2015.03.20.
Csorja Gergely:
A sötét kor kezdete
Alarich, de legalább
az apja már megszületett. Valahol London környékén, esetleg
egy Párizs melletti lakótelepen, de az sem kizárt, hogy Detroit
valamelyik fekete nyomortelepén. Ez a most születendő vezér
afrikai fekete, esetleg arab származású, ellentétben I.
Alarich gót királlyal, aki ugyan germán volt, mégis a
mai Dobrudzsában
született valamikor a háromszázas évek második harmadában.
I. Alarich 410-ben elfoglalta Rómát és bár ezután a Római
birodalom maradványi még 1000 évig önálló államként működtek,
a birodalom mint a világot vezető államalakulat sorsa megpecsételődött.
Hogy a Római
Birodalom mitől zuhant össze, arra számtalan, talán a kelleténél
több elmélet közül választhatunk. Hogy a Nyugat mitől omlik
ma a szemünk láttára össze, arról csak mi, a Magyar Fórum 25
éve írunk.
Eleddig azonban
nem történt meg, hogy egy semmit sem tisztelő, mindent elsöprő
barbár horda, mely elpusztít minden kulturális emléket, ami az
útjába kerül, elevenen éget el embereket, fejeket vág le és
mindennek ellentmond, amit az elmúlt 2000 évben az emberiség elért,
tartósan képes fennmaradni a Nyugat kapujában.
Most
nyilván felhorgad az olvasóban a felismerés, hogy de hát itt
volt a kommunizmus, a Szovjetunió, mely több tízmillió áldozatával,
halálra éheztetett és kínzott emberek millióival messze
meghaladta az Iszlám Állam pusztítását. Csakhogy a
kommunizmus a Nyugat terméke, egy ízig-vérig nyugati gondolkodó,
Karl Marx agyszüleménye, mely visszhangra talált az éppen kettészakadó
nyugati társadalmakban. A kommunizmus – bármennyire meglepő
– a Nyugat terméketlen ideológiája, mely az öntudatra ébredő
munkásosztály igényeit artikulálta. Ebbéli szerepének
alkalmatlanságára jellemző, hogy az érdemi munkásréteggel
nem rendelkező Oroszországban tudott kiteljesedni. Ez a félresiklott
munkásideológia az orosz világban aztán persze nyugatellenessé
vált.
De ahogy azt a
68-as társadalmi sokk mutatta, ez mégis valamiféle nyugati
folyamat mellékzöngéje volt. A 68-as lázadó fiatal értelmiség
a kommunista, sőt Maoista ideológiát tűzte zászlajára. Ma már
tudjuk, hogy a szovjet titkosszolgálat jelentős anyagi támogatásával.
Ez a 68-as értelmiség évtizede az Európai Unió meghatározó
hatalmi ereje, tulajdonképpen az unió neoliberális és bürokratikus
jellege nekik köszönhető. De visszatérve: A Szovjetunió a
Nyugat nélkül, annak talán egyik legnagyobb belső hatalmi
harca, a második világháború nélkül gazdaságilag,
politikailag és katonailag is életképtelen formáció volt,
mint ahogy ötven év alatt önmagába is zuhant.
Az Iszlám Állam
azonban a vegytiszta antinyugat, mely lényegében semmilyen más
alappal nem rendelkezik, mint a faji alapú nyugatellenességgel.
A Nyugat által elnyomott, kihasznált és tönkretett népeken
belül megszületett a pusztítás ideológiája, mely semmi másra
nem törekszik, mint a Nyugat elsöprésére. Ebből a szempontból
lényegében érdektelen, hogy ez éppen az iszlám és annak
szunnita ágának talaján született meg, mert tulajdonképpen bárhol
létrejöhetett volna. Afrikában, Dél-Amerikában vagy éppen
Kelet-Ázsiában.
Az Iszlám Államnak
nevezett valami minden mozdulatában, minden ruhaválasztásában,
minden szimbólumával a Nyugatra reflektál és hajlandó saját
népét, kultúráját is elpusztítani, ha a Nyugat megdöntésének
célja ezt kívánja.
A nyugati fehéreket,
legyenek azok az iszlámot segítő sajtómunkások, segélyszervezetek
tagjai vagy éppen turisták, lefejezik. A helyi keresztényeket
keresztre feszítik, míg az arabokat, akik ellenük fordulnak,
minden képzeletet felülmúló kegyetlenséggel égetik meg. Az
iszlám állam csak a nevében van kapcsolatban azzal az ezeréves
kultúrával, melynek oly sok felfedezést, kulturális csodát köszönhet
a világ. Az Iszlám Állam valójában maga a barbarizmus. Az a
pusztítási vágy, mely a megalázott népek, talajtalanná,
kulturálisan kiforgatottá, egzisztenciálisan ellehetetlenítetté
tett tömegeiben sarjad. Ez a lelki komplexum történelmi méretű
erő.
I. Alarich gótjait
a Római Birodalom egy tüsszentéssel pusztíthatta volna el. De
nem tette, nem tehette, mert Marcus Aurelius, akkor racionálisnak
tűnő okból, letelepítette a barbárokat a Római Birodalom határain
belül. A belső hatalmi harcok, a császárválasztás taktikai lépései
felülírták az összbirodalmi érdekeket. I. Alarich azért születhetett
Dobrudzsában, a
mai Románia
területén, mert a rómaiak korábban kiürítették Dáciát, és
így germán törzsek telepedhettek a Fekete-tenger partjára.
Ma a Nyugat és
ezen belül az Egyesül Államok egy tüsszentéssel pusztíthatná
el az Iszlám Államot. De nem teszi, mert a belső hatalmi
harcok, melyek az elmúlt másfél évszázadban a Nyugatot gyűlöletes
birodalommá tették milliárdok szemében, most is azt diktálják,
hogy miután szétverték a Közel-Kelet stabil államait és
ezzel megteremtették az antinyugat államosodását, most ne csináljanak
semmit.
Az amerikai
Kongresszus állva tapsolja Netanjahut, a világ egyig legrasszistább,
fundamentalista államának vezetőjét, aki azt követeli
Washingtonban, hogy az Egyesült Államok támadja meg Iránt, a Közel-Kelet
egyik legnagyobb és még egyben lévő, feszültségekkel terhelt
államát, az Iszlám Állam leghatékonyabb ellenfelét. A síita
Irán szétverése a nyugatellenes barbarizmusnak olyan táptalajt
adhat, mely a legrosszabb forgatókönyveket valószínűsíti.
Obama látványosan
negligálta Netanjahu követelését – meg sem hallgatta a beszédet
– de ez a folyamaton nem sokat változtat. A második világháború
után a Nyugat győztes hatalmai a zsidóságot megajándékozták
egy állammal. Ez az állam csak annyiban különbözik az arab államoktól,
hogy az Egyesült Államok óriási költségen fegyverzi fel és
tartja életben az önmagában életképtelen struktúrát. Ezzel
párhuzamosan a zsidó lobbicsoportok elitjei a Nyugat megkerülhetetlen
arisztokratái lettek. Ma ezen lobbicsoportokkal szembe menni a
politikai öngyilkossággal egyenlő.
Részben ennek a
csoportnak is köszönhető, hogy a Nyugat elosztási struktúráit
nem változtatják meg, hogy miközben nyitottságról, kulturális
megértésről, emberi és szociális jogokról papol a nyugati
elit, még csak elméletileg sem tartják lehetségesnek, hogy a
nyugati jólétből a legkisebb mértékben is részesüljenek a
birodalmon kívüli népek. De a birodalomba importált, többségében
sínylődő tömegekkel sem akar semmit sem kezdeni. A belső
szegregátumokra ugyan gigantikus pénzeket költenek, de ezek többnyire
ügyeskedők kezébe kerülnek, továbbá egy jelentős, magát értelmiséginek
nevező réteg megélhetését biztosítja.
A nyitottság és
tolerancia jegyében komplett népeket kívánnak átalakítani,
habitusukat eltörölni, meggyőződésüket kiröhögtetni, és a
transzcendensbe vetett hitüket a gyengeelméjűség bizonyítékának
beállítani.
Ezzel szemben álságos
elméletekkel igazolják, hogy miért helyes inkább a nagyhatalmú
eliteket támogatni, hogy miért érdemes milliárd tonna számra
megsemmisíteni élelmiszert, miért zárunk ki komplett népeket
a jólétből, miért szítunk ellenségeskedést és miért
hagyjuk, hogy milliárdnyi ember éhezzen.
A fenti tények
nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy az antinyugat államiságot
nyerjen Athéntől pár száz kilométerre.
A Közel-Kelet népei
némi megértéssel tekintenek a pusztítás kultúrájára, sőt
Malajziától, Szudánon át Londonig milliók gondolják
jogosnak, támogatandónak, jónak, a jövőnek a horda pusztítását.
Ugyanis az ő szemszögükből az apokalipszis is jobb, mint a
lassú rohadás.
A születésszámok
és a társadalmi korfák pedig azt mutatják, hogy ezek a megalázott,
évtizedek óta megváltoztatandónak billogozott népek az elkövetkező
50 évben már a Nyugaton belül is többségben lesznek.
I. Alarich, más
barbárokkal szemben, nem próbálta meg elpusztítani a várost.
Hatnapos fosztogatás után délnek indult a letelepedés szándékával.
Ez a szándék, az Etruszk alapú római birodalom germán
megsemmisítésének szándéka, pontosabban átvétele annak
ellenére, hogy a nyugati civilizáció alapjait teremtette meg Róma
romjain, társadalmi, kulturális, tudományos és civilizációs
szempontból hatalmas visszaesés volt.
Civilizációs
szempontból majd évezredes sötét kor következett. Az etruszk
családok, az eredeti római polgárok nyomtalanul tűntek el. A Róma
fénykorában a birodalmat alkotó népek közül jó néhány
elpusztult.
Valami hasonló előtt állunk.
|