2013.12.06.
In memoriam Csurka István
Csurka István: A tiltás, tűrés, támogatás rendszere
Németország
nyugati része pedig, miután már semmilyen ellensúly, védelem
és ellenállás nem volt a szovjet terjeszkedés ellen,
Marshall-segélyt kapott és megengedték neki a szociális
piacgazdaságot, amely csodálatosan gyors és hatalmas megerősödést,
gazdagodást jelentett és az Odera folyónál megtorpantotta a
bolsevizmust. De a német felvirágzás egy másik, Európán kívüli
folyó mentén is hathatósan éreztette hatását: a Jordán
mindkét partján. A német jóvátétel kárpótolta és felépítette
a negyvennyolcban megalakult zsidó államot.
Adva volt tehát két
zsarnoki, népirtó rendszer, a zsidóellenes náci és a minden népet
gyilkoló, vad, ázsiai, zsidókat is üldöző sztalini.
Roosevelt és köre ezt, a rosszabbikat választotta szövetségesül
és ennek a döntésnek a következményeit még ma is nyögi a
világ. Legjobban mi, magyarok.
A faj kérdése
sem a németek révén került ismét a történelemalakítás gyújtópontjába,
hanem a cionizmussal. 1948-ban létrejött egy állam, amelyet
vallási és faji összetartozás állított össze, amely egy
akkor már több évtizedes cionista küzdelem vívott ki. Terror
és erőszak.
Az alapítók többsége
Oroszországban született. Ez az állam kapott horribilis kárpótlást
néhány évvel később a vesztestől, Németországtól,
amellyel hadban nem is állt soha, hiszen a háború idején nem
is létezett. Legfeljebb nyilatkozatokkal vett részt a háborúban
és a hadviselő angol gyarmati hadsereggel küzdött. A zsidók németek
általi kárpótlásának semmi más alapja nem volt, mint hogy
lakói és újonnan betelepülői fajilag zsidók és Európában
a németek üldözték őket.
Íme, a marxi,
talmudista dialektika diadala: felépítek egy rendszert Európában,
amelyben üldözöm, tiltom a fajnak még a gondolatát is,
internacionalizmust erőszakolok rá és ezeknek a népeknek a
munkája verítékével támogatok egy fajt, az egyetlen fajt,
amely létezhet. Akár háború sújtotta, akár háború által
nem érintett térségekből érkeztek régi-új hazájukba a zsidók,
üldözöttként érkeztek. Kétezer évvel korábban szórták szét
őket a rómaiak. Elkezdték módszeresen irtani és kitelepíteni
az őslakos palesztinokat. 1954-et írunk itt, Európában. Zsidó
időszámítás szerint már több mint négyezret. A hatmillió
zsidó áldozat száma, a jóvátétel alapja és a bűnös népekre,
mint elkövetőkre kirovandó büntetés alapja. Semmilyen számháborúba
bele nem menve megállapítjuk, embertelen körülmények között,
soha nem igazolható módon kegyetlenül és valóban büntetést
érdemlő módon, megbocsáthatatlanul gyilkolták meg őket. Nem
a felmentésről beszélünk tehát, és senkit, egyetlen
rendszert sem kívánunk mentegetni. A második világháborúnak
azonban 59 millió áldozata van, s mind ember, Isten teremtménye.
A hatmillió áldozat
szinte mindegyikének a németek és a magyarok nyakába varrása
egyszerűen nem igaz. Politikai bűntett. Nem akkora, mint a
meggyilkolásuk, hanem egy nagyon tudatos politikai cél eléréséért
folytatott világrendezés első és legfontosabb lépése. Nem
csupán arról van szó, hogy ezután kell jóvátételt és kárpótlást
fizetni, hanem arról is, hogy ez a bűn határozza meg az elkövető
nemzetek államformáját, lehetőségeit, első- vagy másodrendűségeit.
Az amerikai gazdasági és katonai fölény által támogatva
rendező elvvé változik, megszabja, ki és hogyan lehet kormányfő,
mit engedhet meg magának, milyen politikai és társadalmi
rendszert gondolhat el a saját nemzete számára. A világrendezés
uralomra jutott, kifejlett állapotában pártokat alapít, éltet
és szüntet meg, választási rendszereket teremt, országokat irányít,
megszabja, kiből mi lehet, kiből lehet valaki és kiből semmi.
Ez maga a keresztényellenesség és az úgynevezett zsidó–keresztény
párbeszéd kora, amelyben a zsidóság beszél, a kereszténység
hallgat. A bűnösnek kikiáltott népek egész állami és társadalmi
életének alapszabálya, a kiválasztás alapelve. A kultúra irányításának
egyoldalú birtoklása, a tömegkultúra saját politikai céljaikra
való felhasználása, a tömegtájékoztatás birtoklása, akár
kapitalista, akár állami fennhatóság révén, a gazdasági és
pénzügyi irányító helyek és a bankok birtoklása, beleértve
a nemzeti bankokat is.
A tiltás, tűrés,
támogatás.
Ez a világrend a
liberális hegemónia világrendjében jött létre, mert a
liberalizmus oldotta fel a nemzetállamot és gyengítette meg a
keresztény egyházat, amelyek a bűnös népek számára felmentést
vívhattak volna ki a kollektív bűnösség alól és a felelősség
igazságos megosztását is elérhették volna. A liberalizmusnak
ebben a korban két kedvezményezettje volt, a zsidóság és a
bolsevizmus. A bolsevizmus által elkövetett bűnöket, népirtásokat,
köztük zsidóirtásokat is azért nem lehetett felmérni, megállapítani
és megbüntetni, mert megosztotta volna a felelősséget a bűnös
népek, a jóvátételt fizető társadalmak és a kedvezményezett
bolsevisták között. Márpedig a bolsevizmusra, ha változott
formában is, szüksége volt a liberalizmusnak az egész
korszakban. Amikor a bolsevizmus mint rendszer már
fenntarthatatlan volt – hatalmat, pénz és tőke fölötti
rendelkezést kapott a volt bolsevista –, előretört a gátlástalan
ember, és az új burzsoáziákban szépen összekeveredett a
liberális polgárral. Most már mindkettejük alapragaszkodása,
origója az új rendszer és ennek segítségével a hatalom
megtartása. Aki nem ismeri el az új rendszer módszereit, azt üldözni
kell. Ma már ennek a rendszernek felső kasztja kizárólag
politikailag korrektekből állhat. Ma, amikor mindenki az, aminek
vallja magát, nagyon nehéz megállapítani, hogy valójában ki
hová tartozik. Ezt ma már csak a kiválasztás legfelsőbb körébe
tartozó vezetők tudják, akiknek számítógépeiben minden
genetikai adat szerepel, mint egy telivér méneskönyvben. Így
fordulhat elő, hogy egyes telivéreknek megengednek antiszemitának
látszó kilengéseket, cikkeket, könyveket és ezek
elkeveredhetnek néhány becsületes zsidó íróval, tudóssal,
aki leleplezi ezt a faji mítoszt. Egyes telivéreknek Magyarországon
pedig még az is meg van engedve, hogy szélsőjobboldali pártot
szabadítson rá a magyar társadalomra. De ez egészen más történet,
most nem tartozik ide.
Mert most más a kérdés.
Most az a kérdés, hogy a liberalizmus világának összeomlásakor,
a magyar- és keresztényellenes világrend végóráiban a magyar
értelmiség, középosztály és pártjai miért nem leplezik le,
személyre, szóló konkrétsággal, tényszerűséggel ezt a kétségtelenül
magyar- és keresztényellenes, igazságtalan helyzetet. Miért öltik
fel a politikai korrektség maszkját? Miért nem nevezik nevén a
tényeket? Miért uralkodik hazánkban a gyávaságnak az az állapota,
amelyet Molnár Tamás leírt és amit idéztem. Miért fogadják
el még a legjobbak is, hogy a magyar szabadságért csak a személyes
tények elhallgatásával, csak az ellenség megszabta feltételek
között lehet küzdeni? Aki a lelke mélyén egyáltalán nem
antiszemita, miért fogadja el, hogy ha kimond bizonyos tényeket,
automatikusan antiszemitává lesz, és jár neki az a büntetés,
amit igazságtalanul szabnak ki rá?
A magyar középosztály,
a magyar értelmiség legjobb nemzeti-polgári erői mögött óriási
irodalmi, tudományos, művészi teljesítmény van. Sok-sok kiváló
tehetségnek, tudósnak, történésznek és művésznek óriási
a hozzájárulása a jelenkori magyar kultúra fenntartásához, mégis
a dolgok, tények, személyek és célok megnevezése nélkül ez
a küzdelem és ez a teljesítmény csak fél értékű. Most
pedig már útjában áll a magyar megmaradásnak. Mert egyszerűen
arról van szó, hogy kézbe veszi-e a magyarság a hatalmat
Magyarországon, vagy sem. És a hatalmat nem lehet felerészben,
tessék-lássék alapon, részlegesen kézbe venni, hanem csak
mindenestül. Nyilvánvalóan nem arról van tehát szó, hogy
valaki itt üldözni akar bárkit azért mert ennek vagy annak született,
és ki akarja telepíteni őket a hazájukból, amelybe nagy
rajokban érkeztek meg a tizennyolcadik század végétől a
tizenkilencedik század egész folyamán. Csupán arról van szó,
hogy megvalósulhat-e egy burkolt és ugyanakkor brutális uralom
a magyarság fölött és elvezethet-e ez a magyarság földjének
elvesztéséhez, kultúrájának elapadásához, kihalásához?
Nyilvánvalóan nem.
A magyar elgyávulásnak
hosszú története van. Útját siralomházak, akasztófák,
emigrációra kényszerítések, málenkij robotok, Gulágra
elhurcolások és megtorlások jelzik. Felmentés tehát életféltés
miatt mindig van. Az a felmentés viszont, hogy mindenki
hallgatott és senki soha nem figyelmeztetett, nincs meg. A
bolsevizmus eredendően zsidó voltára Henry Fordtól
Szolzsenyicinig számos szerző figyelmeztetett, köztük zsidó
szerzők is. A magyarországi bolsevizmus hasonló eredetére
magyar szerzők sora figyelmeztet és ezt hatvanéves tapasztalati
tények is igazolják.
Láttuk – írta
Lendvai – az alsóbbrendű fajnak teljes ressentimentjával
folytatott harcát, láttuk valamennyi álorcáit, láttuk görögtüzesen
Kossuth-imádó és céltudatosan Széchenyi-sülylyesztő, a Cion
felé kegyetlenül chauvin és a magyarság felé bomlasztóan
nemzetközi, a magyar faj elhulló, megromlott, leszáradt
egyedeivel híven cimboráló és a kemény gerincűeket
irgalmatlanul összeropogtató, ma börzei szempontból háborúra
uszító és vad nacionalista, holnap gazul pacifista és vereségpárti,
ma radikális, holnap szociáldemokrata, holnapután kommunista,
de az ázsiai sivatagtól százszor megérdemelt ghettón, az öszszeharácsolt
milliókon és minden sárga és vörös foltokon át az idők végezetig
egy és változatlan Szíriait. Láttuk a rothadásnak vele kötött
szent szövetségét, le egészen Károlyi Mihályig és budapesti
csatornák népfönségéig. Láttuk a kereskedelmi banditaság, a
telhetetlen Hochkapitalismus, az irodalmi és sajtóbeli önimádat,
a magzatelhajtás és lélekirtás, a színházi kerítés, a háborús
rablás és kereszténygyilkolás és hazaárulás démoni arányait.
S láttuk mindennek megsegítéséül a vak Tisza-magyarságnak öldöklő
liberalizmusát, amely a lét versenyében minden előnnyel őket
könnyítette és minden teherrel a magyar fajt rakta meg…
Nem folytatom az
idézést, mert az 1920-ban írt bevezető minden mondata éget.
Ma is minden így történik, és a magyarság tűr. A rendszerváltásnak
és a magyar megmaradásnak egyetlen alapfeltétele van: az, hogy
a teljes magyarság, a magyar nép megtudja a teljes igazságot. A
sukorói kaszinóépítési botrány mögött nem a cigánybűnözés
húzódik meg, hanem Estée Lauder és a Zsidó Világszövetség.
Ez tény. Ismertessük tehát a tényekkel a magyar nemzetet.
Hagyjuk abba a mellébeszélést, a fedőszavakkal és érthetetlenségekkel
való szólásokat, a meghunyászkodást. Már ugyanis akkor, ha tényleg
meg akarunk maradni.
(Elhangzott 2009
novemberében)
|