2013.03.01.
Madarat, akarom mondani, ludat tolláról,
Bajnait barátjáról ismerni meg
Fél évszázadon belül már kataklizmaszerű összeomlást eredményez
a demográfiai válság
Az Együtt 2014
alkotmánytervezetében nem szerepel a magzat életének védelme.
Mindez mekkora visszalépést jelentene? Csupán arról van szó,
hogy azoknak kedvezzenek, akik azt hirdetik: „mi magunk
rendelkezünk a testünkkel”, vagy azt gondolják, ha a nők inkább
dolgoznak, mint gyereket nevelnek, abból nagyobb lesz a
pillanatnyi haszna az államnak? Ezekre a kérdésekre keressük a
választ dr. Téglásy Imrével, az Alfa Szövetség elnökével. Elnök úr
úgy gondolja, a termelést és fogyasztást fétisként vagy bálványként
imádó üzenet megfogalmazói tudják, hogy majd azok népesítik
be a Földet, akik ennek a hadüzenet nélkül folytatott, titkos
háborúnak a nyertesei lesznek.
Miért fontos, hogy a magzat élete alkotmányos védelmet kapjon?
–Nagyjából kétszázötven éve pusztítja a magyarságot
az egykézéssel indult termékenységellenesség, amely nemzeti létünk
súlyos megrokkanását okozta és okozza. A pándémiának is
nevezhető világméretű népirtás számszerűsíthető, elsődleges
áldozatainak, a magzati életkorukban elpusztított gyermekeknek
a száma mára meghaladta a kétmilliárdot. Az emberiség világméretű
pusztulásának drámáját szenvedjük. Ennek forgatókönyvéből
néhány jeles, nemzetközi hírnevű demográfus már korábban
kiemelte: elsődlegesen alulnépesedésre visszavezethető, fél
évszázadon belül már kataklizmaszerű összeomlást fog eredményezni
e demográfiai válság. Elkövetőként és szemlélőként is áldozatai
vagyunk a reproduktív imperializmusnak vagyis a termékenységellenesség
gazdaságpolitikai célokat népirtással szolgáló ideológiájának
és gyakorlatának. Ennek természet- és teremtésellenes üzenete
ez: – Ne szaporodjatok! A
cél és eredmény pedig az, amit József Attila így foglal össze:
„Egy nyál a tenger, termelő zabálás.” A termelést és
fogyasztást fétisként vagy bálványként imádó üzenet
megfogalmazói ugyanakkor jó tudják, hogy a mesterségesen meddővé
tett népek „szent helyein” mindig élnek, és kereskednek
majd népek és nemzetek. Tudják és akarják, hogy majd azok népesítsék
be a Földet, akik ennek a hadüzenet nélkül folytatott, titkos
háborúnak, a bölcsők háborújának nyertesei lesznek.
A természet és termékenység elleni háborúban a halál
civilizációjának urai hatalmas erőket képviselnek. E szinte
bensőnkké tett, szinte belénk programozott pusztítással
szemben alig van esélye van egy-egy józanabb népnek, egészséges
életösztönre alapozó nemzetstratégiának. Főleg akkor nincs,
ha még a veszély sem tudatosul bennünk. Európában a kis Málta
mellett például egyedül Írország büszkélkedhet azzal, hogy
kormánya nem üzent hadat a saját népe termékenységének. A húsvétinak
nevezett magyar alaptörvényről is tudni kell, hogy a szépen
fogalmazott és sokak által annyira várt dokumentumban a törvényhozó
ugyanis nem mondja ki a magzatgyermek jogalanyiságát.
A válsághelyzetben lévő anyák megkapták-e azokat a lehetőségeket,
ami segítséget nyújtott volna számukra?
– Bár a statisztikai adatok arról szólnak, hogy tavaly
némiként csökkent a
„művi terhesség-megszakítások”száma, vagyis alábbhagyott
a magzati életkorukat élő gyermekek elleni erőszak, további
eszmélésre-cselekvésre van szükség a magyarság életerejét
talán már végzetesen megtörő veszteség ellensúlyozására.
A Fekete Gyula által 7-8 millióra tehető lélekvesztés azért
olyan irgalmatlan, mert néhány kétségtelenül lényeges élet-
és családvédő hatású gazdasági lépésen túl még nem történtek
további intézményes előkészületek a létellenes folyamat
felforgató hatásának ellensúlyozására. Más szóval, amíg
idehaza az oktatás, az egészségügy és szociálpolitika intézményrendszereit
összefogva nem hozunk létre olyan, anyaországot akaró közbeszédet
és közéletet, hogy anyának és apának diadalmas, győztes, édes
állapot legyen, amíg bocsánatot nem kérünk az akaratuk ellenére
abortuszra hurcolt nőktől, amíg a családon belüli erőszak
alapképleteként meg nem gyászoljuk méhen belül elrekkentett
magzatgyermekeinket, amíg a jelenlegi várandósgondozás helyett
nem építjük ki a szociális, jogi, pszichés szempontok alapján
gyógyító-megelőző terhesgondozás rendszerét, nos addig
aligha gyógyulnak az önkezünk által ütött sebek.
Elmondhatjuk, hogyha a magzati élet védelméről beszélünk, akkor az
asszonyok, anyák védelméről is szó van?
– A magzatvédelem elsődlegesen az anyából, apából és
magzatgyermekből álló „magcsalád” életének védelmét
jelenti. Mivel a másállapot a körülményektől függően hol várandós,
hol terhes állapot, az igazi életvédő a válságokkal fenyegető
életkörülmények folyamatos figyelésére, megelőzésére és
gondozására törekszik annak érdekében, hogy a terhesek – köztük
az apák is – inkább várandósok legyenek s a magzatgyermekek
a megédesült szülők szeretetburkában növekedve megszülessenek.
A súlyos válsághelyzetbe került, a rendszer által nemi
betegnek tartott terhesek húsz éve mindössze azt a lehetőséget
kapják az abortusz bonyolítására hivatott Állami Népegészségügyi
és Tisztiorvosi Szolgálat védőnőitől, hogy minden gyakorlati
segítség nyújtása nélkül elbeszélgessenek velük. Az elégtelen
szociálpolitika így óhatatlanul is cinkossá vagy ítéletvégrehajtóvá
teszi az egészségügyet.
A Bajnai-féle csoportosulás alkotmánytervezetében nem szerepel a
magzat életének védelme. Kiknek szeretnének ők kedvezni?
– Madarat, akarom mondani ludat tolláról, Bajnait barátjáról
ismerni meg. E barát, vagyis a magát Demokratikus Koalíciónak
nevező szerveződés logójában nemzeti színeink helyett a szivárvány
színei „ékeskednek”. Ez a heraldika nyelvén egy új, a
nemzetközi színéren már jelentős állásokat elfoglaló
politikai áramlatra utal. A magát gender mainstreamnek nevezett
ideológiai-politikai perverzió tagadja a nem–nemzés–nemzetség
(avagy család)–nemzet fogalomsor minden elemének mély és
természetes, ember voltunk alapjait újra meg újra leképező,
feltételező létét. Képviselői elutasítják a termékeny
családot képező férfi és nő nemes közösségét. Helyette
inkább a nemtelen felforgatását részesítik előnyben.
A természetellenest felmagasztosító önkény persze nem
öncél, nem néhány eltévelyedett személy polgárpukkasztó
erkölcstelensége. A mélyebb és átfogóbb szándék az, amit
programalkotókén maga Marx, majd az őt modernizáló Frankfurti
Iskola, illetve az ideológiájukon nevelkedő, mára döntéshozói
szerepbe került 68-asok nemzedéke hirdetett meg. Marx szerint
„a Szent Család titka a földi család. Azért, hogy az elsőt
eltüntessük, a másodikat kell elméleti és gyakorlati
szempontból is megsemmisítenünk.” A megsemmisítés oka pedig
az, hogy a család megléte akadályozza azt a nyereségközpontú
szabadrablást, amit a kapitalizmus az emberi tőke szégyentelen
és kizsákmányoló termelésbe állításával mindig és
mindenhol gyakorolni kíván. Más szóval sokkal többről van szó,
mint a „magzat” életjogának kérdése. Az anyaság, az apaság,
a család közjót alapozó léte vagy ennek további kizsákmányolása
a tét. A családnak arról a társadalmi alapsejtjéről van itt
szó, amit szószólóival már eddig is jócskán megszentségtelenített
a teremtés helyett a termelést fetisizáló tőke. A tegnap még
a Kossuth-címer ellopásával próbálkozók mára legalább céljaikat
jól kifejező színvilágot választottak a sokféleség és másság
szivárványos logójával. A velük egyet nem értők álláspontját
gyűlöletbeszéddel billogozzák, a türelmetlenség, a természet-
és társadalomellenesség üzenetét az óvodáktól az
egyetemekig és a politikai döntéshozatal legmagasabb szintjéig
mindenfelé kötelező „táncrenddé” tennék. Ők azok, akik
tegnap azzal a jelszóval akarták kitépni a magyarországi óvodás
kislányok kezéből a játék babákat, hogy az anyaság szerepének
ez az álláspontjuk szerint túl korai megjelenése károsan hat
a női jogokra, mert a „nemkívánatos sztereotípiákat” (értsd:
a hagyományos férfi és női szerepet) erősíti.
Medveczky Attila
|