított – államok övezik Izraelt. Mindegyik arab
állam meghasonlott, törzsi ellentétek fognak kirobbanni bennük,
miért ne legyen egy ilyen szétesett állam Közép-Európában a
zsidó hódítási törekvések számára oly kedves Magyarország
helyén is. Amíg nincs helyi antiszemitizmus, vagy csak egy, részben
zsidók vezette kicsi párt próbálkozik vele, addig nincs mit
kezdeniük az országgal.
A magyar nehezen tűri
a sértegetést. Büszke, ázsiai, hun – nemes. Hátha visszaüt.
– Ez Kertész levelének indítéka.
Mindez nem jelenti
azt, hogy nem gondolja komolyan. Dehogynem. Neki, a túlértékelt
talmudistának ez van a lelkében, már amennyiben ez pontos
kifejezés arra, ami belészorult. Kertész pontosan ezt gondolta
rólunk, magyarokról, amikor sikert sikerre halmozott, és zsidó
létére túlértékelt magyar író lett – méghozzá munkásíró.
A magyar munkás, a goj, pontosan ez a kérődző állat (goj: ökör)
volt a szemében, amikor a kurzusnak megfelelő műveit írta.
Csak hát, mivel az a rendszer mindenestül az övé volt,
elhallgatta talmudizmusát, amelyben a gojok megvetése a fő tétel.
Ideiglenesen magyar író volt és még a rendszerváltozás után
is az maradt, hiszen az eddig eltelt több mint húsz évből
hivatalosan is az övéi – és ő maga is – hatalmon voltak. Különösen
tetszettek neki a Gyurcsány–Demszky évek, amikor a legtöbbet
kapta – pusztán azért, mert létezett, s az volt, aki.
Mint ilyen,
sohasem volt egyedül. A Kádár–Aczél-rendszerben és
rendszerváltás utáni folytatásaiban számos talmudzsidó
puszta létezésével vívta ki magának az eltartottságot. A
magyar néptől. Felmenői áldozatáért, eltúlzott szenvedéseiért
kapta előmenetelét, hírét. Ezek a zsidók nem vásárolták
maguknak a báróságot, mint a Hatvany-Deutschok, hanem járt
nekik az elvtársi báróság. Az eltartottság, a vezetőállás,
a túlértékelés. Ha volt is valami tehetsége, jártassága
abban, amit művelt, egy egész apparátus dolgozott a túlértékelésén,
farizeus seregek magyarázták és értelmezték minden szavát és
hitették el vele, hogy a gojok hódolnak neki. Pedig a gojok csak
hallgattak. Természetesen az ellenkezőjére is volt példa, tudással,
szorgalommal, tehetséggel kivívott zsidó ember megbecsülésére,
de Kertész soha nem ezek közé tartozott.
Mindezt ott árulja
el a levelében, ahol a baloldalt szidalmazza, kiemelve, hogy a
Fidesz – az ellenség – előretöréséért a renyhe baloldal,
a Puch László-féle, a Fidesszel bratyizó a felelős. „Ezek
is magyarok” – írja a legnagyobb megvetés hangján. Csak
Gyurcsányt nem szidja, hanem éppen mai ellenfelét, Puch Lászlót.
Ez árulkodó.
Kertész Ákos
teljesen őszinte. Kertész Ákosnak ez van a lelkében, amit most
lelke moslékosvödréből elénk és ránk zúdít. Mindig is ezt
tartotta rólunk. Szolgalelkűek vagyunk, röfögő disznók, bűnletagadók,
áthárítók, gyávák és piszkosak. Ez az erkölcsi alap az ő
eltartására. Még ezt se? Hogy képzelik? S amikor fellépett
egy olyan rendszer, sorai közt nem Kertész-féle zsidókkal is,
de szilárd keresztény bázison, s ráadásul megsemmisítő
vereséget mért az övéire és megszüntette az ő talmudistakénti
privilégiumait, vagy megnyirbálta őket, akkor rögvest ellene
fordult.
Belátható, nehéz
elviselnie, hogy nem tolonganak a filmesek, az impresszáriók,
hogy nem esik minden napra egy felkérés és őt Berlinbe se hívják,
ahol a derék németek megteremtették nem az ő, hanem más
magyar zsidók számára a holokauszt-ipari parkot, ahol a német
írók helyett előadhatják körmondatos megbánásaikat. Kemény
eurókért. Hát egy igazi talmudzsidót hogy lehet kihagyni ebből?
Ezért kell a németeket felmenteni és a magyarokat legyalázni,
hátha meggondolják magukat. A magyargyalázás oda is jó ajánlólevél
lehet. Alávalók a magyar keresztények. Disznók a magyarok –
hátha összejön egy bőrkötéses díszkiadás.
Szögezzük le:
nincs egyedül. Sok-sok volt ávós vagy ávós utód talmudzsidó
él köztünk, lappang bent az apparátusban, visel magas tisztséget,
lásd: MNB elnök: „nincs ingyen ebéd” – mármint gojoknak.
Sok gyanús alak kavarog az AMN-körül, írnak, írogatnak,
hergelik egymást. Ezek mindenfelől ugyanúgy gondolkodnak, mint
Kertész. És itthon is komoly rádiós- és tévés helyeken székelnek.
Talmudzsidók ők is, csak még titkolják. A talmudzsidó ahol
tud, ront, rombol, akadályoz. Ha ehhez rejtőzködés kell, rejtőzködik,
ha coming out kell, hát előlép. (Néhány hete még csak, hogy
feltettük a kérdést ezeken a hasábokon: hány maszkil van az
államgépezetben? )
A globalokraták
úgy gondolják, hogy a számukra nézve is legveszélyesebb
fegyver alkalmazásának jött el az ideje a magyarországi
magyar-keresztény, de zsidókat is befogadó kormányzat megdöntése
céljából. Mert ezt az alapvetően magyar szándékú, keresztény
elveken alapuló magyar hatalmat, amely felszívja a jószándékú
zsidókat is, de a hatalom alapvetéséből nem enged, meg kell dönteni.
Ez nem tűrhető. Mert a főhatalom nincs a talmudzsidók kezében.
Ha Kertész szavai elterjednek, népi fülbe jutnak és ez csak a
kezükben lévő médiumok ügye, semmiség – akkor kirobbantható
egy széles körű zsidóellenesség
a megsértettség
talaján. Ezt külföldre aztán pogromként lehet eladni. Komoly
visszahatást lehet kiváltani ezzel, alkalmasint a pénzcsapok
elzárásával térdre is lehet kényszeríteni a rendszert és az
üldözöttek megmentése céljából más fellépés is elképzelhető.
Mert a globalokrácia, tekintettel vezetői származására,
nagyon érzékeny a komoly antiszemitizmusra. Egy szép, véresnek
hazudott Zsidó Őszi Fesztivál, pogromok hírével spékelve –
szalonna helyett? A cigányokkal, az Izraelben kiképzett legényekkel
már eljátszották ezt, most folyik a per. Ez Kertész és a
globalokraták álma. Ezért adtak lehetőséget egy talmudzsidónak
a lelke kiöntésére. Sok más is megtehette volna, nála tehetségesebb
és még csúnyább. Talán még meg is teszik, ha Kertész Ákos
kezdeményezése kevésnek bizonyul. Ugrásra készen áll a
budapesti Népszava, az egész ATV, a négy talmudzsidó a sajtóklubban,
a Heti Hetes és egy óriási rejtett potenciál.
Tudják, hogy a tűzzel
játszanak, de ők most a tűzzel (holo) akarnak játszani. A
globalokrata zsidóknak sose fájt, ha egy-kétszázezer zsidó
ember fűbe harapott. Nem fájt a költő, a talmudzsidó, az ószeres
és a kispolgár, nem fájt a véráldozat, mert az a történelem
kényszerei folytán mindig bele volt kalkulálva a felső réteg,
a kahal vezetők, az udvari zsidók és a Weiszmanfrédek, Chorin
bárók érvényesülésébe. Kertész pontosan tudja ezt, az ő sérelme
az, hogy ő csak anyanyelvébe zárt kis zsidó, aki nem tud betörni
a berlini holokausztipari parkba, amelyet a németek magyar felső
zsidókból raknak össze és adnak el, mintha a saját
holokausztirodalmuk volna. Amely
volt, de elapadt.
Így most van egy németül megjelenő, németnek látszó magyar
irodalom és kirakat, amelybe a proli Kertész nem tud bekerülni.
Csak nem, hogy magyarnak tartják őt Berlinben? Na, hát ő most
megmutatja, micsoda! S a való énjét mutatja. Ő ilyen, ő
pontosan ezt gondolja, érzi, ő pontosan ennyire gyűlöli a
magyart.
Kertész természetesen
legtöbbet a magyar zsidóságnak árt. Most ő egy végtelen
bizalmatlanság és elkülönülés szavait, jelzőit, gyűlölködését
és megvetését dobta be a köztudatba, ami azoknak a zsidó
embereknek árt legtöbbet, akik be akartak illeszkedni a magyarságba
és részben már meg is tették ezt, akik látva, hogy zsidó
identitásuk megélését sem kulturálisan, sem politikailag
semmi nem akadályozza, akik számos elnézést és kedvezményt
élveznek zsidó származásuk miatt. Akik magyarok. S akik munkálkodásuk,
tehetségük, végzettségük következtében nem kénytelenek élni
a magyarság szegény rétegeinek életét és még azt sem várják
el tőlük, hogy hozsannázzanak a keresztény alapú hatalomnak.
Akik most kénytelenek szemüket lesütni, ha egy magyar barátjuk
kissé számonkérően rájuk néz. Most ezek hogy nézzenek
azoknak a magyar keresztényeknek a szemébe, akikkel naponta együtt
dolgoznak? Tagadják meg Kertész Ákost? Ez az íratlan és írott
zsidó törvények szerint nagyon nehéz. De mit mondjanak a
magyarok szemében megjelenő néma vádra: hát ilyenek vagytok?
Kertész Ákos
most megakasztott egy kiegyenlítődési folyamatot, egy felejtést
és a túllépést a múlt által teremtett nehéz helyzeten. A Kádár
–Aczél-rendszer a zsidó hegemóniát hagyta ránk. A Kádár-rendszerben
nemcsak Aczél volt zsidó és cionista, hanem a gazdasági,
kulturális, a pénzügyi élet minden felelős posztján és a pártban
is, függetlenül attól, hogy Grósz Károly maga nem volt zsidó
– zsidók ültek. Aczél maga vette észre, hogy ez a helyzet
csak úgy tartható fenn a változó időben, ha létrehoznak egy
zsidó ellenzéket, amelyik kimondja, hogy Kádárnak mennie kell,
és ezzel alapot teremt magának a rendszer vezetésére. Ez
nemzetközi program lett, valószínűleg New Yorkban határozták
el. De Kertészt, a talmudzsidót ebbe se vették be. Ő akkor még
kommunista volt. A zsidó előrelátástól mindenkor csak tanulni
lehet. Maga Aczél elég éber zsidó volt egy-két pofonnal kiépíteni
az ellenzéket, amelyből később a zsidó hatalom folytatása
lehet. Ha eljön a bukás ideje, legyen új vezetőréteg és
annak legyen szép ellenállási legendája. Lett is. Demszky ebből
volt polgármester húsz évig.
De ezt ma már el
lehetne felejteni, a magyar értelmiség nagy része már nem is törődik
ezzel. Elkezdődhetne a kiegyenlítődés: aki dolgozni akar a
magyar kibontakozásért, jöjjön és dolgozzék. Az SZDSZ megszűnt.
(Szűnt a fenét!) Az MSZP belföldön nyomasztóan tehetetlen, külföldön
pedig csak fizetett, rendszerint németajkú talmudzsidókra talál
szövetségesként, vagy olyan öreg nagypofájúakra, mint
Cohn-Bendit, Paul Lendvai és a többi. Az Amerikai Magyar Népszava
a magyarországi Népszavával együtt is nagyon korlátozott
nyilvánosság, de ha nagyot köpnek benne, az internet világában
mindenüvé eljutnak vele. Fel kell pezsdíteni a zsidó orgánumokat.
Haldoklik a négy zsidó sajtóklubja, a Klubrádió, az ATV még
úgy-ahogy létezik, hatalmas pénzeket felemésztve a Soros-kasszákból.
Kertész gyalázkodása felpezsdítheti a frontot. Nem tudni, miért
nem veszik be maguk közé Kertész Ákost. Pornográf írónak ő
is van olyan, mint Bolgár, a szemérem neki sem erős oldala. S a
Heti Hetes? Miért nem siet a vén talmudista segítségére?
Micsoda zsidó szolidaritás ez?
Az egészben az az
igazán perverz, hogy a felsorolt újságok – a Népszabadságot
is beleértve – és adások szereplői, talmudistái, mind
pontosan ezt gondolják a magyarságról és a magyar–zsidó
viszonyról, mint amit Kertész gondol. És ő most kiöntötte.
Azok viszont most még nem az egész magyarságra, hanem csak a
Fideszre és elsősorban Orbán Viktorra öntik lelkük beltartalmát.
Beburkolják magyar- és keresztényellenességüket politikai
maszlagokba, jogállamiságba, demokráciába, akadékoskodásba
és a Heti Hetesben olcsó zsidó öntömjénezésbe, altesti
szellemeskedésbe. De ne tévedjünk, ezek mind osztják Kertész
magyarságról alkotott véleményét.
Őszintén sajnálom
a magyar zsidóság értelmes, megbékélt magyar részét. Egy
piszkos alak – vagy több piszkos alak – óriási követ
hengergetett magyar létezésük elé. Nagyon nehéz lesz
elhengergetni. A magyarságnak kevesebb gondja van a dologgal,
mert a vádak, a rászórt mocskok csak egy vékony rétegére
vonatkoznak, amelyet éppen a zsidó hegemónia és a szociálliberális
kormányzás fejlesztett ki. Mert van tahó, van gyáva, van sunyi
magyar elég, de a magyar nép mint olyan – magyar. Béketűrő,
nyájas, de ötvenhatos és hősi is. Munkásemberek lökték le a
lábáról a Sztalin-szobrot a világon először. Nem Makrák.(Vigyázat!
Nem olvastam a regényt, mert kurzusregényekre sohasem volt időm.)
Gyávák voltak? Szolgák? Ami engem illet, 1985-ben elmentem
Monorierdőre és előadást tartottam, utána másfél év
szilenciumot kaptam érte. Gyáva voltam? Kertész hol volt? Ki
gondolta úgy, hogy ő a talmudzsidóságával nem a rendszer
tartozéka?
Leszögezem: a
magyarságot nem érintik a mocskolódásai. Kertész Ákosnak
fogalma sincs, milyen a magyar. Ő nincs a magyar
nyelvbe bezárva,
csak nem tud más nyelvet. Ez más. Ezért tehát a magyarságnak
nincs sok dolga ezzel a provokációval és a legrosszabbul akkor
cselekszik, ha felül neki és netán visszaüt. Rá se kell hederíteni.
A globalokraták most azt várják, hogy polémia alakuljon ki és
ők megírathassák a többi talmudistával a legelvetemültebb
antiszemita hozzászólásokat. Hogy felgerjesszenek valami
leverhetőt. És a Kossuth-díjait és a díszpolgárságát sem
kell visszavonatni, sőt meg kell kérni rá, hogy eztán minden
egyes mocskolódása alá írja oda szépen: Kertész Ákos,
Kossuth-díjas, Budapest díszpolgára. Hogy tudjuk, hol élünk.
No, de ha
Talmuddal kezdtem, azzal is kötöm el. Jó tanácsként Kertészhez.
„Kérdés: ha a gazdagság fohászkodással szerezhető, minek
akkor kereskedni? – Felelet: Egyik a másik nélkül semmit sem
ér.”
Teccik érteni?
|