2012.01.27.
Csurka István: Történelemhamisítás
Visszavonulás és ellenállás
A kormány a rá
nehezedő roppant nyomás hatására kénytelen volt
visszavonulni. A kinevezett IMF-tárgyaló kénytelen volt
elfogadni, hogy az IMF, ha jön egyáltalán, beleszólóként és
utasítóként települ be, megszüntetve a függetlenséget. A
jegybanktörvény további gyomlálására is ígéretet tett a
kormány, biztosítva az ellenséges erőket, hogy Simort, a
nemzetközi megalázás és kiszipolyozás főemberét futamideje
végéig helyén hagyja és eltűri az MNB
további nemzetellenes működését.
A nemzeti bankok függetlenségének
elve, már ami elsősorban a kis államokat, a gyengéket és a ráutaltakat
illeti, az egyik legrégibb liberális gyarmattörvény, amely éppen
hogy nem függetlenséget, hanem sorba állítottságot jelent. A
nemzeti bankok közös háttérhatalmi irányításban vannak láncba
fűzve, és nemcsak a váltakozó előjelű kormányoknak
nincsenek kiszolgáltatva, ami önmagában helyes volna, hanem a
nemzetek sorsalakításába sincsenek beleállítva, sőt, ha találnak
élükre egy olyan sötét nemzetközi tárnokmestert, mint Simor,
a nemzetellenesség erődítmény-rendszerévé válhatnak. Ezért
az MNB kulcskérdés. Simorék kamatpolitikája roppantul megnehezíti
és megdrágítja a kormány pénzhez jutását, együttműködése
a Soros-féle spekulánsokkal halálos veszedelem.
Anélkül, hogy
ebben a kérdésben vizsgálódtunk volna, megállapíthatjuk,
hogy az öszszes jegybank közül a magyar van a legrosszabb kézben.
Mintha egy trianoni elrendelés gondoskodnék arról, hogy Surányi
György után Simor kezébe kerüljön és csak a szelíd Bod Péter
Ákost lehessen rövid úton kipenderíteni helyéről, hogy a
nemzetellenesség folyamatos legyen. A Nemzeti Bank minőségi válságponttá
válása egyáltalán nem újkeletű. Már az IMF-be bekötő,
izraeli–magyar kettős állampolgárságú elnökhelyettese,
Fekete János megszervezte a mai, elsősorban Amerikához és
Izraelhez kötött státusát, és éppen azért gyújtópont most
a Simor-kérdés, mert a szervező és haszonélvező kör veszélyben
látja az 1982-ben már kicsikart pozíciót.
Akkor a pártállammal,
Kádárral és Moszkvával szemben látszott nyugatosodásnak az
IMF-be való belépés. A közvélemény nyitást látott benne,
mert csak a szovjet rendszer igazi arcát ismerte, a Nyugatét
nem. Most, amikor az IMF kényszerű visszahívása és egyben
parancsolni akarása kétségtelen vereség, a magyarság már régen
szenved a felismert nyugat erőszakosságától, önzésétől és
különösen az amerikai–izraeli behatolástól. A kiábrándulás
mélyebb, mint a felszín csa-csogja.
Sokkal több, mint a Jobbik nagyszájúskodása és örökös
parittyázásai. A magyarság most döbben rá, hogy az a bálvány,
amelyet évtizedekig csodált a szovjet elnyomatás évtizedeiben
– ledőlt. Nem a nyugati embert fogadja idegenkedve, nem a
nyugat történelmi teljesítményeit veti el, hanem a rendszer erőszakoltságát,
életidegenségét látja meg. Azt fedezi fel, amit maga a nyugati
közember talán nem is lát jól a maga magas életszínvo-nala
szemüvegén keresztül: hogy az egész természetellenessé és
romlottá vált. A liberalizmus megmételyezte és fogyatkozóvá,
terméketlenné változtatta a nyugatot, vele minket is. A
liberalizmus, a szabadkőművesség kiszorította és másodrendűvé
tette a nyugat alapját, a kereszténységet. Amíg a nyugat
keresztény volt, szaporodott. A világ legképzettebb fiait és lányait
szülték meg a német, a holland és a magyar templomjáró anyák.
A magyar paraszt-anyák, akiktől aztán a kicsi földet is
elvette a szovjet rendszer, és a vele szövetséges, vagy legalább
egy húron pendülő szabadkőművesség.
Ma a nyugat legfőbb
baja, hogy hagyta magát kiforgatni a kereszténységéből.
Vagyis az alapjaiból. Kétségtelen természetesen, hogy ez a
kiforgatás a hirtelen támadt anyagi bőségnek és a technikai,
technológiai fejlődésnek is köszönhető és mintegy sorsszerű
is volt. Ezt már sokan és sokféleképpen elemezték. Most
azonban a kereszténység és a keresztyénség ébredni látszik.
Ezt a pápai trónra ültetett személyiségek grandiózus sora is
bizonyítja. A
frontvonal világos: a nemzetközi nagytőke, a háttérhatalom
nem engedhet teret a keresztény előretörésnek. A nyugat nem ébredhet
rá, hogy megváltása nem eurótól és gazdasági növekedéstől
függ, hanem a kereszténység újrafelvételétől. Ez az alapkérdés.
És akkor előáll
egy volt rabország a maga kétharmados alkotmányozó hatalmával,
és alaptörvénye preambulumában keresztény és Szent Koronás
elveket fogalmaz meg, hitet tesz a kereszténység mellett. Hát
nem kell ezt azonnal agyonütni?
Az agyonütés
folyamatba tétetett. Minden oldalról özönlenek be a liberális
háttérha-talom tankjai, hogy eltapossák az alkotmány
preambulumát. Más is történt azonban. A Nyugatból mélyen kiábrándult
magyar keresztény tömeg elkezdte a maga ellenálló szervezkedését.
Tüntetések és felvonulások alakulnak, terjesztenek be szelíd,
de határozott követeléseket. Itt mégiscsak mi vagyunk a legfőbb
tényező. Mi tartjuk el a munkánkkal a Nemzeti Bankot is, a
liberális, szabadkőműves árulókat is. A mozgalom még kezdeti
állapotában van. Még sok minden nem világos, de már létrejött
a keresztény front. Miközben az állam, a kormány a végveszély
állapotába kerül, a társadalom szerkezete új állapotba kerül.
Zavarosan, ellentmondásosan, beavatkozásokkal, de megszerveződik
a keresztény magyar társadalom, amelyik nem fogadja el azt az új
állapotot, amelyet a háttérhatalom, ha sikerül neki, létrehoz.
A kormány, a kétharmados többség nehézbombázásokkal megdönthető,
létrejöhet a tervezett új, liberális, lényegében izraeli célú
állam, amelyben minden pozíciót a kisebbség emberei foglalnak
el, s teljessé válik a Moszad irányítása, de a keresztény többség
együttműködése, önfeladása még viszonylag hosszú idő
alatt és terrorisztikus lépések hatására sem következik be.
Ilyen helyzet még nem volt a magyar társadalomban. Más lesz ez
és már ma is más, mint amilyen a passzív rezisztencia volt a
Bach-korszakban, más, mint a kiegyezés utáni felemás függetlenségi
kitartás, s a kérészéletű antiszemita mozgalom volt, mert ezt
egy semmihez sem hasonlítható ország- fenntartó öntudat és
hit kovácsolja össze. Létrejöhet itt egy akármilyen Soros György-paradicsom,
ennek az önmagára ébredt magyar keresztény mozgalomnak a beletörődését
s együttműködését nem fogja megkapni. A társadalom végleg
kettészakad. Éspedig nem azért, mert ez az esetleg nyomorgó,
de mindenesetre másodrendű életre szorított tömeg olyan magas
erkölcsiséggel és erkölcsi szilárdsággal jön létre, amely
ezt elvállalja és hősileg küzd, hanem azért, mert arra jön rá,
hogy nem érdemes. A Kádár-rendszerbe ez a réteg, illetve az elődje
a megtorlás borzalmas évei után beilleszkedett, el is fogadta,
meg nem is a rendszert, aztán nem jutott semmire. A rendszerváltásban
kisemmizték, s ha a kétharmadost, amit létrehozott, megsemmisítik
a feje fölül, mi más marad neki, mint szép, öntudatos különélés
és mindennek a megvetése, ami körülveszi.
Meglehet, az új
sukorói LAUDER City küzdeni fog az együttműködésért, a
szolgálataiért, de ezt elutasítja. A nagy elkülönülés
korszaka következik be, amikor az új birtokosoknak maguk közt
kell élniük, mindent egymással kell megvitatniuk, és erre előbb
rá fognak unni, mint gondolnák. Izraelben ennek már nyilvánvaló
jelei látszanak. Az új Sion hegye nélküli világi Cion nem
szilárdul meg, mert az történelmi lehetetlenség. Vannak létformák,
amelyek nem telepíthetők. Telepes lakóparkokat lehet építeni
a palesztinok területén, erőszakkal, fegyverrel fenn is lehet
tartani, de itt, a Szent Korona földjén nem lehet. Itt csak
magyar állam lehetséges. Ha csonka, csonka, ha ideiglenesen
hitehagyott és beletörődő, akkor is.
A keresztény
magyar elkülönülés és ellenállás erejét, tartását is éppen
ez adja meg. Történhet itt akármi, kiirtható a történelmi
vezető réteg, megsemmisíthető a munkásság és a parasztság,
de ezek maradványaiból és az újonnan teremtődött senyvedő középosztályból,
a keresztény magyar tömegből összeálló hazabirtokosság és
a kisebbségi sorsba került, más alávetéseken edzett magyarság
hazabirtokossága megkérdőjelezhetetlen. Vele szemben minden
idegen törekvés végeredményben hatástalan, legfeljebb
ideiglenes sikereket érhet el. Talmikat.
Ez az ébredés,
amelyben nemcsak hiszek, de létrejöttét látom is, a magyar történelem
legbiztatóbb fejleménye. Ez az, ami még nem volt.
Sok szenvedés és
félrevezetés vezetett idáig. Senki nem jósolta és senki nem
remélte, hogy ez létrejön. Mert nem is tudta, miről van szó.
A történelem már csak ilyen. Soha nem azt hozza létre, amit várunk
tőle. Államcsőddel kínálgatnak, Orbán eltávolításával
fenyegetnek, spekulációval ránk zúdulnak, világi cion államot
terveznek, és íme, létrejön egy új hazabirtokosi összeállás,
amely egyben elkülönülés is és megnyitja a magyar megmaradás
új fejezetét. Az istenhit és a magyar öntudat új korszakát.
|