2014.09.19.
In memoriam
Csurka István
Felerősítik az antiszemitizmus elleni harcot
Oszama bin Laden
korábban, szilvafa korában CIA-ügynök volt. Hogy a
munkaviszony a szervvel közös megegyezés alapján, vagy felmondással
szűnt-e meg, vagy hogy egyáltalán megszűnt-e, nem tudjuk. Most
azonban első számú közellenség, ő az a milliárdos muzulmán,
aki terrorakciók szervezésére költi milliárdjait. A sok ezer
áldozattal járó New York-i támadás értelmi szerzőjének,
szponzorának is őt nyilvánították, és vele együtt Afganisztán
megbüntetése áll előkészítés alatt. Oszama bin Laden az új
Eichmann, és a muzulmán vagy iszlám terrorizmus, a
megfoghatatlan, csak következményeiben ismert terrorizmus pedig
az új nácizmus.
Akár beismerik,
akár nem, az emberiség most új, talán minden eddiginél sötétebb,
kegyetlenebb és véresebb korszakának nyitónapjához érkezett
el, és mindenekelőtt azzal kell szembenéznie, hogy a lényegről,
a kiváltó okokról, az indítékról és a miértekről nem tud,
és valószínűleg nem is fog tudni semmit.
Néhány nappal a véres eseménysor után csak annyi
bizonyos, hogy minden ember nyomoz. Nyomoznak az áldozatok hozzátartozói,
nyomoz az amerikai illetékes hatóság, nyomoz a szövetségi
rendszer, nyomoz a sajtó, nyomoz a tévé, és forrongva nyomoz a
kocsma, a fehérasztal, a névnap, a virágáruslány, és az egész
világháló. Minél több eszköze van az emberiségnek a dolgok
elemzésére, annál bizonytalanabb. Szembe kell néznünk azzal a
ténnyel, hogy az emberiségnek a WTC lerogyása utáni korszaka a
legnagyobb bizonytalanság korszakaként kezdődik, és minél előrébb
haladunk, annál zavarosabb lesz minden. Ami most elkezdődött,
az a nagy Világsötétség Korszaka. Ebbe azonban nem
nyugodhatunk bele, s ezért újból összerakjuk a tényeket, de
sokra nem jutunk vele, mert gondoskodnak róla, hogy lehetőleg
csak egy verziót ismerjünk és fogadjunk el.
Az egészben
pokoli rejtélyesség és még gigászibb kiterveltség és
ugyanakkor szánalmas álomgyári-filmipari dilettantizmus jelenik
meg. Már az első jelentésekben találnak egy, a környékben
gyanúsan parkoló autóban egy Koránt és egy repülési tankönyvet,
majd kiderül, hogy az elkövetők floridai repülőiskolákba jártak,
sőt repülőtársaságok alkalmazottai voltak, és több éve, évtizede
Amerikában élnek, dolgoznak. Ezek után közreadnak egy
ugyancsak kalóz- és kalandfilmbe illő, ezerszer lejátszott mesét
a negyedik, a földre zuhant gépen kitört, géprablókkal
szembeszálló utaslázadásról, majd beismerik, hogy ezt a gépet
központi parancsra lelőtték. Nem bíztak a lázadás sikerében?
Ugyanakkor az egész történetnek, a lehetséges okoknak,
okozatoknak, összefüggéseknek a feltárása sehol sem tart. A tájékoztatóiparban
ugyanakkor egyre megfellebbezhetetlenebb és parancsszerűbb közlések
jelennek meg. Ennek ellenére csak egy általánosság, a nemzetközi,
arab, iszlám, tálib terrorizmus van megnevezve, minden tényszerség
nélkül. Az egyik géprablónak és öngyilkosnak feltüntetett
ember azonban most jelentkezett az egyik amerikai követségen. Él
és elégtételt követel.
Egy héttel a
globalista világtornyok és az ötszögű hadiközpont elleni támadás
után a történetnek most már két síkja van a világközvélemény
előtt. Az egyik maga az eset, a borzalom, a soha nem látott,
minden képzeletet felülmúló omlás, pusztulás, halál, a másik
pedig ennek a történetnek a megjelenítése, közvetítése, előadása,
az önálló élete a képernyőn és a politikai felvilágban. A
történet a kommentárokban fut tovább, még nem jelent egészen
mást, mint ami volt: apokalipszist. De már igen közel áll
ahhoz, hogy egészen mást jelentsen: új világrendet. Még nem
tart ott, mint elődje, a holokauszt, hogy tagadása bűntény
legyen, de azon az úton van, mert a közvetített, a képernyőkön
megjelenített történetnek, valójában nyomásgyakorlásnak
ugyanaz a célja, rendeltetése, mint a második világháború után
szervezettnek: egy irányba állítani a világközvéleményt. És
minden mást szépen, lassan kicenzúrázni belőle.
A dolgot, az
apokalipszist tehát innentől ketté kell választani: van egyfelől
a történelmi folyamat, ami ide vezetett és megtörtént, és már
lüktet és hat, és lassan majd uralkodni fog ennek a másik része,
a magyarázata, a közvetítése, a tudatok milliárdjaiba történő
belenyomása. Ehhez, mint eddig is, cenzúra kell. Sajnos, az
emberiségre ez jelenti a nagyobb veszélyt.
A közvetítésben
megszületett az új ELLENSÉG. A mitikussá, világborzalommá és
korszak-meghatározássá vált TERRORIZMUS. Valakik most azt
akarják, hogy a két világháborút az emberiségre hozó
huszadik század után a huszonegyedik a terrorizmus elleni harc
százada legyen: a váratlan időben kirobbanó terrorcselekményekben
és a terrorcselekményeket és ellencsapásaikat közvetítő,
mindig egy érdek szerinti világközvéleményt termelő
tudatiparban. Egy szabálytalanul lüktető, váratlan
apokalipszisekkel és megtorlásokkal terhes század következik,
amelyben az emberiség mindig felépíti a tegnap lerombolt
tornyokat, mindig áldoz a terroristák felkutatására és kiirtására,
mindig fél, mindig győz és mindig veszít, de közben a globális
üzlet átfogja a világot, és azok a történések, amelyeket a
globalisták nem akarnak nyilvánosságra hozni, azok a háttérben
maradnak. Most éppen a palesztin–izraeli háború ilyen, de
majd lesz, lehet más is. A valódi történetben még embernevek,
arab nevek szerepelnek – mint látjuk, részben tévesen –
mint elkövetők, akiket azonban már nem lehet elfogni és megbüntetni,
mert meghaltak, a másikban a személytelen, akármikor lecsapni képes
terrorizmus, az új világveszély szerepel. Ez egy dollármilliárdos
iszlám emberrel, Oszama bin Ladennel van megszemélyesítve. De
miért kell ide Oszama bin Laden? Azért, mert a forgatókönyvírók
tudják, hogy sztár nélkül egy film nem ér semmit. A mese most
még csak Oszama–Eichmann-nal adható el.
A valóságban is
új korszak kezdődött azonban: a szegények és gazdagok, a
feketék és színesek, kontra fehérek háborúja, amely az
anyagi erők, a felfegyverzettség tekintetében a történelem
legegyenlőtlenebb háborúja. Olyannyira nagy az északi félteke
és az USA fölénye, hogy a régi értelemben vett háború a színes
embermilliárdok részéről nem is indítható, el sem képzelhető.
A végső kimenetel azonban mégsem lehet kétséges: a fehérek
annyit háborúztak egymás ellen a huszadik században, és a
liberalizmus győzelmével olyan életformát teremtettek
maguknak, hogy a nem fehérek genetikailag legyőzik, a szaporodásukkal
megszállják őket, és elözönlik kultúrájukat, amit a fehérek
szintén maguk tesznek tönkre a globalizmussal. És mostantól a
terrorizmussal. Mert persze, ez is fehér találmány. Elődjei között
találjuk a partizánt, aki a hátországban, lesből támad,
robbant, de legalább még a reguláris hadsereget öldösi. A Vörös
Brigádok sem a Kilimandzsáró oldalán, szőrös gorillák közt
alakultak. Aztán hát ki ölte meg Kennedyt, a testvéreit, ki a
német vagyonügynökség vezetőjét, Detlef-Karsten Rohweddert,
és 1989-ben Alfred Herrhausent, ki ölte meg Bang Jensent, aki ki
akarta deríteni az igazságot a magyar ötvenhatról, ki találta
fel a koncepciós perekkel való öldöklést, kik rendezték a
legyőzött ellenség törvényes vezetői körében a vérengzéseket?
Oszama–Eichmann csak tanult, csak nebuló. Nincs itt most hely a
XX. század terrorizmusainak és terroristáinak teljes leltárát
adnunk. A Manhattanre borult borzalom kottái azonban ezek. A kiváltó
ok pedig a már említett egyenlőtlenség, az a tény, hogy szemtől
szembe harc a katonailag gyengébb fél részéről elképzelhetetlen.
Más a helyzet a közvetített,
a tudaitpari borzalommal, mert ennek más céljai vannak, mint akár
a terroristáknak, akik természetesen léteznek, és minden
bizonnyal abban a körben, ahol most feltételezik őket, és
megint mások a céljai, mint a terrorizmus ellen küzdő államok
tudatipari kényszerítések alatt álló vezetőinek és katonáinak.
Az állam vezetője, a katona természetesen dönthet így vagy úgy,
de azt a helyzetet, amit a tudatipar teremtett számára, a
legszigorúbban figyelembe kell vennie.
Mi a célja a
tudatiparnak nevezhető új világhatalomnak? Megmenteni a bukófélben
lévő globalizmust, annak pénzügyi rendszerét, s a XX. században
a javára felosztott világot, magát a felosztást. A szent
status quót.
Ez ugyanis éppen
a nagy New York-i Big Bang előtt dőlt romba az afrikai Durbanben.
A durbani felvetés, hogy a cionizmus rasszizmus és
izraeli-amerikai elnyomó-népirtó hatalom, a globlaizmus számára
felért egy politikai Sztalingráddal. A szegények ki akarták
mondani, hogy a cionizmus fajgyűlölő ideológia, Izrael és az
őt támogató és eltartó USA népirtó hatalom. A tudatipar
felismerte a nagy veszélyt: legfontosabb szellemi tápterületén,
Európában is kezd ez az USA és Izrael közel-keleti tevékenységét
reálisan megítélő nézet terjedni, s ha ez itt még csak
kicsiny szalmonellafertőzés, átterjedve az Újvilágba, ott
kolera- és feketehimlő-járvánnyá válhat. S az engedetlenség
kiragadhatja a pénzkötegeket az Izrael felé nyújtó kézből.
Beállt az elégedetlenség állapota. Országok, népek tagadták
meg a régi fegyelmet, könyvek születtek, gondolkodók kezdtek
el új, terhes problémákat felvetni, mozgalmak keletkeztek.
Megszületett a holokausztipar fogalma, Németországban lezajlott
a Walser– Bubis-vita. A huszadik század embere úgy lépett át
a huszonegyedikbe, hogy a lelke tele van olyan kérdésekkel,
amelyek a huszadikban tisztelt tabuk voltak.
Nem lehetett
elhallgatni, hogy mi történik Palesztinában. Nemcsak azt, hogy
mindennap megölnek ártatlan embereket, gyermekeket,
palesztinokat, akik őslakosok, hanem azt sem, hogy az öngyilkos
merénylőkre, akik kávéházakban és autóbuszmegállókban
vetnek véget az életüknek azért, hogy sok ellenségüket vigyék
magukkal a halálba, nem haragszik eléggé az emberiség. Mert
nem tud még rájuk eléggé haragudni, éppen a számára
felfoghatatlan öngyilkosság miatt. Nem tud mit kezdeni velük. Fél
tőlük, borzong, felfoghatatlan számára a mártíromságnak és
a gyűlöletnek ez a foka. Ami pedig felfoghatatlan, az ellen nehéz
küzdeni. A pénz, és tudatipari főnököknek azt kellett látniok,
hogy az öngyilkos merénylők ellen nem gyűlik össze annyi
harag, indulat, amennyi az egész táboruk, a népi kibocsátók
és a társaik elleni nagy háborúhoz kell, amennyivel fenn lehet
tartani a status quót. És amennyivel mentesíteni lehet Tel-Aviv
és Jeruzsálem lakóit a váratlan helyeken leselkedő haláltól.
Izraelből megindult a fiatal értelmiség kivándorlása.
A tudatiparnak, a
globalizmus központjainak egy világméretű öngyilkos
borzalomra volt szüksége, hogy az emberiséget a holokauszt utáni
korszakba átvezesse, átkösse. Nagyon nagyra, apokalipszisre,
mert az egész világ feldagadt, és már csak a nagyon brutális
hat rá. Egy-egy öngyilkos merénylet után, amelyet sokszor
gyerekemberek követnek el, eddig nem lehetett kollektív megtorlást
alkalmazni a kibocsátó nép ellen. Most már lehet. Az afgánokon
kezdik, de nem ott végzik. Ezért adott vért kétségbeesetten
Arafat.
Ez félelmetes állítás.
Elképesztőbb, mint ami megtörtént. Tudom, mi jár érte. Az
azonban, ami előttünk áll, mindenekelőtt könyörtelen elemzést,
szembenézést követel. Már nem a megtörtént borzalom és
annak esetleges megszervezése a fontos, hanem az új rendszer és
annak működése. A terroristákat természetesen meg kell büntetni.
Semmilyen felmentés nincs számukra, akárkik is. Az örök törvényt
kell érvényesíteni: minden gyilkost és minden felbujtót meg
kell büntetni. A „Ne ölj!” mindenkire kell hogy vonatkozzék.
Kétségtelen,
hogy ennek az akciónak a végrehajtásához öngyilkos terroristák,
ebben a kultúrában, sértettségben és gyűlöletben felnőtt
emberek kellettek. Az sincs kizárva, hogy az elkövetők még
Oszama-Eichmann bin Ladent is ismerték, s tőle kaptak kiképzést,
utasítást. Ugyanakkor az is nagyon valószínű, hogy valamilyen
belső segítséget, eltussolást, együttműködést is kaptak.
Nagyobb volt ez az akció annál, semhogy hónapok, esetleg évek
során való előkészítése titokban maradhatott volna, s még
ennél is nyomósabb, hogy a világfolyamat megfordításához, az
új korszak elindításához, a hatalommegoszlás fenntartásához
éppen erre bombasztikus, véres, világméretű, soha nem látott
csapásra volt szükség. Az USA részvétre alkalmassá válásához
az USA megalázására volt szükség.
Ebben semmi új
nincs. A Kennedy-gyilkosság és annak felderítése, majd titkosítása
ugyanezen forgatókönyv alapján történt. Akkor még csak állt
és ámult-bámult a világközvélemény, és várta a felvilágosításokat.
Nem kapta meg, s onnan ide jutottunk. Most tehát mindenekelőtt
gondolkodnunk, kérdeznünk kell. Gondolataink tárgyilagos, senki
ellen nem irányuló elemzéseink pajzsát kell magunk elé
tartanunk, mert ebben a jövendő világban csak az marad meg, aki
szembenéz.
(Megjelent: 2001 szeptember)
|